• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    Speel sinds kort pas Pottermore, en vind het echt super! xD Ik en andere twee vriendinnen van me zitten in dezelfde afdeling! xD


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Welke afdeling zit je dan?

    Yes! Eindelijk ben ik erop geraakt! Oh ik ben echt enorm blij. En ik ben bij gryffindor ! Mijn dag kan niet meer stuk! ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Yes! Eindelijk ben ik erop geraakt! Oh ik ben echt enorm blij. En ik ben bij gryffindor ! Mijn dag kan niet meer stuk! ^^

    Ah, fijn dat het toch nog gelukt is!

    Fierte schreef:
    (...)
    Ah, fijn dat het toch nog gelukt is!


    Ik moet wennen aan je nieuwe nickname :P

    Whehe, ik zit in Ravenklauw.


    Pretty is just a pretty word.

    Nice!

    Jessiiicaa schreef:
    Nice!


    Ik wilde Slytherin >;[ Waar zit jij c:?


    Pretty is just a pretty word.

    SEXYSTYLESx schreef:
    (...)

    Ik wilde Slytherin >;[ Waar zit jij c:?


    Ik zit in Slytherin (:. Maar ik wilde juist in Ravenclaw, ruilen? XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NimRusoe schreef:
    (...)

    Ik zit in Slytherin (:. Maar ik wilde juist in Ravenclaw, ruilen? XD.


    HEHEHE GRAAG D:


    Pretty is just a pretty word.

    ;o 5 july wordt de Housecup award bekend gemaakt.. Ben ik even blij dat ik in Slytherin zit!

    Slytherin for the win, bitches.
    Ik ben al best wel lang niet op Pottermore geweest, shame on me.. Maar heel veel kan je atm niet doen toch?
    Enkel duelleren en potions maken..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SEXYSTYLESx schreef:
    (...)

    Ik wilde Slytherin >;[ Waar zit jij c:?


    Gryffindor! :D en dat wilde ik ook, haha!

    Jo, Griffies! We moeten er nog ff hard aan trekken, we zijn er bijna wat de punten betreft!

    Ik kan niet meer inloggen
    ik zie het nergens staan op de home pagina
    alleen maar sign in


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Gryffindor! :D en dat wilde ik ook, haha!

    Jo, Griffies! We moeten er nog ff hard aan trekken, we zijn er bijna wat de punten betreft!


    Ik ben echt als een gek potions aan het maken ;D we moeten winnen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien