• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:04 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ik keek op, en rende ernaartoe.
    Ik keek naar de dude voor haar, ik twijfelde niet eens en duwde hem tegen de grond. Kijken wat hij nu ging doen.


    El Diablo.

    Rich

    Ik verwachte al dat er een nog een pijl op me af zou komen, dus deed ik snel mijn hand er voor, lkkr slim nu zit er een gat in mijn hand, boos trok ik de pijl er uit, haalde nog een laatste keer uit met mijn bijl terwijl ik op de grond lag, in de hoop dat ik Damon ook zou raken en toen rende ik weg blij dat de beroeps nu verzwakt zijn.

    Na paar minuten rennen kreeg ik erge pijn in mijn hand, ik keek er nog eens naar en er zat een heel gat in ik wilde mijn ehbo doos pakken, maar die was weg,
    Shit die ligt nog op het veld.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:22 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Julie
    Bevend werd ik meegetrokken door Vincent. De tranen stroomden over mijn wangen, als Dawn er niet was geweest was ik nu dood. Ik begroef mijn gezich in Vincent zijn gezicht terwijl er steeds meer tranen kwamen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rahjesh schreef:
    ángel 'Ik weet waar ze zitten' zegt Jillana. en ze klimt de boom uit nu kijkt ze naar mij. Ik klim ook de boom uit. Opppeens denk ik aan iets 'Ik ben mijn rugzak boven vergeten'. Zonder op antwoord te wachten klim ik in de boom. Wanneer ik in de boom ben pak ik mijn rugtas en klim ik weer naar beneden. 'Zo laten we maar na ze toe gaan'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lyla:

    Ik hoorde nu toch mensen dichtbij schreeuwen. "Ad, ik denk dat we weg moeten." Mar Adriana bleef staan. "Wacht, misschien is het Rich." Zei ze vrolijk. "Ja, en misschien zijn het beroeps kom mee." En e klommen de boom in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik zie Vincent vanuit mijn ooghoeken de bosjes induiken met Julie, nadat ik het meisje heb geraakt. Hij zegt iets, maar ik hoor hem niet. Het meisje leeft nog. Ik heb haar niet met een giftige pijl geraakt. De pijl zit in haar hals en ik hoor haar gorgelend naar adem happen. Bloed sijpelt uit de wond.
    'Sorry,' mompel ik. Ik pak een giftige pijl en kniel naast haar neer. Ik hef mijn hand op en steek hem recht in haar hart. Dit is het dan; mijn eerste moord.


    Happy Birthday my Potter!

    *Kanonschot


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    Ik aai langzaam over Julie haar rug. "Het komt goed, ik beloof het je." Ik kijk even op naar Dawn die onze kant op komt. "Nou, wou jij ook nog een knuffel?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Als ik in het bos aankom, hoor ik iemand heel zacht mijn naam zeggen en vervolgens heeft ieamand het over de beroeps,
    Als ik twee meisjes zie wegrennen herken ik Adriana snel roep ik haar naam


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ik grom kort, en kijk naar Alana.
    'Ik krijg die gast nog wel' grom ik.
    Opeens valt mijn blik op iets wits in het veld en ik pak het, een ehbo tas. Ik grijns, en kijk weer naar voren.


    El Diablo.

    Adriana:

    Ik draai me geschrokken om en zie Rich, ben ik even blij dat ik in een boom zit. "He, Hoe gaat het." Roept Lyla vrolijk. "Kom ik help je de boom in." Het liefst zou ik zeggen dat ze dat niet moest doen, maar achter hem zag ik beroeps.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alana [b/]

    Ik keek naar de wond op mijn been die best diep was. 'heb ik hem geraakt' vroeg ik en keek hem aan. Toen wierp ik mijn blik op de ehbo-doos die hij had laten liggen. 'gaan we terug naar de grot?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:30 ]


    Nobody is perfect

    Dawn

    'Nee, we moeten hier weg. Het kanon heeft onze plaats verraden.' Ik slik even. Die twee zouden het misschien niet goed aan kunnen om het lijk te zien. Ze zouden waarschijnlijk niet eens iemand durven verwonden. 'Ik kijk wel bij het lichaam naar bruikbare spullen. Als jullie onze eigen spullen verzamelen kunnen we verder trekken.' Zonder hun reactie af te wachten loop ik weer terug naar het lichaam. Ze heeft alleen wat messen en een rugzak met eten en water. Ik pak het allemaal en loop dan weer richting Vincent en Julie

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    "maken jullie je geen zorgen,, zei ik terwijl ik in de boom zat "Alana is gewond en ik denk dat ze terug naar hun grot gaan,,


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.