• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:04 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Damon en Jillana here! :'D ]


    El Diablo.

    Julie
    Vincent hing aan een tak. Ik pakte zijn hand en probeerde hem omhoog te trekken. Niet dat dat viel hielp met de weinige kracht die ik heb.
    'help je even?' vraag ik aan Dawn


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    'Muh' zeg ik, 'Ik was meer aan het denken. Die beroeps hè, je hebt natuurlijk Jillana en Angel. Die lopen wel en jagen wel, aar Damon en Alana liggen maar verscholen in één van die grotten. Ze moeten toch een keer iets gaan doen. Als zij weggaan, moeten we ervoor zorgen dat het overgebleven deel ook weggelokt word. Vervolgens vergiftig ik hun eten dat volgens mij ergens bij de rotsen moet liggen. De beroeps eten ervan en voilà, ze weten niet eens dat wij het zijn geweest.' Het meer vergiftigen zou makkelijker zijn, maar ik denk dat alle bronnen aan het meer gelinkt zijn, dus dan zouden we allemaal sterven.' Toen merkte ik dat Vince half was gevallen. Ik ging staan op één van de takken en trok hem moeiteloos met de hulp van Julie weer terug.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik zou een gevecht hebben zonder doden, op de grasvlakte met Alana)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:


    Ik knikte. "En nu langzamer." Ik klopte me af. "Ik volgde je niet helemaal." Zei ik verontschuldigend.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Als het goed is, is Alana er ook gewoon en je bent al geholpen Vincent)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ja, ik ben online]

    Alana

    ik glimlachte naar Damon en zoende hem liefdevol. 'het is weer licht, ik ga wat mensen vermoorden' zei ik en ging rechtop zitten. 'Ga je mee?' vroeg ik.


    Nobody is perfect

    (ze reageert niet meer ik heb al paar berichten gestuurd met daarin dat ik over de grasvlakte loop en zo maar ze komen niet xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (zoow ze zijn wakker)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik grijnsde even en herhaalde mijn plan in de hoop dat Vince het nu wel helemaal begreep.


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Eindelijk hoor ik wat stemmen, ik neem aan dat het Alana en Demon zijn)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    'Hé kijk! De beroeps gaan aan de wandel naar de grasvlakte,' zeg ik al wijzend naar de twee gestaltes die langs het meer wandelen.


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Eindelijk begreep ik het. "Oke, maar we moeten wel voorzichtig zijn. Ik wil niet dat julie iets overkomt." Toen ik nadacht over wat ik zou kon ik mezel wel voor mijn hoofd slaan. "Want ik ga dit niet alleen overleven." Ik hoopte dat ik het beter had gemaakt, maar ja. Met een rood hoofd liep ik voor ze uit, gewelding....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Julie
    'dat is slim!' roep ik fluisterend uit. 'zal ik wat eten gaan zoeken, dan kunnen we de rest van de dag aan ons plan werken?'
    Ik klim met gemak uit de bom en zeg ze nog even gedag. Mijn rugzakje neem ik mee, om het gevonden eten in te bewaren. Ik blijf wel in de buurt van de boom, je weet nooit wie je tegenkomt. Vrolijk huppel ik van struik naar struik. Ik vind aardbeien, bessen en frambozen. Ik loop verder door het bos en zie wat op de grond liggen. Als ik goed kijk zie ik dat het een eekhoorn is. Ik ren er naartoe om hem op te pakken, dat is nog eens geluk hebben. Als ik het beestje loop te bekijken komt een meisje op me af rennen en duwt me op de grond. Ik gil en trap in het rond. Wat me een klap oplevert in mijn gezich en een mes tegen mijn nek. Door de val ben ik met mijn arm langs een steen geschaaft waardoor er een snee in is gekomen, die nu aan het bloeden is.
    'Dawn!' gil ik. 'Vincent!'
    Ik doe mijn ogen dicht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (het zou leuk zijn als we nu allemaal de beroeps aanvallen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.