• Ik weet niet of ik dit nou echt in de goeie topic heb gezet maargoed;
    Er bestond zo'n facebook pagina de leukste vrijgezellen van brabant, en mijn vriendin had me er voor de grap opgezet wat ik niet echt erg vond opzich. (kwam er later pas achter)
    maar goed nu is er dus een jongen (17) die mij leuk vind en heb hem leren kennen voor het eerst afgelopen week. Alleen ja ik had het wel naar mijn zin en zo maar ik weet niet echt of ik hem nou echt zie zitten.. dan denk ik van: het gaat, maar dan weer van nee dit gaat 'm niet worden..... en ik ja k moet voor n paar daagjes naar iets toe zeg maar en hij wil dan allemaal langs komen en ik zit er eigenlijk niet echt op te wachten...... en ik ben te lief voor mensen en weet niet zo goed hoe ik t m dit moet zeggen en of ik t wel moet zeggen >.<
    ik zit zo'n beetje met mezelf in de knoop nu... en denk ook niet echt dat ik op een relatie nu zit te wachten :$

    Iemand die advies heeft?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 19:58 ]


    Chicks before dicks

    Gewoon eerlijk tegen hem zijn, je moet hem geen valse hoop geven.
    Vertel hem gewoon dat je je er niet lekker bij voelt, hij zal het vast wel begrijpen.

    Gewoon blijven omgaan met hem, als je niet hard kan zijn. Dan gaat hij vanzelf wel merken dat het nooit echt meer wordt tussen jullie.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Humphries schreef:
    Gewoon eerlijk tegen hem zijn, je moet hem geen valse hoop geven.
    Vertel hem gewoon dat je je er niet lekker bij voelt, hij zal het vast wel begrijpen.


    26 - 02 - '16