• Ik moet vrijdag een heel groot werkstuk voor Biologie inleveren. Ik was al best ver en had alles opgeslagen op mijn usb. Vandaag heb ik er nog even aangewerkt tijdens school tijd. Toen ik toe net verder wilde gaan werken kwam ik er achter dat mijn usb uit mijn tas is. Ik denk dat ik hem in de mediatheek heb laten liggen maar hoogstwaarschijnlijk heeft iemand hem gevonden en meegenomen, zo zijn ze bij mij op school wel.
    Ik heb mijn lerares al gemaild maar die mailt dus niet terug. Daarnaast staat erop die USB ook nog 2 verhalen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, shit! D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    That sucks.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oh, dat is zo vervelend!
    Ik hoop voor je dat het een eerlijke vinder is en de stick naar de balie brengt ofzo.
    Hopelijk stuurt je leerkracht nog een mail terug.
    Veel succes en geluk ermee!

    Ik heb dat zelf eens gehad op de snelle toegangspunten op school. Ik had daar mijn stick laten zitten per ongeluk maar daar stonden al mijn papers, samenvattingen,... op. Ik was blij dat ik een eerlijke vinder had!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Damn, wat kut. Ik hoop dat de vinder hem inderdaad terug brengt bij de balie.
    Heb je het ook niet ergens op je computer staan dan? Aangezien meestal ik werk op de computer en het daarna
    op de usb zet, kan ook zijn dat je op het geheugen van de usb stick werkt though.
    Hoop dat je hem snel terugkrijgt! En dat je docent het gelooft.

    Dat is kut :') Daarom doe ik niet aan usb-sticks. Ik mail het altijd naar mezelf want die dingen raak ik altijd kwijt.

    Cresseyde schreef:
    That sucks.

    + That really really sucks.


    -

    Ah wat balen.. Ik hoop voor je dat die docent toch zal antwoorden


    26 - 02 - '16

    Ik heb een hekel aan USB-sticks sinds ik er alles opgezet had (al mijn documenten, inclusief verhalen van toen ik 5/6 was enz en schoolopdrachten) en mijn zusje hem per ongeluk doorgebroken had, een dag voor ik een boekverslag moest inleveren. Ik ben toen tot ver in de nacht door gegaan met een nieuwe versie van het boekverslag, maar het lukte niet en toen heeft mijn moeder mn mentor gemaild en die had het doorgegeven aan de leraar. (Ja, mijn moeder had mijn mentor gemaild omdat ik eigenlijk niet wilde dat het gemaild werd want ik moest en zou het op tijd afhebben haha)

    Ik wens je echt veel succes...
    En voortaan kun je beter dingen op Skydrive zetten ofzo, of mailen... Raakt het wat minder snel kwijt...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hopelijk valt het mee en zijn er toch nog eerlijke mensen op deze wereld die hem gewoon bij de balie afgeven...

    Zijn er misschien camera's in jullie mediatheek? Bij ons namelijk wel, je zou die kunnen raadplegen.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    RapunzeI schreef:
    Ah wat balen.. Ik hoop voor je dat die docent toch zal antwoorden


    Echt super vervelend! Ik hoop dat het goed gaat komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is echt keivervelend!!! Ik hoop echt dat je hem weer vind. Is er niet ergens bij je op school een plek voor gevonden voorwerpen ofzo? Want dan zou je daar eens kunnen vragen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Uggh, hopelijk komt het toch goed. Die docent moet je echt terug mailen, want dit is echt een kut situatie. Daarom schrijf ik alles via Google Docs. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Cresseyde schreef:
    That sucks.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.