• En deze keer geen stomme leraren, maar klasgenoten...
    Wij hebben namelijk gewoon ondragelijk slecht latijn gehad de laatste twee jaren en we hebben nu een tijdelijke invalster gekregen... En vandaag hadden we onze eerste les met haar. Rarara, wat gebeurt er? Een aantal mensen die al weten dat ze stoppen of gewoon geen zin hebben gaan het even lekker verpesten. Zeg ik er iets van, word ik meteen afgeschilderd als een nerd of 'chagrijnig'. Ja, sorry hoor, maar ik wil over twee jaar mijn examens kunnen maken!

    Puh, heel mijn vrolijkheid van gisteren verpest...

    Waar ergerden jullie je vandaag aan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Aan mensen op stage, mijn moeder en mijn vriend :'). Mja, dat zakt wel weer..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aan mensen die alleen maar aan zichzelf denken


    Physics is awesome

    Aan de domheid van mijn klasgenoten. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    "vrienden" < Ja, tussen haakjes, dus je snapt hem alweer...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aan egoïstische mensen.
    Maar na'awh, dat is wel echt kut.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 19:38 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik irriteer me altijd aan die kinderen die denken dat ze leuk zijn als ze door de les heen kletsen.. en aan mijn moeder ook altijd:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Da's fucked up. Als ik die leraar was zou ik zeggen dat die lui gewoon de les uit gaan of hun bek houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vandaag, aan groepswerk chemie vandaag met 2 vriendinnen. Nu ja, eigenlijk maar aan een van de twee. Ze is echt niet zo goed in chemie, en ze had haar op tot nu toe enige test van dit trimester een 2/10. Met die punten zou ik de les toch al zeker hebben nagekeken, zodat ik dan mijn punten op kon halen met het practicum, maar dat had ze al niet gedaan. En toen besloot ik het zowat 'moeilijkste' werk te doen, wat eigenlijk ook al meer dan de helft was van het totale werk, en dan deed ze eigenlijk niets, buiten als het expliciet gevraagd werd, en wat ze deed kon ook niet zelfstading gebeuren, maar daarvoor moesten ik of die andere vriendin nog bij betrokken worden --'
    En daarbovenop werd ze ook nog een boos op me omdat ik 'onvriendelijk' deed. Urgh. Niet om het een of ander, maar als ik weet dat iemand anders eingelijk al het denkwerk levert, dan doe ik er echt alles aan om geen ongewenst of storend gedrag te tonen, en als zeker niet als het over punten zou gaan die ik echt nodig zou hebben.(cat)


    effort never betrays you

    De kriebels in mijn buik.
    Van de honger. Fucking héél de dag honger D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aan mijn broertje. Hij irriteert me zo asdfghjkl erg. --'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aurelia schreef:
    Da's fucked up. Als ik die leraar was zou ik zeggen dat die lui gewoon de les uit gaan of hun bek houden.

    Het was het laatste uur en iedereen was lui, zelfs ik.

    Maar waar ik nog het meeste aan irriteerde was dat iedereen haar meteen als een hele slechte lerares ging afschilderen, omdat ze niet 'modern gekleed' was...
    Ik had al van anderen gehoord dat ze een hele goede lerares was, en dat is toch het belangrijkste? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Het was het laatste uur en iedereen was lui, zelfs ik.

    Maar waar ik nog het meeste aan irriteerde was dat iedereen haar meteen als een hele slechte lerares ging afschilderen, omdat ze niet 'modern gekleed' was...
    Ik had al van anderen gehoord dat ze een hele goede lerares was, en dat is toch het belangrijkste? :W


    Uchh, ik heb sowieso al een hekel aan mensen die andere mensen hun persoonlijkheid op gaan hangen aan de manier waarop anderen zich kleden ><


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Flemish schreef:
    De kriebels in mijn buik.
    Van de honger. Fucking héél de dag honger D:

    Eet je dan niks?


    Deep inside, I've never felt alive

    Lanter schreef:
    Aan de domheid van mijn klasgenoten. :Y)

    Ik erger me ook aan mijn klas! Ik kan dus echt niet tegen lawaai en kan me dan niet concentreren, zeker wanneer iedereen in rep en roer is. We zijn het meest besproken klas in verband met ongepast gedrag bij de directie grr. En die gevolgen moet ik dan ook voelen, zkr. En dat frustreert me echt zo.
    Dus ik snap hoe je je voelt, (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.