• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Ik weet zeker dat het niet de drie bezemstelen was, want het was een onbekende plaats' zeg ik verward. 'Ik zou het dan ook niet weten dan'
    Ik sloot mijn ogen en probeerde me de kamer te herinneren. "Ik hoop inderdaad dat ik er nog wel achter komt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'En tot dan moet je je er helemaal geen zorgen over maken,' zeg ik zuchtend. 'Je moet je geheugen niet zo pushen het komt op zijn eigen tempo terug.'
    Of helemaal niet, denk ik erachteraan.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Doe ik ook niet maar ik wil het gewoon graag weten aangezien het nooit veel goeds kan betekenen" zeg ik. "Maar ik zal er niets meer over zeggen. Laten we het over wat anders hebben"
    Ik dacht na "Hoe lang eigenlijk nog voor het ontbijt begint?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik kijk op de klok. Het is iets over twaalf. 'Ehm we hebben nog zo'n zeven en een half uur,' zeg ik. 'Om half acht begint het ontbijt toch?'
    Even checken. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets fout heb.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik zuchtte even. Waarom duurt het nog zo lang en heb ik vandaag nog niets gegeten dacht ik bij mezelf.
    Ik knikte "Het ontbijt begint inderdaad om half acht" zeg ik "En de lessen toch om half negen of negen uur?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Negen uur geloof ik,' zeg ik zuchtend. 'Ach we zien wel, anders hebben we het excuus dat we op de ziekenzaal lagen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "En aangezien we Kist het eerst uur hebben heeft die toch niet door dat we te laat zijn"en zowel hebben inderdaad het excuus dat jij op de ziekenzaal lag" zeg ik lachend. "Want ik komt natuurlijk het tweede uur pas"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ach ja,' zeg ik. 'Ik heb alleen geen zin in gezeik met een andere professor omdat ik niet in mijn les aanwezig ben. Die kunnen daar zo ontzettend moeilijk over doen. En dan vooral Sneep en Anderling.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat is wel weer waar maar ik heb nu wel mijn redenen" zeg ik lachend. "Sneep weet dat ik op de ziekenzaal ligt met geheugenverlies en Anderling die ziet dat morgen wel"
    Ik keek haar aan "Maar jou wens ik heel veel succes en dan voorla het eerste uur omdat dat het saaiste lesuur is "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ach ja,' zeg ik. 'Ik kan mijn slaap inhalen en me mentaal voorbereiden. O wacht, daar zouden we het niet meer over hebben.'
    Ik moet gapen. 'Maar ik snap nog steeds niet dat hi zelfs de koboldoorlogen saai kan vertellen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Het maakt niet zoveel uit want het is wel waar en toch is het zo dat je het onderwerp altijd kan vermijden" zeg ik lachend.
    Ik wreef in mijn ogen "Ik snap het ook niet want dat is toch die koboldoorlogen zijn altijd wel interessant"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [moet weg]


    Remember to be ridiculous.

    Aragog schreef:
    Iemand die Sam wilt aantreffen in het verboden bos? Ze huilt :'D.
    En is Pansy/Draco beschikbaar? :3


    Pansy is net tegen jeanine opgebotst, je kan het terug lezen
    maar ik heb wel een nieuw personage Sydney :3 zei is wel beschikbaar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    XSlyterinX schreef:
    Pansy
    Langzaam stond ik op en klopte m'n gewaad af die onder het gras zat 'ja hoor het gaat wel' zei ik zacht en ik keek hem ook niet aan, ik wende mijn blik naar het meisje 'gaat het ook met jou? het was best wel een harde klap...' vroeg ik aardig aangezien ik niet weer een probleem wou, nu was he dan toch echt de hoogste tijd om het te zeggen en ik keek naar Draco 'sorry voor al dat gedoe enzo' terwijl ik dat zei werden mijn wangen rood.

    Jeanine
    Ik vloekte luid toen ik met een harde klap op de grond viel. Ik keek omhoog om de oorzaak te zien, en natuurlijk, Pansy. ''Gaat het ook met jou? Het was best wel een harde klap..'' zei ze, en woest sprong ik op. Kwam ze hier nu zomaar aardig doen? Ze had Draco geslagen, gekwetst en mij geduwd, nu voor de tweede keer. ''Je moet verdomme een keer uitkijken, varkenskop.'' snauwde ik, terwijl ik mijn hand op mijn stok liet rusten, die in mijn gewaad zat opgeborgen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy
    Geschrokken deed ik een paar stappen achteruit, wat had zij nou? ik probeerde alleen maar aardig te doen, het enige wat ik moest doen was niet boos worden 'sorry ik deed het echt niet expres, echt niet' zei ik zachtjes en ik raapte alle moed bij elkaar en ging dingen zeggen die ik anders nooit zei 'het spijt me ook van al doe andere dingen enzo, en..e..en als ik wat voor je moet doen zeg het dan... wantik..wilhetgoed..maken' met veel moeite kwam het eruit al was het niet echt duidelijk maar ik had het gezegd en dat was al heel wat.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.