• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'Maar het beste pas na we erachter zijn gekomen dat ze single zijn want volgens mij werkt die truc niet heel vaak,' zeg ik. 'En ik hoop toch wel dat dit de laatste keer is dat je flauwviel.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat lijkt me inderdaad een goed plan en wie zegt dat het een truc is want dat van net was ook geen truc" zeg ik lachend. "En ik weet bijna zeker dat dit niet de laatste keer was".
    Ik keek haar aan "En mijn vermoedens kloppen meestal wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Behalve die ene keer dat je vermoedde dat ik en Theo hadden gezoend,' zeg ik doelend op onze jaargenoot. 'Toen zat je er ontzettend ver naast, het was hulp bij zijn potions huiswerk.'


    Remember to be ridiculous.

    [misschien kunnen jullie iets langere posts maken jullie overstromen het topic...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Allready said that..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ ik zit op mijn mobiel dus echt makkelijk gaat dat niet, maar ik schakel zo over naar laptop en dan worden ze langer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Allready said that..

    Heb je mijn post nog gelezen onderaan vorige blz?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)
    [draco is in het verboden bos hij droomt niet xD hij is daar heen gelopen of zo in zijn slaap xD
    Of weet ik het :P Misschien kunnen we doen dat Samantha/Jeanine van Sneep een kruid moet halen dat allee in het verboden bos te vinden is en dan vindt diegene niet alleen het kruid ar ook Draco ;)]

    Haha overheen gelezen, pardon me.
    Ja is goed, welke wil je? :'D Jeanine of Sam? ahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Haha overheen gelezen, pardon me.
    Ja is goed, welke wil je? :'D Jeanine of Sam? ahaha.


    {Jeanine ^^ Raar maar ik zou niet weten waarom (A)
    Ohohh we spammen... stoute wij (N) we vergeten de []}

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:41 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hahaha, oeps :'D.
    Kan je beginnen met een post van Snape, dan kan ik beter inspringen ;D
    jeanine zit in de Common Room]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Als ik me dat nog kon herinneren zou ik het denk ik nog niet geloven, maar nu geloof ik het wel" zeg ik lachend. "En ik zou trouwens ook bijna altijd dus heel soms zit ik er wel is naast".
    Ik keek even rond aangezien ik het idee had dat iemand of beter gezegd iets ons in de gaten hield.
    Ik keek haar weer aan "Trouwens ik hoop dat ik er deze keer ook naast zit want ik wil echt niet nog een keer flauwvallen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sneep

    Met steeds meer irritatie rukte ik de potjes van de planken. Allemaal leeg. Die rot kinderen ook, stelen alleen maar van mijn voorraad. Of ze niks beters te doen hadden. Ik had toch echt Elixer van Essenkruid nodig. Dan moest ik dus naar het Verboden Bos, waar ik geen zin in had want dan kon ik het hier niet in de gaten houden en ik mag niet zomaar Zweinstein verlaten.
    Misschien lag er nog wat elixer in de leerlingenkamer. Met grote passen been ik naar de leerlingenkamer van Zwadderich. Ik wordt automatisch binnen gelaten en met een zwiepje van mijn toverstaf vraag ik aan de kamer of het nog elixer van Essenkruid heeft. Niet dus. Ik kijk woedend om me heen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:51 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Snape en Jeanine kennen elkaar, neem ik aan? Even voor de duidelijkheid, want dan weet ik zo ongeveer wat ik haar laat zeggen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja ze kennen elkaar. Via Vollie :D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Voldieeeeh <3.
    Er komt vanavond een film op tv met Jospeph Fiennes, de broer van Ralph, aka Voldemort. En hij is zo knap :'D!]

    Jeanine
    Een verveelde, diepe zucht verliet mijn mond toen ik nog steeds naar de haard staarde. Ik veerde overeind toen iemand binnen kwam stormen, maar ik kalmeerde toen ik zag dat hij het was.
    ''Severus.'' grijnsde ik lichtjes. Die had ik al een tijdje niet gezien.
    ''Wat zoek je?'' vroeg ik hem, toen hij woedend om zich heen keek.
    Hij heeft altijd al een kort lontje gehad, iets wat ik persoonlijk best lachwekkend vond. Ik liet het hem maar niet merken, aangezien hij één van de weinige Death Eaters was die ik mocht, en liever te vriend hield.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''