• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [nee hoor, dat kan ik wel even doen]

    Bo Lavendor
    Hoe dichter we bij het bos kwamen, hoe verbaasder ik werd dat dit meisje gewoon zonder problemen het bos in liep. De meiden die ik tot nu had leren kennen, de leuke meiden, hadden dat nooit zomaar gedaan. Dat wist ik zeker.

    Emma Carter
    Nadat ik in mijn gewaad weer naar beneden ws gelopen, zag ik een groep beauxbatons in de weg staan, die helaas te diep in gesprek waren om ze te kunnen vragen of ik er door mocht. Iets wat ervoor zorgde dat ik me er maar door moest duwen, iets wat helaas iets minder goed ging dan ik dacht op mijn hakken. Net toen ik dacht dat ik er eindelijk door was, liet één van hun me struikelen. Iets wat ervoor zorgde dat ik tegen een jongen aan viel. Even keek ik zuchtend naar de grond, bang dat ik zou vallen. Maar toen ik twee armen om me heen voelde die me opvingen en ik keek wie me geholpen had, keek ik midden in het gezicht van Nils. 'hee' zei ik glimlachend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha
    Ik duwde enkele takken opzij zodat ik zonder te struikelen het bos in kon wandelen, liet Bo erlangs en met een hoge snelheid zwiepten de takken weer terug op hun plaats.
    Een luide wolvengejank was me niet ontkomen, en het was echt heel donker. Enkele vogels zorgden voor vleugelgeklap dat door het bos galmde, en op de dierengeluiden na was het stil. Ik keek Bo aan om zijn reactie te pijlen, maar ik werd er niet wijzer op. ''En?'' grijnsde ik, terwijl ik verder liep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils
    Ik voel dat er iemand tegen me aan knalt. Ze lijkt te gaan vallen dus ik vang de persoon op. Ik kijk naar beneden om te zien wie het is, tot mijn verbazing Emma. Ik had verwacht dat die nog met Bo zou staan praten. 'Hee,' zegt ze.
    'Hey, sorry dat ik net zo weg liep maar zoals ik al had verteld, Bo mag me niet echt.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik zag dat ze een beetje kalmeer. "Dat waren we inderdaad, maar je moet even niet meer zo hysterisch reageren" zeg ik lachend.
    "Trouwens ik het niet verteld omdat ik zwijgplicht heb, maar ik moet er met iemand over praten en ik weet dat jij te vertrouwen bent"
    Ik haalde diep adem "Ik weet dat je niet zo snel meer geschokt zal zijn dus ik denk dat ik het wel kan zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik klak afkeurend met mijn tong. 'Wie haalt het nou weer in zijn hoofd om een elfjarige zwijgplicht te geven?' Vraag ik. 'Dat zou bij iedereen op een gegeven moment fout gaan. Maar verlos me uit mijn vragen en vertel me gewoon wie het is.'
    Ik wil nu echt gewoon weten wie het is. Ik lig hier zowat in mijn bed te stuiteren.


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Dat geeft niet' antwoordde ik glimlachend. 'Ik snap wel dat je geen zin hebt om met Bo te praten' Natuurlijk vond ik het wel jammer dat hij weg was gegaan, want ik had natuurlijk ook geen zin om met een Slytherin te blijven.

    Bo Lavendor
    Verbaasd en misschien ook wel een beetje geschrokken keek ik naar het meisje toen ik de weerwolf hoorde huilen. 'Je bent gek' concludeerde ik toen ik merkte dat ze het dood normaal vond om in de buurt van zulke afschuwelijke dieren te zijn. 'Ik ga' No way dat ik bij zo'n meid zou blijven. Na haar nog één keer aangekeken te hebben, liep ik het bos uit.

    [sorry dat ie ineens zo weg is, maar ik moet bijna weg en dan kan jij zo gewoon verder schrijven...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Emily ik ben nu 15 en heb zolang ik weet al zwijgplicht, maar dat zal niet lang meer duren" zeg ik. "Maar degene die mij zwijgplicht hebben gegeven waren mijn echte ouders door hun zit ik ook in Zwadderich anders had ik in Gryffindor gezeten"
    Ik keek haar aan "Ik zou wel is willen weten wie jij denkt dat het voor ik het zeg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    'Het probleem is het praten niet,' zeg ik. 'Hij is buitengewoon creatief als het gaat om scheldwoorden en kan behoorlijk hard schreeuwen.'
    Ik voel me best rot omdat ik zo over haar stiefbroer doe. 'Nou is dat zoals we al hadden geconcludeerd grotendeels mijn eigen schuld.'

    Emily
    'Nou zijn er behoorlijk wat dingen die je je niet meer kan herinneren,' zeg ik glimlachend. 'Door je rode haar ben ik geneigd om te zeggen een Wemel maar dan zou je broers hebben gezegd dus...'
    Ik denk even na, wie zou het kunnen zijn? Ik weet zo uit mijn hoofd nog een ander persoon hier op school met een roodharige ouder. 'De enige die ik kan bedenken die in aanmerking komt is Harry,' beken ik.


    Remember to be ridiculous.

    [Hahaha, ohhhhhhh hij krijgt problemen :'D]

    Samantha
    ''Je bent gek.'' zei hij, en verbaasd keek ik hem aan. ''Párdon?'' snauwde ik, lichtelijk geschokt. ''Ik ga.'' zei hij, en met die woorden liep hij weg. Mijn mond zakte een stukje open. Waar kwam dat nou weer vandaan? Ik trok mijn stok om een één of andere vloek op hem af te sturen, maar hoorde wolvengejank dat dichterbij was dan dat ik wou..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Dat hoor ik vaker dat ze denken dat ik een Wemel ben, maar dat is niet zo" en luisterde verder naar haar verhaal.
    Toen ze klaar was met vertellen knikte ik "Dan heb je het goed geraden want dat is inderdaad zo" zeg ik lachend. "Harry Potter is inderdaad mijn broer en James en Lilly mijn ouders"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik laat haar antwoord tot me doordringen, mijn beste vriendin is een Potter. De zus van iemand die ik al jaren pest, dat ze geen onzettende hekel aan me heeft. 'Dus daarom reageerde hij als eerste toen ik ze ging halen,' zeg ik. 'Maar dan begrijp ik een ding niet helemaal, als je heb moet beschermen, waarom zit je dan niet bij hem in de afdeling? Dat zou toch logischer zijn?'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Harry weet het inderdaad ook als er iets aan de hand is en daarom vroeg ik ook of je hem wou halen" zeg ik. Ik schudde mijn hoofd "Ik zit bij Zwadderich omdat ik nog wat dingen moet regelen en dit is de makkelijkste manier om hem te beschermen"
    Ik keek haar aan "Hij weet het nog niet, maar daar komt aan het einde van dit jaar verandering in "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik staar haar aan. Het is gewoon moeilijk om te beseffen dat je beste vriendin en een persoon die je altijd hebt veracht broer en zus zijn. 'Ik wil denk ik niet eens weten wat er aan het einde van dit jaar gebeurt,' zeg ik. 'En je realiseert je dat je broertje mij hoogstwaarschijnlijk haat? Samen met zijn vrienden.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik had je het eerder moeten vertellen, maar je moet ook snappen dat je dit niet zomaar tegen iedereen zegt" zeg ik met een kleine glimlach.
    "Ik ga je het ook niet vertellen aangezien het niet echt heel erg leuk nieuws is en je het vanzelf wel zult zien"
    Ik staarde naar de grond "Ik weet het en ik kan er ook niet heel veel aan doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Nee,' zeg ik. 'De enige die er iets aan kan doen ben ik en dat zal helaas niet erg makkelijk worden. Dat is met al je vrienden trouwens zo, ik kan niet eens een normaal gesprek met ze voeren.'
    Ik strijk mijn haar uit mijn gezicht. 'Ik heb er wel een puinzooi van gemaakt in mijn vier jaar hier.'


    Remember to be ridiculous.