• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:04 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rich

    Als ze weg zijn ga ik verder naar het meer,
    Kut er zijn twee beroeps,
    Ik hoop dat ze me niet gezien hebben en klim een boom in waar ik steeds beter in word.
    Eenmaal in de boom begin ik honger te krijgen,
    Ik spring weer uit de boom steek paar konijntjes neer, ik heb toch een hekel aan konijnen.
    Ik eet ze rauw op want als ik een vuurtje opsteek wordt ik ontdekt.
    Daarna probeer ik te slapen in de boom


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    Ik grijnsde breed en sloot mijn ogen toen hij in mijn nek kusjes gaf. 'Damon' fluisterde ik zachtjes en streelde langs zijn borstkas.


    Nobody is perfect

    (ik ga ook maar even naar boven, jullie mogen hem wel zien in de boom en zo, maar maak hem dus ff niet dood he xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ik grijns, en ga verder naar boven.
    Ik blijf kusjes geven.
    Ik ga van haar nek tot haar oorlel, en vanaf daar weer naar haar kaaklijn.
    Ik plaats nog een kus op haar mondhoek, en kijk haar daarna grijnzend aan terwijl ik met mijn hand langs haar wang ga.


    El Diablo.

    (Nu moet ik echt naar beneden, maar kon het niet laten.)

    Vincent:

    Ik kijk toe hoe de meiden in slaap vallen. Zelf ben ik niet moe. Ze zijn echt schattig als ze slapen. Ik pak een stukje schors en begin er in te krassen. Ik schrijf op wie er nog allemaal leven. Het liefst zou ik schreeuwen dat ik bang ben, maar ik moet me groot houden. Ik kan ze niet laten stikken. Zacht bgin ik te snikken en zong een liedje dat mijn oma altijd zong. Eerst begreep ik het niet, maar toen ik het deed, wist ik wel waarom ze het zong.

    Are you, Are you
    Coming to the tree
    Wear a necklace of rope, side by side with me.
    Strange things did happen here,
    No stranger would it be,
    If we met up at midnight in the hanging tree.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alana

    Ik grijnsde naar hem en streel ook over zijn wang. 'laat me nooit meer alleen' zei ik zachtjes terwijl ik nog een lange kus op zijn mond druk. 'ik ben van je gaan houden, zoals ik nog nooit van iemand gehouden heb' vertelde ze.


    Nobody is perfect

    (ooew dat liedje komt uit spotgaai)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ik vind Vincent een poepie. <3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Damon

    Ik grijns, en druk nog een kus op haar mondhoek
    'Ik hou van je' fluister ik, en glimlach.


    El Diablo.

    (w8 maar er kan er maar een winnen)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik weet het, maar volgens mij heb ik het al eerder gehoord, nou ik weet het wel zeker.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Waar slaapt iedereen eigenlijk,
    Rich slaapt in een boom dicht bij het meer)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Damon en Alana in een soort grot. Zit tussen de stenen bij het meer, en je komt daar binnen door een hele kleine opening boven.]


    El Diablo.

    (Kunnen we iedereen die nog niet is ingevuld gewoon als dood neerzetten. Er is toch al teveel gebeurt om een nieuw iemand mee te laten doen.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Alana met damon in een grot)

    Alana

    Ik glimlachte naar hem en zoende hem in zijn nek en ging daarna naar zijn borstkas. 'Hoe gaan we allebei winnen?' vroeg ik.


    Nobody is perfect