• Mehehe, mijn proefwerkweek moet er nog aan komen, maar ik begin nu al "vakantieborrels" te krijgen :'D Ik denk er elke dag wel aan, oeeeh wat hou ik toch van vakantie! :3
    Ik ga met mijn vriend en zijn gezin waarschijnlijk 30 juni naar Bobbejaanland, dan de eerste 1,5 week gewoon bij mijn vriendinnen en familie zijn, en dan 12 juli vertrek ik met mijn vriend en zijn familie naar Indonesië! <3 Ik heb er zoooooo'n zin in :9~ Can't wait! En dan als we terugkomen nemen we de volgende dag meteen het vliegtuig naar Italië, waar we dan 2 augustus aankomen, daar is mijn familie dan al, en daar gaan we de 50-jarige bruiloft van mijn opa en oma vieren (: En dan de laatste week weer iets met vriendinnen doen ofzo ;d Dit word echt gewoon de beste vakantie ooit :'D
    Dus, wie gaat er nog meer leuke dingen doen? :3


    Alis volat propriis.

    Ik ga werken, geld verdienen, uitslapen, niets doen, computeren, etc.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga naar Normandië! *O*
    Oh, man wat heb ik zin in de zomervakantie, want dan ga ik héél veel centjes verdienen en leuke dingen doen :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Lol. Time already goes too fast, if it speeds up, nerves will kill me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga 3 weken naar Italië en verder weet ik het nog niet (:


    Take risks and conquer your fears.

    @ Forbes
    Meeeh ik wil ook geld. Ik heb wss voor in de vakantie maar een euro of 100 ;l
    @ Vandersteen
    Gaaf, veel plezier ;D
    @ Escritura
    Aww ;c


    Alis volat propriis.

    Pericles schreef:
    Ik ga 3 weken naar Italië en verder weet ik het nog niet (:

    Nice, waar ergens? ^^


    Alis volat propriis.

    Ik ga met vriendinnen in de eerste week naar Zeeland, en een weekje daarna 10 dagen met mijn ouders, broer en zusje naar Frankrijk. En tussendoor werken en leuke dingen doen :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hahaha, helemaal mee eens. Al mijn weekende zijn nu al volgeplaned met allemaal leuke uitjes met vrienden met als hoogtepunt 7 juli: Uganda! En daarna La France! Ik heb er zo veel zin in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Waarschijnlijk wordt dit weer een saaie vakantie. (krul)


    -

    Mebarak schreef:
    Hahaha, helemaal mee eens. Al mijn weekende zijn nu al volgeplaned met allemaal leuke uitjes met vrienden met als hoogtepunt 7 juli: Uganda! En daarna La France! Ik heb er zo veel zin in.

    Uganda, wauw ;o
    Ik hou van zulke landen, ik wil echt gewoon de wereld rondreizen (:


    Alis volat propriis.

    Klinkt heel leuk! Alvast heel veel plezier :3.
    Ik ga vooral veel werken. Mijn vriend wordt dit jaar 22, dus er zal ook nog wel een feest komen (: En misschien ga ik samen met mijn vriend nog een paar dagen weg, maar dat is nog maar te zien.. We hebben het er nog niet over gehad, maar ik wil wel graag een paar dagen weg.. Dus dat zien we nog wel (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    @ Genius
    Sucks D:


    Alis volat propriis.

    New York ;D

    Mijn vakantie zal echt geweldig worden! ;D
    Meetings, vrienden, Quizlet, festivals en nor meer vrienden!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wou dat het al augustus was, dan ga ik op Musicalkamp met een vriendin, en die leerkrachten komen recht uit de musicalwereld van Londen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.