• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:04 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jaaw is goed die waren dan by het bloedbad en het vuur en de mulitanten gestorven,,
    ik kan het alleen niet aanpassen op myn ipod, dan is het een heel gedoe)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ik genoot van haar lippen, en sloot mijn ogen kort.
    'Weet niet, we verzinnen er wel wat op, en anders gaan we wonen in de arena' grijns ik.


    El Diablo.

    Rich

    Als ik wakker word schrik ik gelukkig niet dat ik in de boom zit, ik wil kijken of adriana nog slaapt maar dan besef ik dat ze bij me was weggegaan. Ik vind het moeilijk maar besluit toch om haar optezoeken,
    ik kan nu niet alleen verder aangezien iedereen al groepjes heeft gevormd.
    Hopelijk wil ze in bondgenootschap.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    Ik zoende hem verder op zijn borstkas en streelde over zijn wang 'Daar verzinnen de spelmakers wel weer wat op' zei ik. 'morgen gaan we mensen vermoorden' zei ik.

    [ wie wilt er worden vermoord door Alana?]


    Nobody is perfect

    Damon

    'Is goed babe' grijns ik, en kijk naar de opening van de grot boven.
    Er komt een kleine straal maanlicht naar binnen schijnen, en voor de rest is het donker. 'Heb je geen slaap nodig?' vraag ik aan haar.


    El Diablo.

    Lyla:

    Ik en Adriana staan vrolijk te dansen. We waren heel ver weg van de rest, dat was alles wat we wisten. Adriana stond ´te koken´. en ik keek of er andere tributen waren. "We zijn met ze tweeen." Riep ik. "Ik vind het gemeen dat ik Rich achtergelaten heb." Zei ze, terwijl ze me vis toe gooide. "Ja, en ik vind het jammer dat ik meedoe aan the hunger games. Wees niet zo dramatisch."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Het is laat in de avond dus ik neem aan dat iedereen slaapt,
    Ik ga nog even langs het meer om mijn fles te vullen als ik een grot zie, je kunt er naa binnen via de bovenkant, even denk ik om daar te overnachten maar het lijkt me te gevaarlijk hier bij het meer, dus ik loop weer verder
    Later besef ik eigenlijk waarom ik een bondgenoot wil
    Ik wil de dingen over mijn slechte jeugd kwijt

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 21:12 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Wie zijn er eigenlijk nog aanwezig,, en niet naar beneden of zo?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    Ik schudde mijn hoofd 'nee, ik kan niet slapen' zei ik en drukte een kus op zijn mond. 'zo mag je me vaker noemen' zei ik glimlachend en ging weer naast hem zitten.


    Nobody is perfect

    (Wel, ik heb mijn familie in de steek gelaten, maar ik ga soms wel even een kwatiertje naar benden.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ik heb net ook de hele tijd boven gezeten op me i pod,, maar mijn vader kijkt voetbal :P)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ ik ben er ook, maar ik zit wel op mn ipod.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Damon

    'Oke babe' grijns ik.
    Ik ga rechtop zitten, en pak mijn tas.
    Ik pak eten en twee waterflessen eruit.
    Ik geef wat eten en een waterfles aan Alana.
    'Moet ook gebeuren' grijns ik, en neem een slok.


    El Diablo.

    Rich

    Ik loop een stukje door de grasvlakte er is toch niemand,
    Dus besluit ik maar om ff te trainen,
    Ik ren door het verschroeide stuk land en doe oefeningen,
    Als ik klaar ben ben ik helemaal zwart, pech gehad denk ik dan, ik kan met best wel paar dagen niet wassen
    Als ik klaar ben loop ik weer verder en laat mijn niets vermoedend mijn ehbo tasje achter.

    Als ik verder ben trap ik opeens opiets hard paar takjes kraken, ik hoop dat ze me niet gehoord hebben en ik kijk naar beneden en daar zie ik dan mijn bijl


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Juliana 'Julie' Roberts
    Ik wordt wakker van Vincent die loopt te zingen. Langzaam open ik mn ogen.
    'shit, ik ben in slaap gevallen' zeg ik half-slapend. 'wat was je aan het doen?'
    Ik ga overeind zitten terwijl ik in mijn ogen wrijf.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”