• Een normale school, normale jongeren, normale mensen, iniedergeval, dat denk je.
    Bijna een kwart van de school bestaat uit Aliens, maar niemand weet dat, behalve de Aliens zelf dan.


    De Aliens moeten er alles aan doen om niet ontdekt te worden, terwijl ze steeds meer mensen onder hun macht krijgen, ze laten de mensen doen wat zij willen.
    Maar er is ook gevaar voor de Aliens; De Hunters, zij jagen op de Aliens en behoren ook tot de leerlingen op de school, op momenten wanneer de Aliens het niet verwachten vallen de Hunters aan, met rare gevolgen.

    Alle Aliens zijn hetzelfde, we hebben hier GEEN verschillende soorten.

    Rolleninvulformulier;

    Naam;
    Leerling, Hunter, Docent of Alien;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra's;

    Rollen;
    Leerlingen;
    - Gereserveerd. Gaisford
    - Gereserveerd. Arooncat
    - Edward Avan Nigt TheRumIsGone

    Aliens;
    - Alain Coners. AlienPrinces
    - Maya Hart. Arooncat
    - Apollo Aecio Adelaar AlienQueen
    -

    Hunters; [Alleen jongens!]
    Hoofdhunter; Migaelo 'Migael' Trats. AlienPrinces
    -Judy Valentine Lovely. Rahjesh
    - Chayenne "Chay" Lopez NightShot
    - Misty Waterworld xJohnnyDepp-

    Docenten;
    -
    -

    HunterDocenten;
    - Gereserveerd TheRumIsGone
    -
    -

    AlienDocenten;
    -
    -
    -



    Rules;
    Geen oneliners.
    OOC graag met haakjes.
    16+ Mag, en schelden ook.
    Dood mag, maar wel met toestemming van de ander zijn persoontje.
    Max 2 personen per Q account.
    Geen perfekte personages.
    Beslis NIET voor anderen.
    Alien-Mens relatie mag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alain

    "Je hoeft niets voor me te doen." Grinnik ik en houd har gewoon vast.
    "En dat vervelend, vat ik maar als een compliment op."
    Grijns ik en sla even op Graces kont.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Doordat hij op mijn kont slaat heb ik een idee. Met mijn armen grijp ik naar zijn onderbroek en trek er zo hard mogelijk aan.
    'Leuk he? Zo'n wedgie'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Aaah stop het!" Roep ik en zet Grace neer.
    Meteen grijp ik naar mijn kont en trek de boxer tussen mijn naad vandaan.
    Ik kijk Grace aan. "Stouterd." Zeg ik en kijk even moeilijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Jij sloeg op mijn kont en dan ben ik stout?' Ik lach om zijn gezicht.
    'Ik sta nu wel weer tenminste'
    'Give me a hug' Ik sla mijn armen om zijn middel en trek weer aan zijn onderbroek, alleen niet meer zo hard. 'Ik kon het niet laten'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik grom als ze weer de boxer in mijn naad trekt.
    "Oja?" Ik prik een keer, zonder schaamte dat er mensen kijken, in haar borst en lach.
    "Nog een keer zo een eh- Wedgieding en ik knijp erin." Zeg ik en trek speels een wenkbrauw op.
    "En dat meen ik." Ik probeer serieus te kijken maar dat lukt voor geen meter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Dat is aanranding!' roep ik lachend als hij in mijn borst prikt.
    'Ik zou je kunnen aangeven bij de politie,' zeg ik met een vrolijke lach op mijn gezicht. 'Jij wilt vast niet de gevangenis in.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Doe maar, ik kom toch niet vast te zitten." Grijns ik en steek mijn tong uit.
    "Krijg me eerst eens te pakken." Zeg ik en geef haar een duwtje waarna ik wegsprint. Even kijk ik achterom en ren dan verder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Hij geeft me een duwtje en rend weg. Gelijk zet ik een sprint in en ren achter hem aan. Als ik bij hem ben sla ik mijn armen om zijn middel en houd hem tegen. 'Got ya,' lach ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Got ya!" Roept Grace als ze me heeft en ik val voorover.
    "Ah ahhaa, dat is oneerlijk!" Roep ik en draai me op mijn rug en kijk Grace aan.
    Nog steeds lach ik zacht en blijf haar aankijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Alain valt op de grond, ik val achter hem aan. Dan draait hij zich om en kom ik boven op hem te liggen. Hij blijft me aankijken.
    'Bevalt het?' grijns ik. 'Wat maakt het ook eigenlijk uit, kom we gaan.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Ja het bevalt me." Zeg ik lachend.
    "Sta op dan, anders kunnen we niet gaan." Grijns ik.
    Mensen kijken naar ons maar ik negeer het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Ja het bevalt me,' zegt Alain lachend. 'Ik ben ook zo geweldig,' zeg ik sarcastisch maar toch lachend.
    'Sta op dan, anders kunnen we niet gaan,' grijnst hij dan.
    'Nehh, ik lig wel lekker.' Ik kijk hem ondeugend aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Nehh, ik lig wel lekker." Zegt Grace en kijkt me ondeugend aan.
    Ik slik even.
    "F-fijn dat je zo lekker ligt, maar de grond is nogal hard." Zeg ik met een grijnsje, voor zover dat lukt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Wat is er?' vraag ik verbaast. 'Je hoeft bij mij niet verlegen te zijn hoor.'
    Ik sta op en trek hem overeind, ik kijk hem aan, nog steeds wachtend op een antwoord.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”