• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.

Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.

Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:

Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel

~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Password

~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Password

~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa

Ik begin bij acht tien twaalf veertien mensen, 7 meiden, 7 jongens, dus werk even mee graag. Niet meteen 2 jongens of twee meiden.

Zo ziet het kamp eruit:

Zwembad.

Hutten. Je kunt de zee niet in.

Kampvuur.

Als iets niet duidelijk is, vraag het!

Dragneel

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:16 ]

Dragneel schreef:
    (...)
    Bij welke ben je? Ik heb Clannad zo'n 3x gezien. Vooral After Story vind ik prachtig ^^ Heb me wat afgehuild. :')

Ik ben nu met episode 17 bezig. Is al de tweede keer dat ik hem zie, ga hierna de afterstory kijken haha.
    Ik jank ook al vet veel bij de niet afterstory lol.

trouwens, ik heb dat fairy tail RPG topic nooit gezien?? x'D

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Gaisford schreef:
    (...)

Aziatische namen lijken erg op elkaar, omdat Hyuna ( Zei is het meisje op de foto ) uit Korea komt denk ik dat ik dat maar doe. Maar de naam is wel Chinees. Beetje raar, haha.

Aha. Interesting.

Naam: Francisco Jean Defache.
    Nepnaam: César Ferdinand Bodeaux.
    Leeftijd: Achttien.
    Karakter: [Komt nog]
    Uiterlijk + foto:

Extra: Hij is van Franse afkomst.

Naam: Nick Emiel Rogers.
    Nepnaam: Sammy Dylan Cox.
    Uiterlijk + foto:

Extra: Hij is van Amerikaanse afkomst.

@Password, wat een schatjes (:

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Password schreef:
    Naam: Francisco Jean Defache.
    Nepnaam: César Ferdinand Bodeaux.
    Uiterlijk + foto:

Extra: Hij is van Franse afkomst.

Naam: Nick Emiel Rogers.
    Nepnaam: Sammy Dylan Cox.
    Uiterlijk + foto:

Extra: Hij is van Amerikaanse afkomst.

:9~

Dit is de mijne! (:

Naam: Lucy Anderson
    Nepnaam: Elise Kappel
    Leeftijd: 18

Karakter: Lief meisje, maar kan gemeen zijn, dat doet ze bij mensen die ze niet mag. Ze kan goed liegen en verzint heel veel dingen, dat doet ze ook meestal bij mensen die ze niet mag. Ze kan goed luisteren naar je problemen en probeert je ook te helpen. Ze voelt zich niet echt op haar gemak, bij grote groepen. Meestal zit ze in haar eentje, muziek te luisteren. Als je tegen haar praat is ze aardig tegen je en verwacht ook dat de mensen tegen haar aardig doen.

Uiterlijk + foto: Ze heeft haar haar gekleurd naar wit met zwarte strepen. Ze heeft van zichzelf blauwe ogen. Ze is 1,60 meter. Ze draagt meestal jurkjes zwart en wit.

Extra: Ze gaat met plezier naar het kamp, omdat ze kampen leuk vindt. Ze luistert veel naar muziek, omdat ze daardoor zichzelf kan zijn.
    Door: XDarkWingsX

One Who Travels A Higher Path.

Dragneel schreef:
    (...)
    Gewoon doen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Of zo. x"d
    Maar ik had ook een Fairy Tail RPG en die liep voor geen meter. >_>

Anyway, Password, jij hebt met twee Aziaten te dealen. x"d
    Gaisford, uit welk land komt ze? [De naam klinkt Chinees, maar ik zeg nog niks. ;")]

Haha ja, true :']. Zit nog na te denken over een fatsoenlijk personage en karaktereigenschappen.

No growth of the heart is ever a waste

Aurelia schreef:
    (...)
    Haha ja, true :']. Zit nog na te denken over een fatsoenlijk personage en karaktereigenschappen.

Doe een L-achtig personage? Mysterieus, ofcourse, :9~

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 22:01 ]

Dragneel schreef:
    (...)
    Doe een L-achtig personage? Mysterieus, ofcourse, :9~

Haha, zit ik heel erg aan te denken _O_. Volgens mij is er nog niet zo iemand in deze RPG. Okay, ik reserveer alvast een L-like persoon die geen L is want anders zou ik L zeg maar jatten en what the fuck, ik heb nu al drie, nee vier keer L in deze zin gezet :Y). Derp.
    Edit; kennelijk toch wel, maar boeieh, it's an awesome concept. En ik heb dorst.

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 22:06 ]

No growth of the heart is ever a waste

Aurelia schreef:
    (...)
    Haha, zit ik heel erg aan te denken _O_. Volgens mij is er nog niet zo iemand in deze RPG. Okay, ik reserveer alvast een L-like persoon die geen L is want anders zou ik L zeg maar jatten en what the fuck, ik heb nu al drie, nee vier keer L in deze zin gezet :Y). Derp.
    Edit; kennelijk toch wel, maar boeieh, it's an awesome concept. En ik heb dorst.

Lerde L L L. Zo, dat is vier. Ik reserveer een jongen voor je. ^^

Ik zal nu met mijn personage bezig gaan ;d Aangezien ik mijn dingetje af heb die ik af moest hebben.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Dan maak ik ook nog wel een jongen.

Naam: Darren Collins
    Nepnaam: David Thompson
    Leeftijd: 18
    Karakter: Darren is altijd open en probeert overal iets positiefs uit te maken. Hij is bijna nooit somber of boos. Daardoor heeft hij veel vrienden. Met meiden houdt hij zich totaal niet bezig. Hij is vrij sportief. Mensen irriteren zich er soms wel aan dat hij altijd zo vrolijk doet. Hij draagt altijd zijn donkerblauwe Vans, waar hij ook heen gaat, zomer of winter.
    Uiterlijk + foto:

Hij is 1.78m lang en heeft een normaal figuur.
    Extra: Hij is half Amerikaans.

Nurgle schreef:
    (...)

Ik ben nu met episode 17 bezig. Is al de tweede keer dat ik hem zie, ga hierna de afterstory kijken haha.
    Ik jank ook al vet veel bij de niet afterstory lol.

trouwens, ik heb dat fairy tail RPG topic nooit gezien?? x'D

Tada.

Oke, dus ik vroeg net al of ik er een mocht reserveren en nu kan het dus niet meer --"

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

MeLuvZaynx schreef:
    Oke, dus ik vroeg net al of ik er een mocht reserveren en nu kan het dus niet meer --"

Jahoor. Jongen of meisje? ^^