• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Password

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Password

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa

    Ik begin bij acht tien twaalf veertien mensen, 7 meiden, 7 jongens, dus werk even mee graag. Niet meteen 2 jongens of twee meiden.

    Zo ziet het kamp eruit:

    Zwembad.

    Hutten. Je kunt de zee niet in.

    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:16 ]

    Naam:Angel Valentine Purple
    Nepnaam:Chiara Judy Lovely
    Leeftijd:17
    Karakter:in de RPG te zien.
    Uiterlijk + foto:


    Extra:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gabumon schreef:
    (...)

    Ow, die stond er net nog niet.


    Dan kan het niet meer.. :/

    Password schreef:
    (...)

    Dan kan het niet meer.. :/
    Ja er stond net geen een daarom maakte ik een aan..........


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @Password, als je wilt mag je jongen ook bij mij. Kijk maar ^^


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Graag niet zo veel meiden meer... zo komen we niet uit.

    Oh fijn ;o Ik lees net dat mijn personage bij een alles hatende persoon zit haha.

    Mja, ik ga nu echt even verder met me stuk tekst.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Password schreef:
    (...)

    Wat is een Shimigami? Kan je het eten? Is het een huisdiertje?


    Een shinigami een een Engel des doods. Hij of zij dropt de death note ergens op aarde, een dom persoontje pakt het op, en de shinigami blijft bij je om.. tja ik weet niet waarom, ik heb de serie niet afgezien haha. En als iemand anders jou death note of een blad ervan aanraakt is je shinigami zichtbaar. :'D (Het was trouwens niet met een M, ik had het verkeerd geschreven x'D)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Password schreef:
    (...)

    Oh, ja! Ik had ff je profiel bekeken en ik ken je alleen als Randomness. Maar, jij hebt nog een jongen/flirt geval tegoed van me, want ooit bij Lyle House viel mijn personage voor een ander, terwijl jouw meisje hem ook leuk vond. Weet je nog?

    OHJA. Ik ken je alleen als Somemusic en IHEARTNIALLX. Bij Coöperation X ook, remember? :3

    Gabumon schreef:
    Oh fijn ;o Ik lees net dat mijn personage bij een alles hatende persoon zit haha.

    Mja, ik ga nu echt even verder met me stuk tekst.


    Ja pas maar op, ze bijt jou pergonages hoofd er nog af, daar heeft ze geen death note bij nodig (cat)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    Oja trouwens, gaan onze Shimigami mee op kamp of blijven die weg? :')

    Nee, dat vond ik niet zo'n leuk idee. Ze zijn er wel, maar ze komen niet voor in de RPG.

    Nurgle schreef:
    (...)

    Ja pas maar op, ze bijt jou pergonages hoofd er nog af, daar heeft ze geen death note bij nodig (cat)

    Ora ora. Niemand doden tenzij het met de Death Note is. v.v
    Ik voel me net politie nu. :')


    [Ik weet zeker dat ik vragen krijg "Wat betekend ora ora?" Mew, whatever.

    Nurgle schreef:
    (...)

    Ja pas maar op, ze bijt jou pergonages hoofd er nog af, daar heeft ze geen death note bij nodig (cat)


    Pff, de mijne lust je rauw D:
    Hij bestaat alleen nog niet, en nu shhttt XD ik moet nog 500 woorden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dragneel schreef:
    (...)
    OHJA. Ik ken je alleen als Somemusic en IHEARTNIALLX. Bij Coöperation X ook, remember? :3


    Klopt! Daar ook!
    Reserveer maar een jongen voor bij Ayame Hisano in de hut.

    Gaisford schreef:
    @Password, als je wilt mag je jongen ook bij mij. Kijk maar ^^


    En omdat ik niemand kan/wil teleurstellen reserveer ik ook een jongen voor bij Gaisford is de hut. (:

    Dragneel schreef:
    (...)
    Nee, dat vond ik niet zo'n leuk idee. Ze zijn er wel, maar ze komen niet voor in de RPG.


    Hahaha ik had je al een berichtje gestuur gehehe maar oke, opzich wel jammer. Alleen ook weer niet erg praktish aangezien ongeveer niemand weet wat het is.

    @Gabumon.
    Whaah kom maar op gehehe oke ik zal stil zijn en clannad gaan kijken (A) tot over een half uur :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”