• Wel, dus ik heb een macbook pro, zonder een apart trackpad ofzo. En als je wilt in of uitzoomen dan moet je zoiets doen met je vingers. Dat lukte eerst maar nu ineens niet, ik doe precies hetzelfde met mijn hand maar het werkt niet. Dus heeft iemand raad?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Je moet kijken bij systeemvoorkeuren - trackpad en daar kijken wat je allemaal hebt aangevinkt voor opties. Ik kan bijvoorbeeld inzoomen door 'control' in te drukken en met twee vingers te vegen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Je moet kijken bij systeemvoorkeuren - trackpad en daar kijken wat je allemaal hebt aangevinkt voor opties. Ik kan bijvoorbeeld inzoomen door 'control' in te drukken en met twee vingers te vegen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    What? Als ik dit zo lees ben ik alleen maar weer blij met een normaal systeem. :')


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    What? Als ik dit zo lees ben ik alleen maar weer blij met een normaal systeem. :')


    Plus de prijjjjs D:

    Ik heb medelijden met mensen die er eentje nodig hebben voor hun opleiding :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat doe ik altijd per ongeluk. Ik kan je dus niet helpen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Aurelia schreef:
    Je moet kijken bij systeemvoorkeuren - trackpad en daar kijken wat je allemaal hebt aangevinkt voor opties. Ik kan bijvoorbeeld inzoomen door 'control' in te drukken en met twee vingers te vegen.

    Ik heb die functie aangevinkt, ik snap echt het probleem niet.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:31 ]

    Turmoil schreef:
    What? Als ik dit zo lees ben ik alleen maar weer blij met een normaal systeem. :')

    Ik vind Apple veel beter dan Windows. Maar mijn probleem is niet echt een drama, ik kan nog inzoomen (niet met touchpad). Maar ik vind het met een touchpad makkelijker en handiger. c:

    UNINTERESTED schreef:
    (...)
    Ik heb die functie aangevinkt, ik snap echt het probleem niet.

    Oke, da's vaag. Zou hij werken als je herstart? I know, sometimes windows solutions help on macs as well.
    Ik heb soms problemen met m'n geluid en als ik 'm opnieuw aandoe, werkt het vaak wel :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Oke, da's vaag. Zou hij werken als je herstart? I know, sometimes windows solutions help on macs as well.
    Ik heb soms problemen met m'n geluid en als ik 'm opnieuw aandoe, werkt het vaak wel :'].

    Ik heb hem herstart en het lukt nu wel, echt zo van die standaard dingen die ik dus niet probeer. Maar dankjewel c:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:46 ]