• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Het is niet alleen jou schuld" zeg ik. "En het word zeker niet makkelijk, maar dat was het nooit en met mijn vrienden komt dat ook wel goed en trouwens je weet dat je niet gelijk aardig hoeft te doen nu je dit weet hé?"
    Ik keek haar aan "Het valt echt wel mee want de enige die echt een puinzooi van zijn leven maakt ben ik"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Het was een voornemen dat al langer door mijn hoofd speelt,' zeg ik. 'Maar nu lijkt het toch iets urgenter. Jij bent zo goed als een zus voor me dus wanneer en je broertje elkaar haten zal dat het voor jou ook niet veel makkelijker maken.'
    Ik trap mijn balerina's uit. 'Of we hebben er gewoon allebei een puinzooi van gemaakt.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Waarom heb je het nooit verteld ?" vroeg ik verbaasd "Maar weet dat je voor mij ook net een zusje bent en als jij en Harry elkaar hebben dan is het maar zo" zeg ik. "Niemand die dat dan kan oplossen"
    Ik ging op het bed liggen en keek naar het plafond "Misschien heb je gelijk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Omdat ik bij dit idee twee uur al tot langer reken,' zeg ik grinnikend. 'Het zou me niets verbazen als ik morgen wakker ben en ik het idee weer helmaal gestoord vind maar ik kan mijn best in elk geval doen. Ik heb nog vier jaar om de laatste vier jaar een beetje goed te maken.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ah op die manier en misschien denk je dat straks al" zeg ik lachend terwijl ik nog steeds naar het plafond staar. "Dat heb je inderdaad en ik heb nog een paar maanden om dit te vertellen"
    Ik dacht na "Het klink nog steeds zo onlogisch ik Summer Melody Night heet eigenlijk Potter en is de zus van de jongen die bleef leven"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Waarom weet er bijna niemand van jouw bestaan?' Vraag ik. 'Ik heb natuurlijk een paar boeken gelezen over de belangrijke, recente gebeurtenissen in de toverwereld en Harry komt daarin uitgebreid aan bod maar er staat nooit een woord in over een meisje.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik schoot in de lach "Dit moet geheim blijven en dat zou niet gaan als het uitgebreid in boeken staat beschreven".
    "Trouwens er zijn er ook maar een paar die weten dat ik de zus van Harry ben, maar er komt een tijd dat de hele toverwereld het te weten zal komen"
    Ik dacht na "Nu wil je zeker ook wel weten waar ik in de vakanties ben of niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ja dat zou ik bizar buitengewoon graag willen weten,' zeg ik. 'Maar ik had het over het feit dat er toch vrienden van Lily en James zijn geweest die van je bestaan wisten, gewoon kennissen. Staat er geen foto van jou als baby bij die oom en tante die voor Harry zorgen waardoor hij zich afvraagt wie dat meisje is?'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik ben overal en nergens in de vakanties sinds in het contact met James en Madelaine heb verbroken" zeg ik. "Er zijn ook vrienden die van mijn bestaan wisten en Sneep weet het ook. Hij is degene die me heeft geholpen met alles al die jaren"
    Ik dacht na "Ik denk niet dat daar een foto bij onze oom en tante staat aangezien ze Harry niet mogen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Dus iedereen die een belangrijke rol in je leven speelt, en zelf twee mensen die dat niet doen, weet ervan behalve ik tot daarnet?' Vraag ik. 'Je beseft dat het mijn plicht als beste vriendin is om nu ontzettend boos op je te worden hoop ik?'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Als je het zo bekijkt is het antwoord eigenlijk ja" zeg ik met een onschuldig glimlachje. "Maar je moet weten dat het niet altijd even makkelijk voor me is geweest en dat het nog steeds niet makkelijk is"
    Ik keek haar aan "Soms weet je niet wie je kan vertrouwen of hoe ze reageren" zeg ik "Dat dat jou plicht is weet ik want als ik het nu pas zou horen zou ik ook boos worden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Maar gelukkig voor jou heb ik helemaal geen energie om heel erg boos te worden,' zeg ik en ik gaap. 'Ik ga nog niet slapen maar als ik tegen je ga schreeuwen of met dingen ga smijten dan is dat ook weer zo vermoeiend dus ik geef je nog even de tijd tot morgen om je voor te bereiden.'
    Ik weet van mezelf al dat ik tegen morgen niet meer boos op haar kan zijn. Zij kan er ook niets aan doen en ze is mijn beste vriendin. En het ligt gewoon niet in mijn aard om lang ergens boos om te blijven. Dat is zo ontzettend nutteloos.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Mijn energie is toch ook zo goed als op" zeg ik lachend. "Trouwens mijn energie heb ik morgen toch nodig als ik naar de lessen wil en als je met dingen gaat smijten"
    Ik glimlach, blij dat ik eindelijk is een keer aan iemand mijn verhaal kwijt kan. Het is ook niet altijd leuk om met zo'n geheim rond te lopen en je voor te doen als iemand anders.
    "Trouwens er is nog een anonieme brievenschrijver die het weet en die wilt het aan iedereen vertellen dus daar moet ik ook nog is naar opzoek aangezien het nog niet bekend gemaakt mag worden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Een anonieme brievenschrijver? Wat moet ze daar nou mee? Misschien weet ik wel een manier om hem op te sporen. 'Heb je al aan een dna onderzoek gedacht?' Vraag ik. 'Dan zouden ze diegene moeten kunnen vinden.'
    Ik trek mijn benen naar me toe en glimlach.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Nee ik wacht tot Sneep met een oplossing komt aangezien ik vanmiddag met die brief bij hem langs ging en hij zou nadenken over een oplossing" zeg ik.
    "Maar als hij niets weet ga ik zelf wel op onderzoek uit uit en dan begin ik met een dna onderzoek"
    Ik wreef in mijn ogen "Waarom zijn wij altijd degene die problemen hebben?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer