• Een normale school, normale jongeren, normale mensen, iniedergeval, dat denk je.
    Bijna een kwart van de school bestaat uit Aliens, maar niemand weet dat, behalve de Aliens zelf dan.


    De Aliens moeten er alles aan doen om niet ontdekt te worden, terwijl ze steeds meer mensen onder hun macht krijgen, ze laten de mensen doen wat zij willen.
    Maar er is ook gevaar voor de Aliens; De Hunters, zij jagen op de Aliens en behoren ook tot de leerlingen op de school, op momenten wanneer de Aliens het niet verwachten vallen de Hunters aan, met rare gevolgen.

    Alle Aliens zijn hetzelfde, we hebben hier GEEN verschillende soorten.

    Rolleninvulformulier;

    Naam;
    Leerling, Hunter, Docent of Alien;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra's;

    Rollen;
    Leerlingen;
    - Gereserveerd. Gaisford
    - Gereserveerd. Arooncat
    - Edward Avan Nigt TheRumIsGone

    Aliens;
    - Alain Coners. AlienPrinces
    - Maya Hart. Arooncat
    - Apollo Aecio Adelaar AlienQueen
    -

    Hunters; [Alleen jongens!]
    Hoofdhunter; Migaelo 'Migael' Trats. AlienPrinces
    -Judy Valentine Lovely. Rahjesh
    - Chayenne "Chay" Lopez NightShot
    - Misty Waterworld xJohnnyDepp-

    Docenten;
    -
    -

    HunterDocenten;
    - Gereserveerd TheRumIsGone
    -
    -

    AlienDocenten;
    -
    -
    -



    Rules;
    Geen oneliners.
    OOC graag met haakjes.
    16+ Mag, en schelden ook.
    Dood mag, maar wel met toestemming van de ander zijn persoontje.
    Max 2 personen per Q account.
    Geen perfekte personages.
    Beslis NIET voor anderen.
    Alien-Mens relatie mag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik loop achter hem aan. Ik ben te boos om na te denken over wat hij zij.
    Boos stamp ik de jongenstoiletten binnen, een paar kijken me verward aan maar als ze mijn woedende blik zien lopen ze gauw de wc's uit.
    'doe open' zeg ik terwijl ik met mijn vuisten op de deur ram. 'ik heb nog geen sorry gehoord'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Ga weg, Grace!" Schreeuw ik terug en geef een trap tegen de deur.
    Hij kraakt in zijn scharnieren.
    "Straks dan gebeurd je nog wat als je langer bij mij in de buurt blijft!" Schreeuw ik en leg mijn hoofd in mijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    De scharnieren kraken als hij er een trap tegen geeft. Ik doe een stap achteruit voor het geval dat.
    'je komt nu naar buiten en zegt sorry' roep ik weer. 'anders hoef ik je nooit meer te zien'
    Ik ga op de wastafels zitten en wacht tot hij naar buiten komt.

    [ik ga slapen, tot morgen! :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Nou dan ga je! Ik wil niet dat jou hetzelfde overkomt als... Fainy!" Ik slikte even bij haar naam.
    "Zo begon het met haar ook!" Schreeuw ik.
    Even krijg ik een raar gevoel door me heen, het lijkt of er iets is wat mijn keel doet stokken en het laat mijn ogen waterig worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Slaapze]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'wat heb ik nou weer met Fainy te maken?' roep ik weer terug.
    'oprotten' snauw ik naar een jongen die de toiletten binnen komt wandelen. Ook hij kijk verbaast en draait zich weer om.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Laat het oké! Laat het!" Ik bijt op mijn lip en geef nog een harde trap tegen de deur die uit de post schiet.
    Ik kijk Grace aan met waterige ogen.
    "Laat het." Herhaal ik weer en leg mijn gezicht in mijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'liefdesverdriet?' vraag ik, mijn stem klinkt nog steeds boos. 'je vind heus wel een ander meisje'
    'doei he'
    Ik loop woedend de wc's uit, wat had die gozer? Gaat ie opeens zitten janken terwijl ik boos op hem ben.

    [ik kon het niet laten om nog iets te posten:P]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Ja rot maar op! Wij zijn zo GEEN vrienden meer!" Roep ik haar na als ik op ben gestaan en in de deurpost van de jongens wc sta.
    "Ga zelf maar eens je liefde kwijtraken! Oja dat kan niet, want die zal je nooit krijgen!" Schreeuw ik harder.

    [Lekker hard...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Van woede kies ik het eerste en beste mens dat ik zie en stuur de jongen op Alain af. Die slaat hem vol in zijn gezicht.
    'het was maar een meisje!' roep ik geirriteerd. 'stel je niet aan'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik krijg ineens een harde klap in mijn gezicht.
    "Maar een meisje?!" Schreeuw ik terwijl ik een hand op mijn brandende wang leg.
    "Zij was meer dan 'Maar een meisje'!" Roep ik. "Hoe zou jij je voelen als jou liefde in je armen sterft!?"
    Ik negeer de vragende maar ook verwarde gezichten die op mij gericht zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'het is allemaal heel lullig voor je maar dat hoef je niet af te te reageren op mij!' zeg ik, nog steeds boos.
    Als ik besef dat ik midden in de gang sta en er duizenden gezichten op ons gericht zijn trek ik hem weer mee naar het lege lokaal. Ik pakte hem niet zo zacht als normaal vast maar kneep hard in zijn polsen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Laat me los, straks doe ik je nog onbedoeld pijn." zeg ik wanneer ze me een lokaal intrekt en hard bij de polsen pakt.
    "Je weet gerust wat ik bedoel."
    Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'wat boeit mij de pijn nou? Het gaat vanzelf weg' uitdagend kijk ik hem aan. 'zeg sorry'
    Ik knijp weer wat harder in zijn pols, voor zover mogelijk dan. Mijn kleine handen passen er amper omheen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik trek een wenkbrauw op wanneer ze harder in mijn polsen knijp en ik het dus amper voel.
    "Wat wil je hiermee bereiken?" Vraag ik en kijk haar aan.
    "Ik wil jou gewoon niet kwijtraken." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.