• moest er nu iemand zeggen hier op Quizlet zeggen van : 'ik ben bi.' wat zouden jullie dan reageren?


    LaïsProduction.

    weet niet hoe...maar ik zuo het wel respecteren denk ik...;)

    Zekker nieuw hier?! x']
    Dat zijn er best veel hier namelijk
    En door de meesten word dat gewoon gerespecteerd..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    'Oke.'

    kan my niet schelen,
    bi,homo,lesbisch,hetero wat maakt dat nu uit? wilt toch niet zeggen dat daarom je karakter is verandert of een raar mens bent?
    Voor my maakt dat niet uit hoor ;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    euhm,
    ik zou helemaal niet reageren in het topic. Ik snap alleen niet dat mensen ertegen kunnen zijn,
    het zijn mensen zoals anderen. Het is niet omdat ze bi/homo zijn dat ze aliëns zijn.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    oki^^

    Het kan me namelijk niet echt schelen, bi/homo of gwn hetero. Het blijven gewoon mensen.


    I am an idiot, I move.

    Normaal. Het gwn respecteren. x3


    A. ikmisje.

    Heuh? Wat een vraag xd' Hoe moet je daarop reageren? Normaal ^^ Het zijn like als ze bi zijn geen buitenaardse wezens ofsoo hoor xd'

    Heuh? Wat een vraag xd' Hoe moet je daarop reageren? Normaal ^^ Het zijn like als ze bi zijn geen buitenaardse wezens ofsoo hoor xd'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, want moet je daar nou over zeggen? Bi,Homo of Hetero. Het maakt voor mij niets uit. Door je sexuele voorkeur verandert je karakter niet...


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Gewoon reageren met 'oke' ofzo.
    Wat is er mis met die mensen? Voor mij maakt dat allemaal niks uit.

    Dan zou ik "oke, ik niet" zeggen.


    Life is hard and then we die

    'houdenzo' (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik snap waar je heen wilt, maar je geaardheid bekennen is helemaal niet vreemd meer hier. Er zijn meerdere mensen die het al hebben toegegeven.
    Stop het desnoods in een gedicht. (: