• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:04 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Haha, Maar Dawn heeft nog niemand vermoord. Al gaat ze wel Jillana vermoorden, ze is tot nu toe nog een schatje :'))


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    'Die Rich leeft nog,' mompel ik, 'Voor hem moeten we oppassen. We zijn nu natuurlijk bezig met de beroeps, maar we mogen hem niet vergeten. Die Adam was best sterk.' Ik houd halt bij de rand van het bos. Ik zie vanaf hier geen beroeps, maar ze zitten vast verstopt. Er liggen genoeg stenen.


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Het is nacht vier doden,, Pech gehad, steeds dichter bij de overwinning en ik heb na mijn gevecht met Adam nog geen aanval gehad.
    Blij loop ik naar het meer als ik opeens mensen hoor aankomen ik spring weg in de bosjes, `wat is de arena toch klein fluister ik,

    (het doet er niet toe wie er langs liepen, anders is het ook zo saai als hij zonder problemen naar het meer loopt xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Waar zijn Jillana en Angel eigenlijk?)


    Happy Birthday my Potter!

    Adriana:

    Vrolijk lopen we naar het meer, niemand die ons ziet. We vullen onze flessen. Lyla staat op de uitkijk, en zegt dat ze niets ziet. "Oke, dan gaan we weer."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rider schreef:
    (Waar zijn Jillana en Angel eigenlijk?)


    [Op een paar rotsen xd ]


    El Diablo.

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    'je hebt gelijk' zeg ik. 'er zijn nog wel meer tributen waar we voor moeten oppassen'
    Ik ril even, zelfs ik besef me dat ook wij ooit iemand moeten vermoorden. De spelmakers zullen het vast niet leuk vinden als wij de hele tijd wegkomen.
    'waar gaan we overnachten?' vraag ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (ik ga zo flikken Antwerpen kijken, dus ik reageer een tijdje niet. Dawn mag niet dood. Ze mag wel dingen zeggen. Als ze maar Dawn-achtig zijn)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:25 ]


    Happy Birthday my Potter!

    NightShot schreef:
    Damon

    Ik trok haar nog wat dichter naar me toe, en opende mijn mond.
    Al snel speelde onze tongen een liefdespel, en ik speelde maar al te graag mee.
    Best grappig eigenlijk, een spel waar je moet moorden en ik loop hier te zoenen..


    Alana

    Ik kroop op hem en tongzoende hem liefdevol. Ik streelde over zijn borstkas en genoot van zijn zachte lippen. Nu wist ik zeker dat k hem nooit meer liet gaan.


    Nobody is perfect


    Kiekeboe!

    [ik ga zo ook een film kijken dus dan reageer ik ook niet. Julie mag ook niet dood. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    Ik wijs naar een van de bomen en we klimmen erin. We maken onszelf en onze spullen vast en gaan slapen. (zo nu zijn we veilig)


    Happy Birthday my Potter!

    (Yay. ik ben er rond half elf weer. Ik moet ´gezellig beneden´ zitten. Vincent zit veilig, zijn julie eerder terug, gebruik hem op zijn Vincents. Adriana en Lyla mogen niet dood, maar mogen wel gebruikt worden, Vincent mag trouwens ook niet dood)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:29 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damon

    Ik verplaatste mijn lippen naar haar mondhoek, en ging steeds verder tot haar nek.
    Daar plaatste ik allemaal kusjes, en grijns.


    El Diablo.

    Juliana 'Julie' Roberts
    We klimmen in een boom. Ik leun tegen de stam aan en doe mijn ogen dicht. Gewoon om een beetje te rusten. Zonder dat ik het wil val ik in slaap.

    [ik ben wegg. Julie slaapt. :3]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:31 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”