• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    SEXYSTYLESx schreef:
    Ow en weet je wat ik dan niet begrijp D: ?

    Ravenclaw heeft een vogel ding.
    Ik heb bij die vragen allemaal dingen met mijn angst etc en dat is hoogte. Waar kom ik uit. Juist Ravenclaw?


    Ja volgens mij zijn de antwoorden van die test echt nergens op gebasseerd. Bij mij zou je ook niet zeggen dat ik een Slytherin ben met de antwoorden die ik heb gegeven..

    Natuurlijk zijn ze ergens op gebaseerd, ze zijn gemaakt door de maakster van de 4 groepen dus zij weet wat te doen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Qua karakter zou ik anders in Zwadderich zitten, maar tog zit ik bij Ravenclaw. Awh well. Who cares =D


    Hoe kan het dat ik zo slecht ben in dat duelleren? ;O Ik maak wel gewoon die rondjes, maar toch verlies ik.


    Pretty is just a pretty word.

    Je karakter komt ook uit die vragen, dus het klopt hoewel jij dat misschien anders had gewild.

    Sorry als ik misschien gemeen over kom, maar ik neem het altijd direct op voor j.k rowling ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ok, chill :Y)

    Krijg ik nu antwoord op mijn andere vraag? Win jij wel? Hoe?


    Pretty is just a pretty word.

    Frodo schreef:
    Natuurlijk zijn ze ergens op gebaseerd, ze zijn gemaakt door de maakster van de 4 groepen dus zij weet wat te doen.


    Ja dat snap ik ook wel, maar of de antwoorden die je geeft ook echt passen bij de groep waarin je terecht komt is mij maar de vraag. Ik heb juist geprobeerd mijn antwoorden een beetje aan te passen aan de groep waar ik graag in wou.

    Ik denk dat ze de mensen ook een beetje willen verdelen anders zitten er bijvoorbeeld in een bepaalde groep veel meer mensen dan in de andere 3..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:47 ]

    SEXYSTYLESx schreef:
    Ok, chill :Y)

    Krijg ik nu antwoord op mijn andere vraag? Win jij wel? Hoe?


    Ja, ik win wel eens (; hoeveel spreukenboeken heb je?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben maar een groentje met dit spel, onthoud dat C:

    Ik heb 'The standard book of spells grade 1'

    Ligt het aan de spreuk die je gebruikt dan?


    Pretty is just a pretty word.

    Haha ik had het je graag uitgelegt..
    Maar op dit moment doe ik er alles aan om Slytherin te laten winnen,

    NeverEnough schreef:
    Haha ik had het je graag uitgelegt..
    Maar op dit moment doe ik er alles aan om Slytherin te laten winnen,



    HEHEHEH SLYHTERIN ACTIE.
    Ik ben niet gek. Als ik dueleer doe ik dat tegen huffle puf, dus dat maakt niet uit. Maar Ravenclaw wint vast niet aagezien jouw afdeling en Gryffindor hoog staan :w
    Dus ik verdien uitleg (A') *pruillip*


    Pretty is just a pretty word.

    Unlike others, ben ik wel vriendelijk genoeg om het uit te leggen.

    Er zijn nog 2 andere spreukenboeken die je kan vinden in het verhaal. Die zijn krachtiger dan degene die je nu hebt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jij bent een schatje :3

    Dus ik moet al die levels doorzoeken? Het gaat toch neit verder dan het eerste jaar? Na 5 juli toch weer als ik het begrijp, want dan is het bekend wie er gewonnen heeft. Ik schaam me dat ik dit allemaal niet weet ;$


    Pretty is just a pretty word.

    Ja, je moet alle levels nog eens doorgaan om te zoeken naar de boeken, want ik weet zelf ook niet meer precies waar ze liggen.

    Ik heb wel een tip voor je; zoek goed in de bibliotheken en in de boekenrekken. Daar liggen altijd boeken, wat best wel logisch is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hehehee. Dat is best logisch. Thanks voor je hulp :3
    Jij zit griffoendor? Hoe heet je :3


    Pretty is just a pretty word.

    Jup, Gryffindor ftw!

    Mijn naam is EchoGlow22009


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien