• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Emily
    'Ik bedoel, met magie is elke wond zo gefikst,' zeg ik.
    Ik heb echt geen grenzen, ik vind ongeveer alles wanneer ik iemand pijn doe acceptabel. 'En anders heb je een kans om hem beter te leren kennen terwijl jullie samen op de ziekenzaal liggen.'

Remember to be ridiculous.

Summer

"Niet alle wonden kunnen met magie worden gefikst maar wel bijna alles inderdaad" zeg ik. "En nu je het zegt dat klinkt eigenlijk niet zo heel slecht, dus ik zie wel met wat voor soort wonden of iets in die richting je aankomt"
    Ik haalde het elastiekje uit mijn haar en stopte het in mijn tas waarna ik weer naar Emily keek

[ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 23:20 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Emily
    Ik kijk op de klok en besef me dat wanneer ik nu nog over de gangen ga lopen ik in de problemen kom als vierdejaars. 'Ik denk dat ik vannacht hier blijf slapen als ik geen straf wil,' zeg ik. 'Er zijn toch genoeg bedden maar eerst kunnen we lekker verder praten.'

Summer

"Gezellig en dan is het nu hopen dat je niet word weggestuurd" zeg ik lachend en keek toen ook even op de klok. Verbaasd keek ik weer naar Emily "Wat gaat de tijd toch eigenlijk snel al zijn er wel een paar uitzondering waarbij de tijd juist weer langzaam gaat"

[ ik moet weg]

{laatste tegen Fred sneep loena draco?
    Nogal jammer maar gister was ik de hele dag weg daarvoor lag internet er uit en misschien ga ik morgen naar St niek, waar ik zeer waarschijnlijk geen internet heb... Dus vandaag is hoop ik een dag dat ik kan.}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

XSlyterinX schreef:
    @Aragog
    [Lol :'D.
    Eh ja ik wil Jeanine/Samantha best naar hem toe laten komen, maar hoe.. :'D. Ik bedoel, je komt toch niet gezellig even het verboden bos inwandelen? :3]

@XSlyterinX
    [haha! dat wordt wel lastig inderdaad misschien komt hij (de niet echte)Jeanine ook tegen in het bos en daardoor wordt hij wakker ofzo??? en wil hij naar (de echte) Jeanine...]

@xJonnyDepp
    {de niet echte Jeanine? Heb ik wat gemist ? Sorry ik volgde al die gesprekken niet echt}

we hadden het er over hoe Draco uit die droomwereld komt. en Aragog vroeg toen of ze Jeanine/Samantha zal laten komen alleen ze wist niet hoe ne toen had ik het er over dat Draco misschien een droom Jeanine tegenkomt en dat hij dan wakker wordt ofzo ^^

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Emily
    'Ik denk dat ik in het geval dat ik weggestuurd wordt maar per ongeluk mijn arm breek ofzo,' zeg ik grinnikend. 'Alles is beter als een chagrijnige professor tegenkomen terwijl je te laat op de gang bent.'

Summer

Ik glimlachte "Daar zie ik jou inderdaad wel voor aan" zeg ik.
    "En dat wel waar want dan moet je ook weer strafwerk maken en dat kost je ook weer een vrije zaterdag".

Emily
    'Inderdaad en zo'n gebroken arm is zo weer gefikst en dan kan ik morgen weer gewoon naar de lessen,' zeg ik.
    Ik lijk soms een nerd maar ik hou er gewoon niet van om achter te lopen met de lesstof want dat betekend dat je er weer zolang over doet om het in te halen.

Summer

"Dat is het inderdaad " zeg ik lachend
    "Ik zeg je een ding kijk niet raar op als ik morgen ook ineens in de les zit" zeg ik. "Al denk ik niet dat ik dat de hele dag volhoud"

Emily
    'Na vier jaar met jou ben ik gestopt met mezelf over dingen verbazen,' zeg ik een beetje lachend. 'Maar als je weer flauwvalt waarschuw me dan in het vervolg eerst heel even, ik schrok me daarstraks dood.'

Summer

"Dat is maar goed ook want je weet dat ik daar ook bekend om ben" zeg ik.
    '"Maar ik zal je voortaan waarschuwen, maar alleen als ik het zelf ook merk want volgens mij had ik dat daarstraks namelijk niet door"

Emily
    Ik lach. 'Maar houd er gewoon rekening mee, en misschien kan je een keer flauwvallen als we met twee leuke jongens praten, de een kan mij proberen te kalmeren en de ander voor jou zorgen,' zeg ik. 'Dat is eigenlijk een best goed idee.'

Summer

Ik schoot in de lach. "Dat zal ik onthouden aangezien het inderdaad een goed idee is en ook zal ik het wel is een keer uitproberen" zeg ik lachend. "Ik heb namelijk een idee dat dit niet de laatste keer was dat ik flauwviel"

Aragog schreef:
    (...)

[draco is in het verboden bos hij droomt niet xD hij is daar heen gelopen of zo in zijn slaap xD
    Of weet ik het :P Misschien kunnen we doen dat Samantha/Jeanine van Sneep een kruid moet halen dat allee in het verboden bos te vinden is en dan vindt diegene niet alleen het kruid ar ook Draco ;)]

[ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:26 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel