• I might not be able to come this year
    Depending on how well he is doing I might need to lend him money
    We all going to
    Please don't over react, just support and understand
    This time is difficult for everyone, the final decision will be made in february


    En dat is het dan. Geen Val dit jaar. (no_chears)


    Til hug og blod.

    Nooo baby D: *hugs*
    Think positive. Might. He might not. Misschien lukt het toch nog.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hè? Ik snap het niet?
    Waarom zou hij dan niet komen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    Nooo baby D: *hugs*
    Think positive. Might. He might not. Misschien lukt het toch nog.


    Nah, zeg maar gerust 99.99% zeker. Dit is een wat zachtere manier van het brengen alleen.


    Til hug og blod.

    Barnabas schreef:
    Hè? Ik snap het niet?
    Waarom zou hij dan niet komen?


    Omdat hij mee moet (en wilt) schokken met de rest voor de operatie die zijn oom (die hij als een vader ziet die hij nooit had) misschien krijgt begin volgend jaar, i.v.m leukemie.


    Til hug og blod.

    Misschien zie ik hem met een beetje mazzel begin 2014 dan weer. :W


    Til hug og blod.

    Jij kan toch naar hem gaan dan?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    Jij kan toch naar hem gaan dan?


    Help jij me dan even mee aan zo'n pak hem beet meer dan 3000 euro te verzamelen? Ik mag dan nu eindelijk wel weer werk hebben, maar A) Heb ik daarin geen vaste dagen of uren B) Heb ik ook nog andere vaste lasten hier.

    + Ik wil niet opnieuw bij mijn schoonouders intrekken. I don't like them sneaky people.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 13:12 ]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Help jij me dan even mee aan zo'n pak hem beet meer dan 3000 euro te verzamelen? Ik mag dan nu eindelijk wel weer werk hebben, maar A) Heb ik daarin geen vaste dagen of uren B) Heb ik ook nog andere vaste lasten hier.

    + Ik wil niet opnieuw bij mijn schoonouders intrekken. I don't like them sneaky people.
    Vind je dan niet dat je zelf wat egoïstisch bezig ben. Dus hij mag dokken om naar jou te komen, maar andersom wil je het niet doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Vind je dan niet dat je zelf wat egoïstisch bezig ben. Dus hij mag dokken om naar jou te komen, maar andersom wil je het niet doen.


    Ze is net terug van hem :3

    En ik vind het echt heel kut voor je D: je hebt het volste recht om je hier kut over te voelen... *hug*

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 13:20 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    WATIC schreef:
    (...)Vind je dan niet dat je zelf wat egoïstisch bezig ben. Dus hij mag dokken om naar jou te komen, maar andersom wil je het niet doen.


    Vind jij het niet heel erg dom van jezelf om zo te beoordelen, zonder mijn situatie goed te kennen? Ik ben er net drie maanden geweest, bijdehand.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Vind jij het niet heel erg dom van jezelf om zo te beoordelen, zonder mijn situatie goed te kennen? Ik ben er net drie maanden geweest, bijdehand.
    Oh en dat kan ik ruiken? Ik geef enkel commentaar op wat ik hier van kan afleiden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 13:32 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Oh en dat kan ik ruiken? Ik geef enkel commentaar op wat ik hier van kan afleiden.


    Sowieso kan je het al opmaken uit de kosten en het feit dat ik totaal geen zekerheid heb met mijn nieuwe werk, dat het er voorlopig niet in zit voor mij - Al zou ik het nog zo graag willen.
    Iemand beschuldigen van egoïsme is altijd heel makkelijk, maar verder kijken dan je neus lang is lijkt een heel stuk moeilijker.


    Til hug og blod.

    Ahwww, kom hier. Ik wil je knuffelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is echt fucked up... Ik duim toch voor je voor de 0.01% kans die er is dat hij wel komt dit jaar...


    Bad decisions make good stories.

    Ik hoop echt dat hij toch kan komen, awh. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.