• Ik heb dus zo mijn Engels examen, waar ik ook een brief moet schrijven. Maar nu zit ik dus met het probleem dat ik niet weet hoe ik die brief moet afsluiten. Mijn docent Engels(die er bijna nooit was), zei dat we altijd moesten afsluiten met Yours Sincerely. Volgens haar kon je Yours Truly bijna nooit gebruiken.
    Maar ik wou dus alle opdrachten en uitleg nog eens doorkijken, en die blijken dus ergens anders te liggen. Dus ik heb ze niet.
    Ik ging kijken op internet, en daar stond dat je Yours sincerely niet mag gebruiken bij Dear Sir/Madam. En dan Yours Truly overal kan.

    En nu weet ik het dus niet en ben ik bang dat ik keihard ga falen:|


    Stop holding me under and let me breathe.

    dr is ook iets met yours faithfully... maar sorry kan je niet helpen en dat wat op internet staat klopt wel :') ik heb t in het begin van dit schooljaar gehad

    Yours faithfully als je mensen niet kent dacht ik.


    I am an idiot, I move.

    Okee, dank jullie wel:Y)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Het hangt er vanaf of je een formele- of informele brief schrijft.

    Bij een formele brief (iemand die je niet kent) kun je volgens mij yours faithfully gebruiken, of Yours sincerely enz.

    Schrijf je een informele brief (aan iemand die je wel kent) dan kun je alles wel gebruiken; yours, best wishes etc.

    Volgens mij maakt het verder niet veel uit wat je gebruikt.. Yours sincerely is volgens mij gewoon "hoogachtend" dus ik denk dat je die wel kunt gebruiken.

    Je gaat gewoon slagen hoor! Zet'm op!


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    Yours sincerely is volgens mij het meest voorkomend, die kun je het beste gebruiken, maar als het bijvoorbeeld naar een bekende is dan kun je inderdaad ook yours faithfully gebruiken. Yours sincerely betekent iets als 'met vriendelijke groet' en yours faithfully betekent 'hoogachtend'.

    Veel succes met je examens, het gaat je wel lukken! (:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 12:07 ]


    Destroy what destroys you.

    kind regrarts
    of hoe je het ook schrijft


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.