• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:04 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rich

    Ik kijk omhoog en hoop dat diegene nog dichtbij is,
    Dan geef ik diegene een persoonlijk bezoekje van meneer bijl in zijn buik


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    "Sorry ik wou je niet wakker maken." Zeg ik en veeg snel de tranen uit mijn ogen.
    "Ikke... was niks aan het doen." ik was heel goed in liegen, maar dit kwam er niet goed uit. Ik zuchtte, als ze me maar niet door had.

    (Ik neem even de benen, moet benden zitten. Tot zo.)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 21:28 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (mag ik met iemand vechten, zonder doden, anders loopt iedereen er ook zo zonder wonden en alles bij en nog kerngezond)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    'huil je?' vraag ik als ik hem tranen uit zijn ogen zie vegen. Domme vraag, natuurlijk huilde hij, ik zag zn tranen wel. Ik wist niet echt wat ik moest doen, hoe moest ik iemand troosten die ik een paar uur kende?
    'je moet echt beter leren liegen' grinnik ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    NightShot schreef:
    Damon

    'Oke babe' grijns ik.
    Ik ga rechtop zitten, en pak mijn tas.
    Ik pak eten en twee waterflessen eruit.
    Ik geef wat eten en een waterfles aan Alana.
    'Moet ook gebeuren' grijns ik, en neem een slok.


    Alana

    'Bedankt' zei ik en at het eten op en nam een slok water. 'zullen we morgen naar de grasvlakte gaan? daar zijn vast mensen die wij kunnen vermoorden, want ik heb mijn pijlen nog niet eens gebruikt' zei ik met een pruilllipje.


    Nobody is perfect

    Deejay schreef:
    (mag ik met iemand vechten, zonder doden, anders loopt iedereen er ook zo zonder wonden en alles bij en nog kerngezond)


    [ je mag wel met Alana vechten op de grasvlakte, dan kan ze haar pijlen ook gebruiken]


    Nobody is perfect

    (I'm back)


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Ik kan niemand vinden dus besluit ik maar verder te lopen,
    Ik merk nu pas hoe groot de grasvlakte is ik loop er al uren rond, opeens heb ik de neiging om iemand te vermoorden, ik weet dat er een keer een beroeps dood moet, maar dat kan ik niet in mijn eentje dus hopelijk is er iemand die deze dorpsgek in zijn team wil voegen, misschien wel bij de beroeps haha dat zou goed van pas komen, lachend loop ik op weg naar het bos, bij de beroeps dat ga ik dus egt niet doen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    RosalieBlack schreef:
    (...)

    Alana

    'Bedankt' zei ik en at het eten op en nam een slok water. 'zullen we morgen naar de grasvlakte gaan? daar zijn vast mensen die wij kunnen vermoorden, want ik heb mijn pijlen nog niet eens gebruikt' zei ik met een pruilllipje.


    Damon

    Ik lach, en geef een kus op haar lip.
    'Alleen als je niet dood gaat' grinnik ik.
    'Ik heb alleen mijn zwaard gebruikt' grinnik ik.


    El Diablo.

    (okeej, is goed, welke beroeps zijn er eigenlijk nog, moet er niet eens een keer een beroeps neer gaan? en waar spreken we af?)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 21:37 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik hoor Vince en Julie praten, maar ik blijf doen alsof ik slaap. Ik heb even geen zin meer in alles en ik moet in rust kunnen denken. De beroeps zijn bij de rotsen, maar waar is hun eten? Ik heb Jillana en Angel op een rots gezien, maar Damon en Alana zijn nog niet tevoorschijn gekomen. Ze gedragen zich totaal niet als beroeps en zijn hierdoor veel minder voorspelbaar. Normaal gaan beroeps altijd jagen tot ze iedereen uitgemoord hebben. Ze lijken wel... dan weet ik het. Verliefd! Ze zijn verliefd. Meteen schiet ik overeind.


    Happy Birthday my Potter!

    [Damon, Alana en Jillana. En eigenlijk wel xd ]


    El Diablo.

    (die van Jeremy doet ook niet egt iets xd
    Zijn er eigenlijk nog tributen die snel dood zouden gaan want die moeten vroeg of laat wel neer)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 21:41 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik mag Jillana binnenkort vergiftigen en ja de aanslag komt snel. Moet alleen wel even weten waar de spullen liggen, gewoon bij Damon en Alana in de grot?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Wel grappig trouwens, Jillana zal in mijn story Sunset de aartsvijand van Dawn worden :') )


    Happy Birthday my Potter!