• Nu vraag ik me af wat ik als klein kind er op geantwoord zou hebben :')
    Ik denk Sinterklaas of mijn oma :Y)
    Wat hadden jullie denk je er op geantwoord?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De koningin denk ik haha


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    "Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh... I don't know."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    hahahah zo cute!! :3

    Ik had Bill Clinton gezegd, echt waar! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, wat schattig! Ik zou waarschijnlijk ook Sinterklaas gezegd hebben, haha.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ahw dat kleine jongetje met krulletjes is schattig!!
    Net zoals dat jochie met dat skeletten vest ;d.

    Ik neem ze en ruil ze in voor mijn broertje.. Hij wel ouder dan hun, maar heey..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De muren! Seriously, ik dacht vroeger altijd dat je onbeperkt geld uit de muur kon trekken. :'D
    Dus als ik iets wilde hebben en mijn ouders zeiden dat het te duur was, dan zou ik zeggen; Maar dat geld kun je toch gewoon uit de muur halen?

    Vroeger dacht ik altijd dat Dagobert Duck of Sinterklaas, de rijkste persoon was. Dagobert omdat hij in geld kon zwemmen en Sinterklaas omdat hij elk jaar cadeautjes voor me had.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Vroeger dacht ik altijd dat Dagobert Duck of Sinterklaas, de rijkste persoon was. Dagobert omdat hij in geld kon zwemmen en Sinterklaas omdat hij elk jaar cadeautjes voor me had.


    I can't define who I am.

    awwwwww. Ik zou het eigenlijk niet weten :-)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 23:57 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    haha, ik zal mijn moeder gezegd hebben, ook al is het absoluut niet waar :Y)
    Ik had echt het rare idee dat ze stinkrijk was.


    -

    Ik zou Dora hebben gezegd omdat alleen zij een pratende rugzak had. ;D


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alecia schreef:
    Vroeger dacht ik altijd dat Dagobert Duck of Sinterklaas, de rijkste persoon was. Dagobert omdat hij in geld kon zwemmen en Sinterklaas omdat hij elk jaar cadeautjes voor me had.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aww , cute ! (:
    Dat jongetje dat 'uhhhh , i don't know' zei , lijkt een beetje op Ed Sheeran !

    Ik zou denk ik sinterklaas gezegd hebben !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa