• Staart elke keer alleen maar naar mijn borsten als ik hem tegenkom! Ik vind het zo irritant, ik kom hem namelijk best wel veel tegen omdat hij wel close is met z'n zusje, en ik ook veel bij haar ben.

    Ook zoiets meegemaakt? En hoe heb je 't opgelost?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, ik ken wel iemand die met de broer van d'r vriendin heeft gezoend, maar dat is weer een ander verhaal. Misschien toch een keer brutaal terugstaren ofzo?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Op zo'n momenten ben ik blij dat ik nog geen puber ben :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 18:55 ]


    All I wanna do is lose control

    Dat doet me denken aan het liedje van kus. "Het broertje van mijn beste vriendin."
    Ik weet het eigenlijk niet. Alle jongens zijn zo, en de meesten geven het nog toe ook. Misschien kun je er een keer een grapje over maken. Zo van "I'm up here."


    Felix

    gewoon in zijn gezicht zeggen, wedden datie rood wordt :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De vrienden van mijn broer die altijd over de vloer kwamen hebben ALLEMAAL een crush op mij gehad :') Gezellig xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    gewoon zeggen dat ie meer naar boven moet kijken(cat)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Niks van aantrekken. Zelfs sommige vrienden van me doen het.
    Maarja... dat zal wel komen doordat het jongens zijn. (ik zeg niet dat ALLE jongens dit doen hoor)

    Ik heb het met de beste vriend van mijn vriendje. Die ook telkens naar mijn borsten staart, me telkens sms't enzo. Ik heb hem gewoon duidelijk gezegd dat ik me onprettig voelde als hij dit deed. Nu sms't hij me nog vaak -_-

    Er bestaan toch van die shirtjes 'M'n gezicht zit daar hoor.' Met een pijl naar je gezicht toe. Tenminste, heb ik ooit ergens gelezen. x'D.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    CrazyChicken schreef:
    Dat doet me denken aan het liedje van kus. "Het broertje van mijn beste vriendin."
    Ik weet het eigenlijk niet. Alle jongens zijn zo, en de meesten geven het nog toe ook. Misschien kun je er een keer een grapje over maken. Zo van "I'm up here."

    Lol, 'I'm up here' gaat niet werken, hij is zo'n 30 cm groter dan mij. ;P


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, niet dat ik me kan herinneren. Toen ik een jaar of elf was heb ik wel te maken gehad met een pedofiel en ik zag toen het gevaar niet in. Die gast heeft me niet verkracht, maar wel aangeraakt op plaatsen waar ik at niet wilde hebben. Thank god dat ik vertrok, voor ik helemaal de lul was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zeg gewoon: "Kan je het zien?"


    Has no one told you she's not breathing?

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Lol, 'I'm up here' gaat niet werken, hij is zo'n 30 cm groter dan mij. ;P

    "I'm up here" moet je zeggen zodat hij weer naar je gezicht kijkt. En niet naar je borsten.

    Celestial schreef:
    (...)
    "I'm up here" moet je zeggen zodat hij weer naar je gezicht kijkt. En niet naar je borsten.

    Iknow (A) maar ik vond het gewoon even grappig gezien hij de langste jongen van de school is O.o En om dan 'ik ben hierboven' oid te zeggen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb zo een freaking geluk dan mijn beste vriendin geen broer heeft! (hoera)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!