• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Samantha
    Ik nam afscheid van Pansy, en ik leidde hem de weg. Beiden liepen we door de grote gangen van Hogwarts, en onze voetstappen galmden.
    Uiteindelijk kwamen we aan bij de gigantische deur, en liepen naar buiten. De vroege ochtendzon scheen fel, en zorgde ervoor dat het gras nog groener leek dan dat het al was. Ik gaf een kort knikje naar een bos verderop, wat compleet afstak van de rest door zijn donkere, grauwe kleuren.
    ''Zeker weten?'' grijnsde ik, en ik keek hem aan.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Emily
    'Als je het toch verteld doe dan maar in een keer het hele verhaal,' zeg ik. 'Hoef je het daarna ook niet meer uit te leggen ofzo.'

Remember to be ridiculous.

Bo Lavendor
    Ik knikte. 'Maar als jij niet zou durven, zou ik het ook helemaal niet erg vinden om samen met jou naar het meer toe te gaan' antwoordde ik. Het leek me alletwee wel leuk, als ik eerlijk was.

Emma Carter
    Toen ik om me heen keek, zag ik dat niemand echt moe was, iedereen juist opgewekt was, en toen ik op de klok keek zag ik dat het half negen in de ochtend was. Iets wat betekende dat we dus de hele nacht in Londen waren geweesd. Een tijd die heel erg snel was gegaan. Langzaam liep ik naar boven toe, naar de leerlingenkamer en gelijk door naar mijn slaapkamer, waar ik mijn gewaad pakte en vervolgens even douchte en mijn gewaad aantrok. Dat werd een keertje niet slapen, iets wat helemaal niet zo erg was.

Samantha
    ''Maar als jij niet zou durven, zou ik het ook helemaal niet erg vinden om samen met jou naar het meer toe te gaan.'' zei hij, en ik glimlachte. ''Zeg jij 't maar. Ik kom bij allebei bijna dagelijks, dus mij maakt het niet veel uit.'' zei ik, terwijl ik genoot van de warme zonnestralen.

Summer

"Oke zal ik doen" zeg ik lachend. "Laat me even denken hoe ik het makkelijk vertel"
    Ik dacht na "Heb ik je ooit verteld dat ik mijn ouders niet persoonlijk ken en dat ik in Zwadderich zit met een reden?" vroeg ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Emily
    'Nou je hebt het er wel eens over gehad,' zeg ik. 'Terloops dan, maar je hebt eigenlijk nooit vertelt wat die reden nou eigenlijk is want dat snap ik zelf nog niet helemaal.'

Bo Lavendor
    Ik haalde mijn schouders op, het maakte me echt helemaal niks uit waar we heen zouden gaan. 'Anders gaan we eerst het bos in' stelde ik voor 'als het daar niet leuk is kunnen we nogsteeds naar het meer toe gaan'

[wie wil met Emma praten?]

Samantha
    ''Anders gaan we eerst het bos in.'' Begon hij, ''als het daar niet leuk is kunnen we nogsteeds naar het meer toe gaan.'' stelde hij verder voor. ''Oké!'' zei ik enthousiast, en begon al naar het bos te lopen. Hoe dichterbij we kwamen, hoe frisser het werd. Enkele geluiden klonken vanuit het bos, maar dat weerhield me niet.

[het is zeker stom als ze op de een of andere bizarre manier tegen Nils oploopt? die is ook gesprekspartnerloos.]

Summer

"Dan begin ik mijn verhaal maar met de reden dat ik in Zwadderich zit" zeg ik.
    "De reden dat ik in Zwadderich zit is om mijn broer te beschermen ookal weet hij niet dat hij een zus heeft, maar dat veranderd dit schooljaar nog wel" begon ik mijn verhaal.

Emily
    'WTF? Sinds wanneer heb jij een broer? Waarom weet ik daar niet van?' Vraag ik hysterisch. 'Dat had je me best wel even kunnen vertellen hoor. Wie is het?'
    Dit is maf. Ik heb dus een soort van broertje op school rondlopen want voor mij is Summer zo goed als een zusje. Ik vind dit zo ontzetten bizer. Waarom weet ik dat niet. Zoiets horen vrienden van elkaar te weten.

[ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:03 ]

[CandyBear, kan je alsjeblieft wat langere posts schrijven? Anders wordt het topic zo snel vol ;3]

Summer

"Haal even rustig adem" zeg ik lachend. "Tenzij je de rest natuurlijk niet wilt horen"
    "Dat is ook de reden dat ik dingen hoor en zie die jullie niet zien" zeg ik.
    "Zodra ik dat zie of hoor weet ik dat er wat mis is"

Emily
    Ik doe wat ze zegt en kalmeer weer een beetje, ik ben helaas voor haar mijn geheugen niet verloren. 'Maar we waren dus bij het punt waarop jij mij ging vertellen wie je broer is,' zeg ik. 'Dus wie is het?'
    Ik haal mijn hand door mijn haar. 'Ik zal niet geschokt zijn waarschijnlijk want bij jou kan ik alles verwachten.'