• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ yep]

    Harry

    Ik keek naar Ron "dan gok ik op George want aangezien we je vanmiddag niet konden vinden konden we je ook niet vertellen dat Fred en Summer beide op de ziekenzaal liggen" zeg ik. "Maar als het niet zo was is het inderdaad wel een idee van Fred en George "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco

    Langzaam maakte ik me los van haar en keek haar glimlachend aan. 'Wat kan mij nou schelen hoe ik in dat verboden bos ben gekomen.' grijnsde ik. Ik stond op en pakte haar hand. 'Zullen we teruggaan?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    ''Wat kan mij nou schelen hoe ik in dat verboden bos ben gekomen.'' grijnsde hij, en mijn ogen werden iets groter. ''Zullen we teruggaan?'' vroeg hij, nadat hij mijn hand had vastgepakt.
    Ik schudde mijn hoofd. ''Verdomme! Essenkruid vergeten!'' bedacht ik me hardop, en grinnikte zachtjes. ''Ik moet even terug, denk ik.'' grijnsde ik, en krabte aan mijn achterhoofd. Slim, Jeanine.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    ''Verdomme! Essenkruid vergeten!'' bedacht ze hardop, en grinnikte zachtjes. ''Ik moet even terug, denk ik.'' grijnsde ze en krabte aan haar achterhoofd. 'Nee dat kan veel sneller.' grinnikte ik. 'Accio Essenkruid,' ik wees met mijn stok op de bomen in de verte. ik wachte even en toen kwam er een bosje kruid aanvliegen. 'Alsjeblieft.' glimlachte ik en overhandigde het groene bosje planten haar.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen toen Draco me het Essenkruid overhandigde. Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?
    Ik drukte een klein kusje op zijn wang. ''Dankjewel.'' glimlachte ik, pakte zijn hand en begon richting het kasteel te lopen, op zoek naar Snape.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    ''Dankjewel.'' glimlachte ze, pakte mijn hand en begon richting het kasteel te lopen.
    Lachend stond ik op en liep met haar mee. 'En nu? waarvoor had je het nodig dan?' vroeg ik, dat wist ik niet eens.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    ''En nu? Waarvoor had je het nodig dan?'' vroeg Draco, en ik haalde mijn schouders op. ''Er was gestolen uit de voorraadkast van Severus.'' grinnikte ik. ''Hij mag het kasteel niet uit dus bood ik me aan.'' ging ik verder. Draco wist dat ik geen hekel had aan Severus, want als het Slughorn ofzo was geweest had ik het ab-so-luut niet gedaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    'Er was gestolen uit de voorraadkast van Severus.'' grinnikte ze. ''Hij mag het kasteel niet uit dus bood ik me aan.'' ging ze verder. ''O en voor Sneep ga jij natuurlijk wel even.'' lachtte ik. Zelf wist ik niet echt wat ik van Sneep moest denken. Hij was aardig, maar trok te veel op met Perkamentus.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 13:11 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Ik lachte. ''Ja, toevallig wel.'' grijnsde ik, en we liepen Hogwarts binnen. ''Weet jij toevallig waar hij is?'' vroeg ik Draco, terwijl ik om me heenkeek.
    [Got to go x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [veel plezier!]

    Draco

    'ja toevallig wel.' grijznde ze en we liepen Zweinstein binnen. 'Weet jij toevallig waar hij is?' ze keek om zich heen. 'In zijn kamer denk ik...' zei ik nadenkend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ron

    Ik schrok. 'Fred en Summer op de ziekenzaal?! Hoezo? Van Fred moest dat wel ooit gebeuren...Nouja met zijn experimenten en zo,' zei ik. 'Maar wat heeft Summer in merlijns baard gedaan?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry

    "Fred die was met Summer een grap aan het uithalen bij Vilder en hadden flesjes gevonden en daar zat ook vergif en vloeibaar geluk bij en je raad het al Fred heeft inplaats van dat geluk het vergif gedroken" vertelde ik. "En Summer kwam terug uit Zweinsveld toen ze stemmen hoorde die er niet waren zakte erna in elkaar en heeft nu geheugenverlies dus je heb kans dat ze je niet herkent"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waar kan ik Emma naartoe sturen?]

    Maria Ciara Maunier
    'Zullen we dan maar gaan?' vroeg ik nadat mevrouw Plijster Fred het laatste drankje had gegeven en hem verteld had dat hij weer kon gaan. Hij zag er, dankzij dat drankje, weer een stuk beter uit waardoor ik er het volste vertrouwen in had dat hij weer helemaal beter zou worden. 'Fred...' begon ik, terwijl ik een stukje van mijn haar achter mijn oor deed 'Zou jij het leuk vinden om me door het kasteel rond te leiden?' De vorige keer dat hij een rondleiding aan iemand gaf, had hij mij allen achter gelaten. Iets wat er dus voor gezorgd had dat ik nog steeds de weg in Zweinstein niet kende.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ron

    Ik stond op en ijsbeerde door de kamer. 'Waarom hebben jullie de moeite niet genomen om me te zoeken?' vroeg ik boos. 'Fred is wel mijn broer hoor! En Summer...Nouja die ken ik ook heel goed!' ik schopte tegen de bank. 'Maar nee hoor, ik word de hele dag in de wc opgesloten!' Ik keek Harry woedend aan.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 12:00 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry

    "Ron weet je heel toevallig ook dat we jou de hele dag al aan het zoeken waren?" vroeg ik. "Wij dachten dat je bij Hagrid zat dus daar waren we naartoe gegaan alleen was je daar niet en we konden niet eerder weg voor de koekjes en thee op waren".
    Ik keek hem aan "Door wie werd je dan opgesloten in de wc?" vroeg ik en had moeite om mijn lach in te houden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer