• I might not be able to come this year
    Depending on how well he is doing I might need to lend him money
    We all going to
    Please don't over react, just support and understand
    This time is difficult for everyone, the final decision will be made in february


    En dat is het dan. Geen Val dit jaar. (no_chears)


    Til hug og blod.

    Oke ik snapte het eerst niet, gewoon puur omdat ik je nog nooit heb gezien op Q en megod niet wist wie Val is en waar hij woont etc.. maar toen ging ik reacties lezen AAAAAAAAAAAWH HONEEEY! Het spijt me echt heel erg voor je! Ik wou dat ik super rijk was en je die reis had kunnen geven. You deserve to be happy right now(flower) Het komt wel goed denk ik, ik kan je dit niet verzekeren natuurlijk maar ik gun het je wel heel erg! Je hebt altijd Q nog (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    We houden allemaal een inzamelingsactie voor je, dat vind ik wel een goed idee eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    We houden allemaal een inzamelingsactie voor je, dat vind ik wel een goed idee eigenlijk.


    jaja! goed idee


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    We houden allemaal een inzamelingsactie voor je, dat vind ik wel een goed idee eigenlijk.


    I actually support this idea.
    I just don't have any freaking money right now.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I actually support this idea.
    I just don't have any freaking money right now.


    Ik ook niet, maar we hebben láng de tijd. Als we over het gehele jaar een aantal euro per persoon weten te doneren, kan het misschien wel het verschil maken dat Val nodig heeft om hierheen te komen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar we hebben láng de tijd. Als we over het gehele jaar een aantal euro per persoon weten te doneren, kan het misschien wel het verschil maken dat Val nodig heeft om hierheen te komen.


    True. momenteel heb ik zelf alle centen nodig voor mijn eigen verhuizing, maar zodra ik in Engeland ben en een baan heb wil ik en Amy best een paar pond per maand doneren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar we hebben láng de tijd. Als we over het gehele jaar een aantal euro per persoon weten te doneren, kan het misschien wel het verschil maken dat Val nodig heeft om hierheen te komen.

    Nou, als ik mijn lenzen betaald heb voor het komende halfjaar, dan zal ik nog wel kijken wat ik kan missen ;]
    Ik heb namelijk zelf te veel geld, dus van mij zou je misschien al meer dan tien euro krijgen... (Het is niet meteen zo dat ik dit ga doen, maar ik zeg maar wat.)


    Deep inside, I've never felt alive

    ik voel me gewoon schuldig dat ik nu bij mijn vriend ben ;( gewoon omdat ik weer hoe erg je ernaar uitkeek dat ie zo snel weer kwam.. spijt me voor je baby <3


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar we hebben láng de tijd. Als we over het gehele jaar een aantal euro per persoon weten te doneren, kan het misschien wel het verschil maken dat Val nodig heeft om hierheen te komen.


    Lang genoeg tot 2014 sowieso, en het moet daarvoor. Maar dat moet Nancy wel bereid zijn haar gironummer online te zetten. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Lang genoeg tot 2014 sowieso, en het moet daarvoor. Maar dat moet Nancy wel bereid zijn haar gironummer online te zetten. o.o


    We moeten er gewoon een wijde Q-actie van maken *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    We moeten er gewoon een wijde Q-actie van maken *O*


    Sowieso (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Lang genoeg tot 2014 sowieso, en het moet daarvoor. Maar dat moet Nancy wel bereid zijn haar gironummer online te zetten. o.o


    Het is handiger als ze een spaarrekening of iets dergelijks heeft.


    Your make-up is terrible

    Kids, you're making me cry. Jullie zijn veel te lief.
    Ik ben bang dat ik zoiets niet snel aan kan nemen, omdat jullie zelf je centjes veel beter in jullie eigen zakken kunnen steken, maar echt: Het gebaar ontroert me heel diep. Thanks so much. <3


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    Kids, you're making me cry. Jullie zijn veel te lief.
    Ik ben bang dat ik zoiets niet snel aan kan nemen, omdat jullie zelf je centjes veel beter in jullie eigen zakken kunnen steken, maar echt: Het gebaar ontroert me heel diep. Thanks so much. <3


    But why not? We gaan een paar euro of zelfs tien euro echt niet missen en als we genoeg mensen kunnen laten meedoen....
    Misschien dat Nikki (Het was tenslotte haar slimme idee) er een algemeen topic voor kan openen ofzo, zodat we de aandacht trekken. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    But why not? We gaan een paar euro of zelfs tien euro echt niet missen en als we genoeg mensen kunnen laten meedoen....
    Misschien dat Nikki (Het was tenslotte haar slimme idee) er een algemeen topic voor kan openen ofzo, zodat we de aandacht trekken. :3

    Ik ben voor! *O*


    Deep inside, I've never felt alive