• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

Keep your head up, keep your heart strong

Emily
    'Nou zo vreemd is het toch ook weer niet dat je zenuwachtig bent,' zeg ik. 'Ik bedoel je broertje gaat er morgen achterkomen dat jullie familie zjn terwijl jullie al jaren vrienden zijn.'

Remember to be ridiculous.

Aragog schreef:
    (...)
    Jeanine
    ''Ik ben zo terug.'' zei hij, en ik knikte. Ik keek weer naar het meer, sloot mijn ogen voor een momentje en snoof de geur van het versgemaaide gras op. Ik schrok op toen ik iets bij mijn haren voelde, en opende mijn ogen. Ik tastte even, en glimlachte toen ik tot de ontdekking kwam dat het een bloem was. Draco pakte mijn hand weer vast, en ik drukte een zacht kusje op zijn lippen.

Wéér onderaan beland. Dat is irritant zeg :'D.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[moet gaan]

Summer

"Ik weet het" zeg ik en de angst was volgens mij gewoon in mijn ogen te zien. "Maar het komt hopelijk gewoon allemaal wel goed aangezien we nu al jaren vrienden zijn"
    Ik keek haar aan "Het is niet zo dat we al jaren vijanden zijn dat zou erger zijn"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ja irritant is dat he.]

Draco Malfidus
    Ik sla mijn armen om haar heen en kus haar zachtjes. ik streel haar haar. Het maakt me even niet uit of ik hier mensen mee pijn doe.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Jeanine
    Bij elk stukje huid dat hij aanraakte, begon het te tintelen. Ik beet zachtjes op zijn onderlip, en liet allebei mijn handen op zijn borstkas rusten. Ik werd overspoelt met het gevoel van liefde, wat ik een lange tijd moest missen.

Draco Malfidus

Ik open mijn mond en nog steeds streel ik haar haar. Dit had ik dus ngo nooit bij iemand anders gehad. De zon die half ondergaat schijnt aan de ene helft van mij, maar de andere kant is ook warm, dat komt niet door de zon...

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Jeanine
    Het volgende moment verkenden onze tongen elkaars mond, en ik drukte hem tot zover dat kon nóg dichter tegen me aan. Deze jongen deed iets bij me wat niemand anders kon, ik vroeg me af hoe hij dat deed. Ik verstrengelden mijn vingers in zijn haren, terwijl ik de andere hand naar zijn nek liet afdwalen.

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 16:42 ]

[ik heb niet veel tijd maar ik kan het echt niet laten(A)
    alleen ik heb een ideetje en heb daar Sneep voor nodig @xJonnyDepp is dat goed?
    PS weet Pansy dat Draco een dooddoener is???]
    Pansy
    Levenloos staarde ik voor me uit en stond daar niks te doen. Dit hele gebeuren zat me gewoon niet lekker, ik wist niks van haar en dat was bijzonder, meestal wist ik alles... misschien zou het een idee zijn om naar Sneep te gaan.

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

n[HOI iedereen :-P ben weer terug (A)]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Emily
    'Inderdaad,' mompel ik. 'Als ik zijn zus was geweest was hij daar waarschijnlijk een stuk minder blij mee geweest als nu jij zijn zus bent.'
    Ha, stel je voor, ik en Harry Potter een tweeling. Het klinkt alleen al idioot.

Summer

"Ik denk Harry kennende dat hij daar inderdaad niet zo blij mee was geweest en zoals al eerder gezegd ik kan me het ook niet voorstellen" zeg ik lachend. "Als zou je het je bij mij ook niet kunnen voorstellen"

Emily
    'NOu ik zou het ook niet bepaald geweldig vinden,' zeg ik glimlachend. 'Al zou ik er dan misschien totaal anders over denken, ik zou hem waarschijnlijk minder gepest hebben in dat geval.'

Summer

Ik haalde mijn schouders op "Ik vind het niet erg en ik weet dat ik nu echt een familie heb" zeg ik. "Maar dat is natuurlijk weer mijn mening"
    Ik keek haar aan "En hoezo zou je het nu leuk vinden?"

Emily
    'Ik zou het nu ook niet leuk vinden,' zeg ik. 'Alleen als hij mijn broer zou zijn en ik wist het al mijn hele leven zou ik daar misschien een andere mening over hebben.'
    Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Een slytherinqueen waarvan verwacht wordt dat ze op een gegeven moment met Draco zal gaan het tweelingzusje van Harry Potter? Nee dat gaat gewoon niet.