• I might not be able to come this year
    Depending on how well he is doing I might need to lend him money
    We all going to
    Please don't over react, just support and understand
    This time is difficult for everyone, the final decision will be made in february


    En dat is het dan. Geen Val dit jaar. (no_chears)


    Til hug og blod.

    Ik zou echt gewoon alles willen doneren wat ik heb. (krul)


    -

    Escritura schreef:
    (...)

    But why not? We gaan een paar euro of zelfs tien euro echt niet missen en als we genoeg mensen kunnen laten meedoen....
    Misschien dat Nikki (Het was tenslotte haar slimme idee) er een algemeen topic voor kan openen ofzo, zodat we de aandacht trekken. :3


    Alleen met toestemming van Nancy, anders is het ook zo vreemd. Maar als iemand anders dat wilt doen is het ook goed hoor.


    Your make-up is terrible

    Escritura schreef:
    (...)

    But why not? We gaan een paar euro of zelfs tien euro echt niet missen en als we genoeg mensen kunnen laten meedoen....
    Misschien dat Nikki (Het was tenslotte haar slimme idee) er een algemeen topic voor kan openen ofzo, zodat we de aandacht trekken. :3


    Ik zou ook graag helpen... Vind het zo knap van jou en Val dat jullie dit al zo lang volhouden, en wil graag dat jullie samen gelukkig kunnen zijn (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I'm afraid I just can't. Ik zou me er heel ongemakkelijk onder voelen. Ik geef liever weg, dan dat ik iets aanneem van een ander. Misschien is het onnodige trots/ijdelheid, maar ik zou me veel te schuldig voelen. :')
    Maar het idee maakt me al heel erg gelukkig. En daarom houd ik dus zo van Q. <3


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    I'm afraid I just can't. Ik zou me er heel ongemakkelijk onder voelen. Ik geef liever weg, dan dat ik iets aanneem van een ander. Misschien is het onnodige trots/ijdelheid, maar ik zou me veel te schuldig voelen. :')
    Maar het idee maakt me al heel erg gelukkig. En daarom houd ik dus zo van Q. <3


    Is begrijpelijk, als je het niet wilt word het ook niet gedaan :3

    Hoe zit het trouwens emt dat programma waar je toen die brief naar schreef?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Is begrijpelijk, als je het niet wilt word het ook niet gedaan :3

    Hoe zit het trouwens emt dat programma waar je toen die brief naar schreef?


    Niks meer van gehoord. (no_chears)


    Til hug og blod.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is handiger als ze een spaarrekening of iets dergelijks heeft.


    Dat bedoelde ik in andere woorden, ghehe. *ashamed*

    But, Nancy, het gebaar mag best aangenomen worden hoor. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik in andere woorden, ghehe. *ashamed*

    But, Nancy, het gebaar mag best aangenomen worden hoor. (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dit is zo'n typisch geval voooooooooor... All You Need Is Love! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wens je heel veel succes en ik moet zeggen dat ik het echt heel knap vind dat jullie al zo lang bij elkaar zijn.
    Zijn er inderdaad geen programma's waaraan je mee kan doen of zo? I mean, waarom niet? ^^
    Maar, je kan ook zo maar kijken, Val zal nu misschien wel zijn vaderfiguur kunnen redden, en ik denk dat dat heel veel voor hem betekent en dat het jullie relatie alleen maar versterkt als jullie dit kunnen uithouden. Dan laat je zien dat je zelf iets wilt opofferen voor iets wat hij heel graag wil. Ik snap dat het moeilijk is, maar heel veel succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb me ingeschreven voor 'Love is in the air', het nieuwere 'All you need is love', maar ik heb niks meer gehoord. Blijkbaar is het niet bijzonder genoeg voor de smaak van RTL.


    Til hug og blod.

    Fuck dat. Laten we allemaal brieven schrijven voor hun. (krul)


    -

    ahww... *cyberhug*


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Lilium schreef:
    Ik wens je heel veel succes en ik moet zeggen dat ik het echt heel knap vind dat jullie al zo lang bij elkaar zijn.
    Zijn er inderdaad geen programma's waaraan je mee kan doen of zo? I mean, waarom niet? ^^
    Maar, je kan ook zo maar kijken, Val zal nu misschien wel zijn vaderfiguur kunnen redden, en ik denk dat dat heel veel voor hem betekent en dat het jullie relatie alleen maar versterkt als jullie dit kunnen uithouden. Dan laat je zien dat je zelf iets wilt opofferen voor iets wat hij heel graag wil. Ik snap dat het moeilijk is, maar heel veel succes!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Genius schreef:
    Fuck dat. Laten we allemaal brieven schrijven voor hun. (krul)


    Ik zou het zo doen maar ik weet het hele verhaal erachter niet..


    Shit happens but pee happens a lot more.