• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Password

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Password

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa

    Ik begin bij acht tien twaalf veertien mensen, 7 meiden, 7 jongens, dus werk even mee graag. Niet meteen 2 jongens of twee meiden.

    Zo ziet het kamp eruit:

    Zwembad.

    Hutten. Je kunt de zee niet in.

    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:16 ]

    Meisje :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lol, jij steeds het aantal mensjes omhoog gooien x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    Lol, jij steeds het aantal mensjes omhoog gooien x'D

    Nou, je mag altijd inschrijven, dus, ach. x"d

    Oké, even een vraag over die echte en neppe naam..
    Hoe zit dat? Met welke naam stellen zij zich voor aan de anderen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Oké, even een vraag over die echte en neppe naam..
    Hoe zit dat? Met welke naam stellen zij zich voor aan de anderen?

    Met de nepnaam, anders is het wel makkelijk om iedereens echte naam gelijk in de DN te schrijven. Je moet het spel dus zo spelen dat je elkaars naam te weten komt.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Lerde L L L. Zo, dat is vier. Ik reserveer een jongen voor je. ^^

    Liesje leerde Lotje lopen langs de lange Lindelaan.
    Jesus, mindfuck L-fuck O__O'

    Naam: Ferdinand Hart.
    Nepnaam: Seven Negortin.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: Seven is een vrij teruggetrokken persoon die zonder moeite een hele dag doorkomt met schilderen en tekenen. Hij staat te boek als een sloddervos met de nodige hoeveelheid papier om zich heen, al dan niet onder gekalkt. Hij was vroeger een fervent graffiti artist die zijn werken door de hele stad verspreidde en uiteindelijk ook door heel het land. Niemand kwam ooit achter de identiteit van de graffiti spuiter en zodoende verspreidde hij zijn faam onder de naam 'Ghost Boy'.
    Toegewijd aan zijn familie, zet hij alles op alles om hun belang voorop te stellen. Seven is een intelligente jongen, maar door het favoritisme van zijn ouders voor zijn oudere broer Joel, heeft hij besloten om familie frictie uit de weg te gaan en zich dommer voor te doen dan hij is. Dit gaat hem heel moeilijk af, omdat de leerstof op school eigenlijk te makkelijk is en hij maar de schijn ophoudt dat hij er moeite mee heeft.
    Toch is zijn gedrag wat afwijkend, waardoor zijn ouders verschillende tests met hem hebben ondergaan. Geen van die tests hadden een positief resultaat (lang leve het goede acteervermogen van Seven) en zodoende hebben ze hem naar dit kamp gestuurd om zichzelf te vinden en tot rust te komen.
    Uiterlijk + foto:


    Dat is ongeveer zijn uiterlijk, maar denk hem dan een paar jaar jonger in :]. Zijn kledingstijl valt te omschrijven als casual. Hij draagt altijd een lange sjaal om zijn nek, al is het warm. Zonder de sjaal voelt hij zich naakt.
    Extra: Seven is in staat om gewetenloos te moorden als hij wil.
    Zijn naamkeuze doet mensen gissen waar hij de naam van afgeleid heeft.

    Komt vast nog wel wat bij, ofwel in de rol zelf, ofwel gedurende het verhaal. Ben nu te moe om nog echt diep te gaan nadenken :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Dragneel schreef:
    (...)
    Met de nepnaam, anders is het wel makkelijk om iedereens echte naam gelijk in de DN te schrijven. Je moet het spel dus zo spelen dat je elkaars naam te weten komt.


    Aha, oké dan val ik je nog eventjes lastig. In hun eigen Death note, wat mogen ze daar zoal in schrijven?

    Ghehe zo net snapte ik alles nog en nu helemaal niks xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Matthew 'Matty' Fitch
    Nepnaam: Chris Malone
    Leeftijd: 17
    Karakter: Chris heeft een zacht karakter en wilt een ander mens maar al te goed begrijpen. Bij hem kan alleen wel eens een draadje knappen en dan blijft er niets van zijn zacht karakter over.
    Uiterlijk + foto:

    Chris heeft lichte ogen en zwart haar. Hij heeft een snakebite en is 1.80m.
    Extra: Aangezien ik zo beetje al mijn mannelijke personages biseksueel maak, maak ik van hem ook een biseksueel.


    Ik zal hem nog aanpassen, maar ik weet het eventjes niet meer..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    1 jongen & TheRumIsGone moet nog een maken en we kunnen beginnen.

    Dragneel schreef:
    1 jongen & TheRumIsGone moet nog een maken en we kunnen beginnen.

    *Gaat meteen naar dr smsen gehhee*
    Dat ging trouwens eigenlijk best wel snel :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Aurelia schreef:
    (...)
    Liesje leerde Lotje lopen langs de lange Lindelaan.
    Jesus, mindfuck L-fuck O__O'


    Maar omdat lotje niet wou lopen liet liesje haar maar staan ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nurgle schreef:
    (...)
    *Gaat meteen naar dr smsen gehhee*
    Dat ging trouwens eigenlijk best wel snel :'D

    I know O_O
    Het is blijkbaar niet te voorspellen met mijn RPG's. :')

    Gah, en MeLuvZaynx moet ook nog. D:
    Weet niet of ze online is, even kijken.

    -Neup.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 19:05 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    I know O_O
    Het is blijkbaar niet te voorspellen met mijn RPG's. :')


    Hahaha nee inderdaad niet.
    Trouwens Elbrich, dus TheRumIsGone is nu op een concert dus ze doet het waarschijnlijk morgen :'D
    -dan is ze jarig :')-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    Hahaha nee inderdaad niet.
    Trouwens Elbrich, dus TheRumIsGone is nu op een concert dus ze doet het waarschijnlijk morgen :'D
    -dan is ze jarig :')-

    Euwh. Nouja, the hell, we beginnen. Wacht even, ik maak een topic.