• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'Ja maar voor mij is dat afwachten nog iets totaal nieuws,' zeg ik. 'Ik hoop echt dat hij een beetje normaal reageert. En dat ik hem los weet te trekken van Hermelien en Ron.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Als mij dat lukt moet jou dat ook lukken" zeg ik lachend. "Ik weet dat afwachten nieuw is voor jou en ik denk wel dat hij een beetje normaal reageert" zeg ik. "Nou tenminste zoals ik hem ken "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ja maar ik ken hem dus niet,' zeg ik. 'Dus voor mij zal zijn reactie een veel grotere verrassing kunnen zijn als voor jou. Of andersom kan natuurlijk ook.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Nee maar dat is juist het verschil" zeg ik "Ik ken hem wel en jij inderdaad niet"
    Ik haalde adem en hoe dichter we bij het eerst lesuur komen hoe zenuwachiger is word "Laat me eerlijk zijn op dit moment kan geen enkele reactie me verbazen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Mij zou het verbazen als hij gewoon zegt: oké, of wanneer hij zegt: O, dat dacht ik al,' zeg ik. 'Dan zou ik officieel in shok zijn en heel hard gaan lachen zodra ik uit die shok ben.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Je hebt best kans dat hij al zo'n vermoeden had door wat er vorige jaar is gebeurd en natuurlijk omdat we merken als er iets met de andere aan de hand is" zeg ik. "Al denk ik dat hij het nog niet weet en als hij inderdaad oke zegt dan moet hij het maar op een rennen zetten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Denk je echt dat hij die link zou leggen?' Vraag ik. 'Ik ken hem natuurlijk niet zo goed maar volgens mij denkt hij daar niet zoveel bij na hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Zo slim is hij volgens mij ook weer niet dat hij dat doorheeft" gaf ik eerlijk toe. "Zelf zou ik het ook niet doorhebben al zou ik het wel vreemd gevonden hebben"
    Ik wierp een blik op de klok en zuchtte "Oke ander onderwerp alsjeblieft "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ehm waar zullen we het dan over hebben?' Vraag ik. 'Over het feit dat ik je nu een bruisballon geef?'
    Ik haal de bruisballonnen uit de verpakking en gooi er een naar haar toe. 'Alsjeblieft.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik ving de bruisballon uit de lucht "Bedankt" zeg ik glimlachend en dacht even na.
    "Om eerlijk te zijn heb ik echt geen idee".
    Dat is het nadeel als je elkaar zo goed kent en altijd over alles praat. Na een bepaalde tijd weet je gewoon niet meer wat je moet zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ga]


    Remember to be ridiculous.

    Pansy
    Langzaam stond ik op en klopte m'n gewaad af die onder het gras zat 'ja hoor het gaat wel' zei ik zacht en ik keek hem ook niet aan, ik wende mijn blik naar het meisje 'gaat het ook met jou? het was best wel een harde klap...' vroeg ik aardig aangezien ik niet weer een probleem wou, nu was he dan toch echt de hoogste tijd om het te zeggen en ik keek naar Draco 'sorry voor al dat gedoe enzo' terwijl ik dat zei werden mijn wangen rood.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Emily
    'Ik zou het ook niet weten,' zucht ik. 'Jouw oude manier om je naam in de beker te stoppen, wat was dat eigenlijk.'
    Ik haal mijn hand door mijn haar en pak mijn volgende bruisballon.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Mijn oude manier om mijn naam in de vuurbeker te stoppen was.."
    Ik dacht na "Ik kan me dat eigenlijk niet meer herinneren dus het zal wel niets bijzonders geweest zijn" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Of die klap tegen je hoofd was harder als we hadden ingeschat,' zeg ik grinnikend. 'Nou je weet het in elk geval niet meer dus daar zal je ook niets meer aan hebben.'


    Remember to be ridiculous.