• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:04 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [mehh ik heb een hele post getypt zijn jullie al weggegaaan. ;(]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Damon

    Ik sta ook op, 'ofcourse babe' grijns ik.
    Ik sla de tas over mijn schouders en klim uit de opening.
    Ik steek mijn hand uit naar alana, en wacht tot ze komt.


    El Diablo.

    Alana

    Ik hield mijn boog gespannen voor het geval ik iemand tegen kwam die ik moest vermoorden. Bij de grasvlakte zag ik iemand staan en ik schoot er een pijl op af. Ik kon nog niet zo goed zien wie het was.


    Nobody is perfect

    (Wacht nou ik kom eraan.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Vincent, jij duwt me weg als er een mes gegooid word. Dan schiet ik het meisje dood)


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Ik spring ook uit de boom en ren richting het gegil. Er is een meisje boven op Julie gesprongen en als we niks doen is dit het eind van Julie. Ik wil net mijn pijlen en blaaspijp pakken, als het meisje zich omdraait en een mes richting mijn hart werpt.


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Ik zag een pijl aankomen die zacht langs mijn arm kwam, ik moets er van lachen en ik weet niet waarom.
    Lachend rende ik op het meisje met de pijl en boog af, Alana,
    Zwaaiend met mijn bijl maakte ik een kras op haar been.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ik kijk grijnzend rond, met een zwaard in mijn hand.
    Ik kijk even kort naar de lucht en frons.
    'Vraag me af wanneer we eindelijk wat krijgen' mompel ik


    El Diablo.

    (vette actie hierzow)


    Happy Birthday my Potter!

    (jaaw 2 gevechten whahaha)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (De spelmakers zullen nu wel van ons houden)


    Happy Birthday my Potter!

    (ja eindelijk wat actie en wat vermoeidere gewonde tributen)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    Ik knikte 'ik ook' zei ik en keek naar mijn been 'gvd!' schreeuwde ik en schoot nog een pijl op Rich af en ik hoopte vurig dat die door zijn hart kwam. 'Damon, help me!' schreeuwde ik en deed een paar stappen achteruit.


    Nobody is perfect

    Vincent.

    Nadenkend over mijn uitspraken liep ik verder. "Dawn hoorde jij dat?"
    Ik dacht na en realiseerde me dat hetvJulie was. “Nee.” Schreeude ik en rende in de richting van het gegil. “Vincent deze kant op.” Gilde Dawn. Ik rende er snel achteraan. Ik kom net uit de bosjes als er een mes naar Dawn wordt gegooid. Ik haal haar onderuit en zie het mes voorbij gaan. Dawn schiet het meisje neer, dacht ik tenminste. Ik had Julie al meegetrokken verder het bos in. Ik zie dat Dawn er ook aan komt. “Doe dat nooit meer, ik schrok me dood Julie. Je moet oppassen.” Schreeuwde ik naar haar en trok er in een knuffel. “Jij ook een knuffel, Dawn?”


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ow trouwens, ik zie dat ik een reactie van PinkArrow heb gehad toen ik weg was. Ik had dus Elle mogen vermoorden)


    Happy Birthday my Potter!