• Een normale school, normale jongeren, normale mensen, iniedergeval, dat denk je.
    Bijna een kwart van de school bestaat uit Aliens, maar niemand weet dat, behalve de Aliens zelf dan.


    De Aliens moeten er alles aan doen om niet ontdekt te worden, terwijl ze steeds meer mensen onder hun macht krijgen, ze laten de mensen doen wat zij willen.
    Maar er is ook gevaar voor de Aliens; De Hunters, zij jagen op de Aliens en behoren ook tot de leerlingen op de school, op momenten wanneer de Aliens het niet verwachten vallen de Hunters aan, met rare gevolgen.

    Alle Aliens zijn hetzelfde, we hebben hier GEEN verschillende soorten.

    Rolleninvulformulier;

    Naam;
    Leerling, Hunter, Docent of Alien;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra's;

    Rollen;
    Leerlingen;
    - Gereserveerd. Gaisford
    - Gereserveerd. Arooncat
    - Edward Avan Nigt TheRumIsGone

    Aliens;
    - Alain Coners. AlienPrinces
    - Maya Hart. Arooncat
    - Apollo Aecio Adelaar AlienQueen
    -

    Hunters; [Alleen jongens!]
    Hoofdhunter; Migaelo 'Migael' Trats. AlienPrinces
    -Judy Valentine Lovely. Rahjesh
    - Chayenne "Chay" Lopez NightShot
    - Misty Waterworld xJohnnyDepp-

    Docenten;
    -
    -

    HunterDocenten;
    - Gereserveerd TheRumIsGone
    -
    -

    AlienDocenten;
    -
    -
    -



    Rules;
    Geen oneliners.
    OOC graag met haakjes.
    16+ Mag, en schelden ook.
    Dood mag, maar wel met toestemming van de ander zijn persoontje.
    Max 2 personen per Q account.
    Geen perfekte personages.
    Beslis NIET voor anderen.
    Alien-Mens relatie mag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (IK had echt verwacht dat als Zijn arm weer goed zat dat ze achter hem aan zouden rennen. jammer)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya Hart

    Ik duw met een snelle beweging zijn arm goed en roep naar Alain 'Wat!? ik kan er niet tegen als een zoort genoot iets verkeerds heefd, ik snap dat wat jullie net meemaakten niet leuk was maar laat het!'
    Ik kijk Apollo recht aan, en besef hoe erg hij verandert is sinds i hem voor het laatst zag, toe was hij nog jochie.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (k ga)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Apollo
    ik wauw gaan gillen toen ze mijn arm terug duwde,
    maar ze deed dat zo snel dat ik niet voelde.
    Ze ging voor mestaan en bekeek me, ik deed hetzelfde.
    Haar haar was ietsje donkerder en langer, haar huid was wat bleker,
    Ze had wat pircings, en nog veel meer,
    Mijn ogen gingen onderzoekend over haar heen.
    Ze was in iedengeval ouder dan vroeger.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya Hart

    "wow..." weer ik slleen uittebrengen.
    " en jij bent echt Apollo? Geez...."
    Mijn ogen blijfen hangen bij zijn spieren en ik voel me lichtelijk ongemakkelijk.
    Hij had me nog nooit met blauw haar gezien...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    ( je vaaalt met de laatste zin, lees mijn text opnieuw)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Alain

    "Ah, nee niet de draaimolen dat is voor kleine kinderen." Zeg ik en laat me toch mee trekken.
    We komen uiteindelijk bij de draaimolen aan.
    "Meen je het serieus?" Vraag ik als ik naar het apparaat kijk waar ik allemaal kleine kinderen en maar een paar volwassenen zie zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Ik ben altijd serieus' Ik zorg ervoor dat je het aan mijn gezicht ziet. 'Ik ga op het paard.'
    Na een paar rondjes verder vol met kindergeschreeuw is het afgelopen. 'Dat is nou een goede kermisattractie!'
    'Zie je nou wel dat het leuk is!' In mijn stem hoor je het sarcasme.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Zitten ze er nu in?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [nu niet meer]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ah oke w8]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alain

    Half geshockeerd kom ik uit het apparaat.
    "Nou leuk." Mompel ik en kijk Grace aan.
    Dan schud ik even met mijn hoofd. "Neem me nooit meer mee in dat ding!" Roep ik uit en zet mijn handen in Graces zij en kietel haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    De tranen rollen uit mijn ooghoeken van het lachen. 'Hou op!' Gil ik. Ik probeer streng en boos te klinken maar door het lachen klinkt het niet echt overtuigend. 'Jij sleepte me ook in dat booster ding!' Hij blijft door kietelen. 'Stop alsjeblieft!' Lach ik. 'Ik stuur je nooit meer in de draaimolen!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik kietelde nog even door en sloot toen mijn armen om haar middel waarna ik haar optilde en over mijn schouder hing.
    "Meisje meisje, toch." Grinnik ik en loop met haar over mijn schouder over de kermis.
    Mensen kijken ons raar na. Ik lach daardoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Wauw je bent echt vervelend vandaag he?' Zeg ik terwijl ik over zijn schouder hang. Ik probeer me los te wringen, wat niet goed lukt. Alain is veel sterker dan ik.
    'Alain, als je me neerzet, doe ik alles wat je zegt' probeer ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”