• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Password

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Password

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa

    Ik begin bij acht tien twaalf veertien mensen, 7 meiden, 7 jongens, dus werk even mee graag. Niet meteen 2 jongens of twee meiden.

    Zo ziet het kamp eruit:

    Zwembad.

    Hutten. Je kunt de zee niet in.

    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:16 ]

    Naam: Valentijn Scagoti
    Nepnaam: James Avan Night
    Leeftijd: 19
    Karakter: /komt nog
    Uiterlijk + foto:



    Hij heeft kort bruin haar, bruine ogen en een blanke huidskleur, op zijn linker onderarm een Tatoo met de woorden 'Always remember who you are' iets wat hij heeft laten zetten toen hij 17 was, doordat hij veel verdriet had toen zijn moeder was overleden en de woorden die zijn moeder vaak herhaalden waren 'Vergeet nooit wie je bent'

    Extra:


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurelia schreef:
    Dit vind ik eigenlijk best wel heel erg awesome enzo, al mag er dan geen seks geschreven worden.


    Hahaha. ;D
    Minpuntje.. Ik heb geen problemen mee met 16+.

    Ik wil wel meedoen! Als jongen. Bij wie zal ik in de hut gaan? Of te wel; Wie wil me hebben? XD

    Password schreef:
    Ik wil wel meedoen! Als jongen. Bij wie zal ik in de hut gaan? Of te wel; Wie wil me hebben? XD


    Haha ik wel ;P Maar de mijne word ook een jongen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Password schreef:
    Ik wil wel meedoen! Als jongen. Bij wie zal ik in de hut gaan? Of te wel; Wie wil me hebben? XD

    Ik wil wel hoor ^^ Misschien vind Ayame dat wel leuk. * wenkbrauwwiebel *

    Gabumon schreef:
    (...)

    Haha ik wel ;P Maar de mijne word ook een jongen..


    Awh.. op zich wil ik ook wel een meisje aanmaken.. maar er zijn geen vrije hutten meer.

    Password schreef:
    Ik wil wel meedoen! Als jongen. Bij wie zal ik in de hut gaan? Of te wel; Wie wil me hebben? XD


    Ghehe je mag ook wel bij mijn hoor, en ik ben een meisje.. -wbw-
    hahaha neehoor, ik zal me aan de regels houden (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Password schreef:
    (...)

    Awh.. op zich wil ik ook wel een meisje aanmaken.. maar er zijn geen vrije hutten meer.


    Jawel hoor, er is nog één meisjes plek vrij xd. Maar dan ben je wel gedwongen om bij mij te zitten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oja trouwens, gaan onze Shimigami mee op kamp of blijven die weg? :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik wil wel hoor ^^ Misschien vind Ayame dat wel leuk. * wenkbrauwwiebel *


    Oh, ja! Ik had ff je profiel bekeken en ik ken je alleen als Randomness. Maar, jij hebt nog een jongen/flirt geval tegoed van me, want ooit bij Lyle House viel mijn personage voor een ander, terwijl jouw meisje hem ook leuk vond. Weet je nog?

    Gabumon schreef:
    (...)

    Jawel hoor, er is nog één meisjes plek vrij xd. Maar dan ben je wel gedwongen om bij mij te zitten ;D


    Echt? Er staat bij jouw jongen toch al een meisje?

    Nurgle schreef:
    Oja trouwens, gaan onze Shimigami mee op kamp of blijven die weg? :')


    Wat is een Shimigami? Kan je het eten? Is het een huisdiertje?

    Password schreef:
    (...)

    Echt? Er staat bij jouw jongen toch al een meisje?


    Ow, die stond er net nog niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Password schreef:
    Ik wil wel meedoen! Als jongen. Bij wie zal ik in de hut gaan? Of te wel; Wie wil me hebben? XD


    Yeey, je doet mee. LOL. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Yeey, je doet mee. LOL. XD


    LOL. XD