• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'Ik zag ze daarstraks liggen,' zeg ik schouderophalend. 'En toen herinnerde ik me dat ik ze niet meer had gezien nadat je ze daar een keer had weggestopt in ons tweede jaar, je had net Smalharts boeken gelezen. Een traumatische ervaring denk ik.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ah dan hoef ik niet meer te zoeken als iemand ze nodig heeft" zeg ik lachend. "Laat me denken" zeg ik en trok een bedenkelijk gezicht.
    "Kan ik me niet meer herinneren, maar meestal als ik dan wat wegstop is het inderdaad een traumatische ervaring"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Natuurlijk heb je die traumatische ervaring ook op kunnen lopen toen je een van mijn boeken over de oud, Mesopotamische cultuur las,' zeg ik schouderophalend. 'Al weet je waarschijnlijk niet eens meer wat de oud, Mesopotamische cultuur is, dat heb je waarschijnlijk verdrongen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat weet ik inderdaad niet meer" gaf ik eerlijk toe. ""Maar laten we het over iets anders hebben aangezien ik echt geen zin heb om aan de lessen te denken"
    Ik dacht na "Als weet ik niet waar we het dan over moeten hebben"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik lach en kijk haar vrolijk aan. 'Ik ook niet,' zucht ik. 'Want een discussie over onze huidige politieke situatie is natuurlijk niet iets dat in jouw referentiekader zit,' zeg ik. 'Ik vind het echt onmenselijk hoe die Omber zich tegen magische wezens gedraagt.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik lach "Nee dat zit inderdaad niet in mijn referentiekader" gaf ik eerlijk toe. "Dat ben ik inderdaad met je eens het is inderdaad onmenselijk, maar het is ook raar dat niemand er iets aan doet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik haal mijn schouders op. 'De paar tovenaars die er misschien echt iets tegen zouden kunnen doen zijn te bang om het tegen haar op te nemen en zijn ook nog eens bang dat de magische wezens hun macht over zullen nemen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Daar kan het inderdaad ook aan liggen en denk je echt dat ze hun zullen over nemen?" vroeg ik en sloot even mijn ogen.
    Ik werp erna een blik op de klok en kijk dan naar buiten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik schud snel mijn hoofd maar bedenk me dan dat ze helemaal niet naar mij kijkt. 'Nee hoor,' zeg ik. 'Daar op het ministerie zit gewoon een stel lafaards dat overal spoken ziet. Ze denken zelfs dat Perkamentus minister wil worden. Zie je het al voor je? De man die bruisballon als wachtwoord kiest voor zijn kantoor als minister. Ik bedoel hij is een geweldige tovenaar maar heeft nooit interesse getoond in een politieke carriere.'


    Remember to be ridiculous.

    [ ik moet gaan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    "Ik denk dat we er inderdaad geen ander woord voor kunnen verzinnen of een andere mening over kunnen hebben" zeg ik glimlachend. " Hij is inderdaad een geweldige tovenaar, maar nee eigenlijk zie ik het niet voor me en ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren."


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Hij heeft de functie van minister vier keer aangeboden gekegen,' zeg ik glimlachend. 'Maar hij heeft hem steeds afgewezen. Hogwarts is zijn huis en ik denk niet dat hij het ooit zal verlaten. Ik kan het me niet voorstellen. Hogwarts zonder Perkamentus.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer


    "Ik denk inderdaad niet dat hij Hogwarts ooit zal verlaten en het is inderdaad zijn huis" zeg ik glimlachend. Ik dacht even na "Een Hogwarts zonder Perkamentus is denk ik zo goed als onmogelijk want dan is het geen geen Hogwarts meer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik schud mijn hoofd. Zelfs iemand die net als Summer niet goed in wiskunde was zou deze som op kunnen lossen: Hogwarts-Perkamentus=geen Hogwarts. 'Ik kan me eerlijk gezegd nog beter voorstellen dat ik iets met Fred krijg als dat dat gebeurd.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Waarom Fred en niet Harry of Marcel?" vroeg ik lachend en keek haar nieuwsgierig aan. Misschien dat ik het antwoord wel wist, maar toch wou ik het zeker weten. "En ik weet bijna zeker dat het gewoon onmogelijk is dat Perkamentus hier weg gaat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer