• Een normale school, normale jongeren, normale mensen, iniedergeval, dat denk je.
    Bijna een kwart van de school bestaat uit Aliens, maar niemand weet dat, behalve de Aliens zelf dan.


    De Aliens moeten er alles aan doen om niet ontdekt te worden, terwijl ze steeds meer mensen onder hun macht krijgen, ze laten de mensen doen wat zij willen.
    Maar er is ook gevaar voor de Aliens; De Hunters, zij jagen op de Aliens en behoren ook tot de leerlingen op de school, op momenten wanneer de Aliens het niet verwachten vallen de Hunters aan, met rare gevolgen.

    Alle Aliens zijn hetzelfde, we hebben hier GEEN verschillende soorten.

    Rolleninvulformulier;

    Naam;
    Leerling, Hunter, Docent of Alien;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra's;

    Rollen;
    Leerlingen;
    - Gereserveerd. Gaisford
    - Gereserveerd. Arooncat
    - Edward Avan Nigt TheRumIsGone

    Aliens;
    - Alain Coners. AlienPrinces
    - Maya Hart. Arooncat
    - Apollo Aecio Adelaar AlienQueen
    -

    Hunters; [Alleen jongens!]
    Hoofdhunter; Migaelo 'Migael' Trats. AlienPrinces
    -Judy Valentine Lovely. Rahjesh
    - Chayenne "Chay" Lopez NightShot
    - Misty Waterworld xJohnnyDepp-

    Docenten;
    -
    -

    HunterDocenten;
    - Gereserveerd TheRumIsGone
    -
    -

    AlienDocenten;
    -
    -
    -



    Rules;
    Geen oneliners.
    OOC graag met haakjes.
    16+ Mag, en schelden ook.
    Dood mag, maar wel met toestemming van de ander zijn persoontje.
    Max 2 personen per Q account.
    Geen perfekte personages.
    Beslis NIET voor anderen.
    Alien-Mens relatie mag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alain

    "Ik? Verlegen?" Ik schud snel mijn hoofd.
    "Ik ben noooooooit verlegen." Zeg ik dan.
    Ik merk dat Grace mijn hand nog vast heeft en ik lach eventjes en laat haar hand dan los.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Oke dan superhero, ik ga denk ik aan mijn huiswerk beginnen, ga je mee?'
    Zonder op een antwoord te wachten trek ik hem al mee naar het huis waar ik op aarde verblijf.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik laat me mee trekken door Grace naar haar huis.
    Daar aangekomen kijk ik om me heen en dan naar boven naar de lucht.
    Ik meende even een flits te zien en iets weg zien schieten.
    Spaceship... Ik glimlachte even naar de lucht en draaide me toen weer naar Grace.
    "Ze letten op ons denk ik." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik kijk in de lucht en zie het ook, een spaceship.
    'Waarom zouden ze dat doen?' vraag ik en trek hem naar binnen. Ik haat het om in de gaten te worden gehouden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Om te kijken of we wel doen wat ons gevraagd word?" Vraag ik dan en sluit de deur achter me.
    "Óf om ons iets te willen melden!" Zeg ik en open de deur weer en kijk dan naar boven maar ik zie niets meer in de lucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'wat zouden ze willen melden en wat zouden we uberhaupt hier moeten doen?' Ik laat mijn tas op mijn bed vallen. 'Ik wist nieteens dat we een opdracht ofzo hadden.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik draai me zuchtend om en sluit de deur weer.
    Ik kijk Grace aan.
    "Laat maar." Mompel ik en kijk om me heen waar ik kan zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Laat maar,' mompelt hij en kijkt om zich heen waarschijnlijk wilt hij weten waar hij kan zitten. 'Je kan op het bed zitten,' zeg ik en ga er zelf ook zitten. 'Vertel nou, wat zouden we hier moeten doen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik ging naast Grace op het bed zitten.
    Ik was even vergeten dat ik een van de weinige ben die eet wat we moeten doen hier.
    Even zucht ik. "Het is- Wij moeten de mensen onderzoeken, ze in onze macht krijgen en emoties bekijken." Zeg ik dan en kijk Grace aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    'Je maakt een grapje he? Dat kunnen ze toch niet menen!' Ik kijk hem boos aan. 'Hoeveel mensen heb jij dan al in je macht? 10? 20? Nou ik geen een, en dat ga ik ook niet doen ook.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "twaalf om precies te zijn. En jij één, remember die irriatante lul!" Zeg ik dan.
    Ik kijk Grace aan. Ze lijkt me nu nogal boos.
    "Hé, het hóeft niet." Zeg ik dan.
    Maar laat ik het over de consequenties maar niet hebben..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik zucht opgelucht als ik hoor dat het niet hoeft.
    'Je bent jaloers he?' plaag ik hem. 'Dat was maar een keer, ik zal voor de rest niets meer met hem doen.'
    'Ik denk dat ik binnenkort word teruggestuurd nu ze weten dat ik van plan ben dat niet te doen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    Ik slikte even en knikte.
    "Ja misschien." Zeg ik dan.
    Ik zuchtte onhoorbaar en kijk vooruit.
    Je moet het zeggen, Alain! Zeg het!
    Ik schudde mijn hoofd even snel.
    "J-je kunt toch proberen om nog een paar mensen in je macht te krijgen? Al zijn het er maar vier." Zeg ik en kijk Grace aan,


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grace
    Ik lach even om zijn opmerking.
    'Tuurlijk niet, als het niet hoeft doe ik het niet, gekkie. Jij hoeft er ook niet meer te hebben hoor, ik laat de aardbewoners lekker met rust. Dat is beter voor iedereen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alain

    "Dat is niet beter voor iedereen!" Zeg ik en schrik van hoe hard ik het zeg.
    Voor Grace iets kan zeggen praat ik verder.
    "Gewoon omdat- omdat wij Agons het nodig hebben." Verzin ik er achteraan.
    Ik wil niet dat je iets overkomt 4, dat wil ik niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.