• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'Eigenlijk zijn het dus gewoon de Hogwarts kleuren,' besluit ik. 'Ik weet niet wat je me gaat vertellen morgen maar ik weet nu al dat ik ga zeggen: "dat krijg alleen jij voor elkaar."


    Remember to be ridiculous.

    Welke van deze jongens is leuker?





    Bo Lavendor
    Geïrriteerd keek ik naast me toen ik Nils z'n stem hoorde. 'Nils' zei ik met een knikje, als teken van begroeting. Verbaasd keek ik naar zijn hand die die van Emma vast hield, maar tenslotte besloot ik er niks van te zeggen. 'zusje' vervolgde ik glimlach.

    Emma Carter
    Snel laat ik Nils z'n hand los als we bij Bo aankomen. 'Heej' antwoordde ik glimlachend en keek even naar het meisje bij wie hij stond. Een slytherin...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Ja dat kan je inderdaad zeggen" zeg ik lachend. "Het je het nu over de gewaad of wat het nu ook mag zijn of dat andere want dat andere kan ik nu ook wel vertellen"
    Ik pakte mijn toverstaf en sprak een paar spreuken uit zodat we konden praten en niemand het verder zou kunnen horen.
    "Maar je het gelijk alleen ik kan dat voor elkaar krijgen net als meerdere dingen die ik alleen kan".
    Ik legde mijn toverstaf weer weg "Oke ik heb geen zin om tot morgen te wachten en vertel je het nu, maar weet dat als je het tegen iemand zeg je daar spijt van krijg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xJohnnyDepp schreef:
    {Maria is nog bij Fred kan ze iets doen? Ik reageer vanavond met Draakje nu te druk}


    [wat wil je dat ik haar laat doen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha
    Ik steunde met mijn hoofd op mijn hand, terwijl ik wat met het voedsel op mijn bord speelde. Een zucht verliet mijn mond, tot ik in mijn ooghoeken iemand naast me zag zitten. ''Hoi.'' klonk het, met een zwaar russisch accent. Ik keek op, en keek oog in oog met een jongen met donker haar, en donkere ogen. Ik bestudeerde hem even, en glimlachte toen. ''Hey.'' antwoordde ik nonchalant, en stak mijn hand uit. ''Samantha.'' stelde ik mezelf voor, de andere jongen negerend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emily
    'Ik zal het niemand zeggen, beloofd,' zeg ik. 'Heb je die spreuken al uitgesproken?'
    Ik zou het typisch iets voor haar vinden om zoiets te vergeten. Of de verkeerde spreuken te gebruiken waardoor uiteindelijk de hele school het hoord en het geheimhoud deel weer eens mislukt is. 'Aan wie zou ik het moeten zeggen? Jij bent mijn enige echte vriendin.'

    Nils
    Ik kijk even naar de twee en aan Emma's blik te zien is ze niet erg blij met het meisje waarbij Bo staat. Aan het randje van haar gewaad te zien is het een slytherin en ik had al begrepen dat die twee afdelingen nou niet echt bepaald geweldig met elkaar overweg konden. 'Ik denk dat ik maar even ga ofzo,' zeg ik. 'Ik zie jullie nog wel.'
    Ik draai me om en begin te lopen. Waar zou ik eens heen gaan?
    [heeft iemand een gesprekspartner voor Nils?]


    Remember to be ridiculous.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ha, ik dachteerst dat het dezelfde personen waren. Faal]


    Remember to be ridiculous.

    [moet eten]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Oke mooi" zeg ik. "Ik heb de spreuken al uitgesproken ja en het waren ook de goede spreuken".
    Ik dacht na waar ik moest beginnen met vertellen "Wil je het hele verhaaal of een korte samenvatting ervan?"
    "Ik zou niet weten tegen wie je het zou moeten zeggen en jij ook die van mij" zeg ik glimlachend

    [ eet smakelijk]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:19 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    Zuchtend keek ik naar Nils die weg liep. Fijn, stond ik hier samen met mijn broer en een Slytherin. Zuchtend besloot ik ook maar weg te lopen, een andere kant op dan Nils, die blijkbaar maar al te graag weer weg wou zijn.

    Bo Lavendor
    'Bo' antwoordde ik grijnzend, blij dat ze Nils negeerde. Die moest zich even niet met ons twee gaan bemoeien. 'Weet je misschien of er hier op school wat leuks te doen is?' Ik verdeel me namelijk nogal


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha
    Ik legde mijn vork neer, die ik net nog vast had.
    ''Bo.'' antwoordde hij, en ik knikte. ''Bo.'' herhaalde ik, met een lichte goedkeuring in mijn stem. ''Weet je misschien of er hier op school wat leuks te doen is?'' vroeg hij, en ik tuitte nadenkelijk mijn lippen.
    ''Het meer is een mooie plek.'' begon ik.
    ''Eh- het is leuk om eerstejaars te pes-'' ik fronste en schudde toen grinnikend mijn hoofd. Geweldige eerste indruk weer, Sam.
    ''Vilder irriteren kan soms ook wel leuk zijn. Of het verboden bos, al durven de meesten er niet eens naar te kijken.'' ging ik verder, en een lichte grijns sierde mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bo Lavendor
    Even dacht ik na, maar toen verscheen er een glimlach op mijn gezicht. 'Zou je het leuk vinden om samen met mij naar het bos toe te gaan dan, Samantha?' vroeg ik haar.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha
    ''Zou je het leuk vinden om samen met mij naar het bos toe te gaan dan, Samantha?'' vroeg hij glimlachend, en grijnzend stond ik op, en trok hem vervolgens ook omhoog. ''Graag.'' zei ik, en mijn ogen glinsterden geamuseerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bo Lavendor
    Grijnzend stond ik op toen ik zag dat het meisje met me mee wou, het nieteens erg vond haar lelijke vriendin met het bloempotkapsel alleen te laten. 'Vertel mij maar waar we heen moeten' antwoordde ik glimlachend, waarna ik samen met haar naar buiten liep.


    Keep your head up, keep your heart strong