• Een normale school, normale jongeren, normale mensen, iniedergeval, dat denk je.
    Bijna een kwart van de school bestaat uit Aliens, maar niemand weet dat, behalve de Aliens zelf dan.


    De Aliens moeten er alles aan doen om niet ontdekt te worden, terwijl ze steeds meer mensen onder hun macht krijgen, ze laten de mensen doen wat zij willen.
    Maar er is ook gevaar voor de Aliens; De Hunters, zij jagen op de Aliens en behoren ook tot de leerlingen op de school, op momenten wanneer de Aliens het niet verwachten vallen de Hunters aan, met rare gevolgen.

    Alle Aliens zijn hetzelfde, we hebben hier GEEN verschillende soorten.

    Rolleninvulformulier;

    Naam;
    Leerling, Hunter, Docent of Alien;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra's;

    Rollen;
    Leerlingen;
    - Gereserveerd. Gaisford
    - Gereserveerd. Arooncat
    - Edward Avan Nigt TheRumIsGone

    Aliens;
    - Alain Coners. AlienPrinces
    - Maya Hart. Arooncat
    - Apollo Aecio Adelaar AlienQueen
    -

    Hunters; [Alleen jongens!]
    Hoofdhunter; Migaelo 'Migael' Trats. AlienPrinces
    -Judy Valentine Lovely. Rahjesh
    - Chayenne "Chay" Lopez NightShot
    - Misty Waterworld xJohnnyDepp-

    Docenten;
    -
    -

    HunterDocenten;
    - Gereserveerd TheRumIsGone
    -
    -

    AlienDocenten;
    -
    -
    -



    Rules;
    Geen oneliners.
    OOC graag met haakjes.
    16+ Mag, en schelden ook.
    Dood mag, maar wel met toestemming van de ander zijn persoontje.
    Max 2 personen per Q account.
    Geen perfekte personages.
    Beslis NIET voor anderen.
    Alien-Mens relatie mag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik kijk hem verbaast aan, waarom zegt hij het zo hard.
    'Ik heb het helemaal niet nodig, een leven zonder mensen in je macht is prima.'
    Ik huppel naar mijn nachtkastje en drink een paar slokken water.
    'Jij ook wat?' vraag ik en plof weer naast hem neer.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Toen ze opstond en naar het nachtkastje huppelde beet ik even op mijn lip.
    Dit kan zo fout gaan.
    "Jij ook wat?" Ik schrok op en schudde mijn hoofd.
    "Neen dank je. Is er iets wat ik kan doen om je toch over te halen?" Vraag ik dan en kijk haar aan.
    "Ik doe alles."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Dat klinkt heel verleidelijk maar nee,' glimlach ik.
    'Waarom doe je eigenlijk al die moeite om het toch wel te doen, zo erg is het niet hoor, ik wordt alleen teruggestuurd. What's the big deal?' vraag ik ongeintresseerd.
    Ik gooi het flesje op mijn bureau


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik schud nu hevig mijn hoofd.
    "Je MOET het doen." zeg ik en pak haar bij haar schouders.
    "Het is de opdracht, als jij geen mensen onderzoeken dan- Dan..." Ik laat haar losser en draai mijn hoofd weg.
    "Dan denk ik niet dat je nog lang leeft." zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Alsof ze dat ooit zullen doen.' Ik rol met mijn ogen. 'Ze vermoorden me heus niet hoor, en al helemaal niet om zoiets kleins, maak je maar geen zorgen, ik red me wel.'
    Ik loop naar mijn nachtkastje en begin mijn haar te borstelen. 'Ik wil natuurlijk geen geklit haar als ik in mijn doodskist lig.' grap ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Je denkt dat het een grap is hé? Je denkt dat ze dat niet doen. Je denkt dat ik het niet meen!" Ik sta op en ga achter haar staan.
    "Maar het is waar. Ik was bij de bespreking." Zeg ik zacht.
    "Grace, alsjeblieft." Zeg ik dan. Aan mijn gezicht zie je dat ik het meen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Ohw,' stamel ik. 'Dat wordt dan een klein probleempje.'
    Ik pak snel een tas en prop er zoveel mogelijk in.
    'Ik vlucht wel voor ze, mij kunnen ze niet te pakken krijgen.'
    Dan loop ik naar mijn make-up en gooi de hele voorraad in mijn tas.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Grace, vluchten helpt niet. De Agons zijn over heel deze planeet." Zeg ik en pak haar bij haar middel.
    "Ik wil je helpen zodat het lijkt of ze jou volgen." Fluister ik in haar oor.
    Ik trek haar iets tegen me aan.
    Ik wil echt niet dat haar wat overkomt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ['ik wil je helpen zodat het lijkt of ze jou volgen' <-- wat bedoel je daarmee?]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:51 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Vals spelen, snappie. Dat hij ze in zijn macht krijgt en ze achter haar aanstuurt enzo, en dat zij maar wat hoef te doen en dat ze naar haar komen...[


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dat klinkt logisch haha, domme ik. ^^]

    Grace
    'Nee, mensen hoor je niet in je macht te hebben,' fluister ik terwijl we in een omhelsing zitten. 'Wij zouden het ook niet leuk vinden als iemand ons dingen liet doen'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik knikte.
    "Ik weet het." Zeg ik zacht.
    Ik ga met mijn hand even door haar haar en loop achteruit naar het bed, ik ga zitten en trek Grace naast me neer.
    "4, ik ga heel eerlijk tegen je zijn. Het is niet anders, echt niet. En- Ik geef om je. Ik zou het niet aankunnen jou te verliezen." Zeg ik en doe mijn arm om haar heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik voelde me gelijk schuldig door wat hij zei. 'Dat is lief.' fluisterde ik. Misschien kon het geen kwaad om drie mensen meer in je macht te hebben? 'Hoef ik de mensen alleen maar in mijn macht te hebben, en er verder niets mee te doen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain:

    Ik bijt even op mijn lip.
    "J-je zou ze wel moeten onderzoeken." Zeg ik dan.
    Dat heb ik ook met ieder moeten doen. Ik zucht even en kijk naar Grace.
    "Je had liever een menselijk wezen geweest hé?" Vraag ik dan en trek haar iets tegen me aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'hoe onderzoeken?' Ik kan de angstige toon in mijn stem niet verbergen. De tweede vraag megeer ik expres, vanmoddag was hij daar helemaal over geflipt. Als dit misschien wel de laatste dag van mijn leven is, wil ik niet met ruzie uit elkaar gaan. 'Moet je ze pijn doen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”