• Ik wil vanavond heel graag naarTMI: City of bones, maar ik heb niemand zover kunnen krijgen om mee te gaan. De film behoord vrijwel tot het fantasy genre, dus ik snap dat niet iedereen dat leuk vind. Ik zelf heb de boeken gelezen en kan echter niet wachten om hem te zien. Ik ben zelfs in staat om alleen te gaan, terwijl ik dat normaal niet zo snel zou doen.


    Mijn vraag is; Zouden jullie alleen naar de bioscoop gaan? Of vinden jullie dat echt not done?
    En als je wel eens alleen bent geweest, vond je dat niet vreemd?

    Nou, het is wel een beetje ongemakkelijk dat je alleen naar een film wilt gaan met een kaartje kopen etc, maar als je iets echt graag wilt zien moet je het doen. Ik zou het zelf ook doen, als niemand mee wilde en ik er graag heen wilde gaan.


    Pretty is just a pretty word.

    Ja, dat is niet zo raar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou het misschien wel een keer doen denk ik.


    26 - 02 - '16

    Gewoon doen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar dat is omdat ik altijd wel iemand kon meeslepen.
    Maar ik zou ook alleen gaan als niemand mee zou willen.

    Pfff dat doe ik zo vaak. Ik heb een abonnement op Pathé, dus als ik wil en niemand kan met me mee dan ga ik gewoon alleen :')


    Caution first, always.

    Ik ben in Sydney en in Los Angeles vooral vaak alleen naar de film geweest. Idiaal! Niemand die zeurt tegen je praat. Zegt dat je dat niet mag kopen. Geweldig!! :'D Ik voelde mij hellemaal in mijn element :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind het niet zo raar. Ik zou het alleen nooit doen omdat ik altijd onder de film wil praten en dat gaat een beetje moeilijk in je eentje (:


    Take risks and conquer your fears.

    Waarom niet?
    Thuis kijk je ook alleen films, mensen gaan vaak genoeg alleen dingen doen die je normaal gesproken met z'n tweeën zou gaan doen - winkelen, of zelfs uiteten.

    Kun je lekker van de film genieten en heb je niet iemand naast je die er eigenlijk niet wil zitten. (:


    Ik zou het doen. Je kunt toch niets met je vriend of vriendin doen tijdens de film, dus dan kijk je ook alleen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben naar Taken 2 alleen gegaan en ik zat onderuitgezakt in mijn stoel omdat ik het eng vond :') In Londen.
    Maar goed, ik vind het niet raar :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Draculea schreef:
    Gewoon doen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar dat is omdat ik altijd wel iemand kon meeslepen.
    Maar ik zou ook alleen gaan als niemand mee zou willen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het heerlijk om alleen te gaan, maar als ik iemand ken die graag meewilt is dat ook erg leuk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben vorige week nog naar Percy Jackson gegaan in mijn eentje. Gewoon doen.

    Limits schreef:
    Ik ben vorige week nog naar Percy Jackson gegaan in mijn eentje. Gewoon doen.


    oh! daar wil ik eigenlijk ook nog graag heen!

    NeverEnough schreef:
    (...)

    oh! daar wil ik eigenlijk ook nog graag heen!


    Hij is echt heel geweldig :]
    Waar woon je dan?