• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    Ik grinnik. 'Omdat ik het nooit de moeite vond om me met Marcel te bemoeien dus hij haat me niet en omdat ik en Fred net ruzie hebben staan maken en ik weet niet, Harry. Nou ja aangezien jij in zekere zin een soort van zusje voor mij bent is hij dan niet een soort ver familielid?'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dan was mijn gedachte toch goed en daar heb je wel gelijk in" zeg ik glimlachend. "Dat is nog geen teken dat je niets met hem kan krijgen " zeg ik erna en kijk haar aan. "Maar als jij het zeg zal je wel wer gelijk hebben"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'En het zijn en blijven Gryffindors,' zeg ik schouderophalend. 'Ik mag dan wel mijn best gaan doen om aardiger tegen ze te gaan doen. Er een daten gaat me toch nog net ietsje te ver.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Maar dat ben ik ook want ze nu zelf ik gedraag me niet als een Slytherin en als iedereen weet dat ik het zusje van Harry ben word ik misschien ook overgeplaatst daar naartoe tenzij ze niet meer met me willen praten" zeg ik.
    "Als is die kans denk ik best wel klein"
    Ik richtte me weer op mijn boek "Oke ik zal het dan ook niet meer zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Summer je begrijpt toch wel dat er een verschil is tussen je beste vriendin waarmee je al drie jaar op een slaapzaal slaapt of iemand met wie je altijd ruzie hebt,' zeg ik zuchtend. 'Jou leerde ik als een Slytherin kennen, misschien was er verschil geweest als dat bij hen ook zo was. Het is gewoon dat ik nu nog steeds maar zeker toen ik jonger was heel oppervlakkig ben.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik ben en blijf een Gryffindor en niemand die dat kan veranderen behalve een iemand misschien" zeg ik lachend. "Je hebt ook wel weer gelijk dat je me als een Slytherin heb leren kennen en daar ben ik ook blij om" zeg ik erna. "En jij oppervlakkig..daar heb ik nooit wat van gemerkt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'In zekere zin,' zeg ik. 'Ik hecht ontzettend veel waarde aan de afdeling waarin iemand zit. Misschien is naïef een beter woord. Ik geloofde altijd wat iedereen me had vertelt over iedereen van alle afdelingen.'


    Remember to be ridiculous.

    weer heb ik heel veelm gemsit...
    Is Emma of Maria nog ergens nodig geweesd?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Dat weet ikdat je dat denkt maar meestal klopt het wel" zeg ik. "Door de loop der jaren maakt voor mij de afdeling niet meer uit. Maar wat mensen zeggen over de afdelingen geloofde ik ook altijd en dat doe ik nog steeds"

    [ weet ik eigenlijk niet ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik heb een ideetje en heb daar Sneep voor nodig @xJonnyDepp is dat goed?
    PS weet Pansy dat Draco een dooddoener is???]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:06 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [sorry was er een tijdje niet.
    Fred is toch nog steeds bij Emma? En wat moet er met Sneep of Draco gebeuren??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    Jeanine
    Het volgende moment verkenden onze tongen elkaars mond, en ik drukte hem tot zover dat kon nóg dichter tegen me aan. Deze jongen deed iets bij me wat niemand anders kon, ik vroeg me af hoe hij dat deed. Ik verstrengelden mijn vingers in zijn haren, terwijl ik de andere hand naar zijn nek liet afdwalen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    XSlyterinX schreef:
    [ik heb niet veel tijd maar ik kan het echt niet laten(A)
    alleen ik heb een ideetje en heb daar Sneep voor nodig @xJonnyDepp is dat goed?
    PS weet Pansy dat Draco een dooddoener is???]
    Pansy
    Levenloos staarde ik voor me uit en stond daar niks te doen. Dit hele gebeuren zat me gewoon niet lekker, ik wist niks van haar en dat was bijzonder, meestal wist ik alles... misschien zou het een idee zijn om naar Sneep te gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [dubbel x-x]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 10:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Okay, ik spring NU de rpg in ;p]

    Ron

    Nijdig en druipnat beende ik naar de leerlingenkamer. 'Apekool.' bromde ik regen de dikke dame en die zwaaide vrijwel direct open. Ik plofte neer op de bank naast Harry. 'Een of andere grappenmaker heeft mestbommen in de jongens wc gegooid.' zei ik wrang. 'En ik gok op Fred en George.'

    [zo goed?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''