• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]

Keep your head up, keep your heart strong

[er staat een familielid op de stoep dus ik ben over ongeveer een kwartiertje terug.]

Remember to be ridiculous.

Summer

"Er zit ook niets ander op dan hoop blijven houden en hij komt echt wel een keer" zeg ik glimlachend terwijl ik de medicijnen van het nachtkastje pakte en innam aangezien ik dat nu een tijd lang om de zoveel tijd moet in nemen.
    "Misschien is hij dichterbij dan je denkt... of misschien ook niet, maar ooit kom je erachter"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ is goed]

Emily
    'En wie zegt dat ik in een keer tegen mijn droomprins aan moet lopen?' Vraag ik. 'Misschien vind ik eerst een paar leuke jongens die niet voor altijd zijn.'
    Dat iets nie voor altijd is betekend nog niet dat het het hrinneren niet waard is.

Summer

"Ik ben niet degene die ze dat de eerste keer gelijk jou droomprins is" zeg ik glimlachend. "Maar je weet het toch nooit en trouwens misschien heb je ook wel gelijk"
    Ik dacht na "Dan zou je eerst een paar leuke jongen moeten tegenkomen en dat kan nog is moeilijk worden"

Emily
    Ik zucht. Ze heeft gelijk, op zoek naar leuke jongens op Hogwarts is een stuk moeilijker als gedacht wordt. 'Misschien woont er een in Zweinsveld,' zeg ik. 'Ik zie wel, ik vind wel een leuke jongen voor ik zestien ben.'

Summer

"Misschien moeten we daar dan maar is een keertje gaan kijken en zien of je gelijk hebt" zeg ik lachend. "Trouwens Klammfels komt ook en misschien of je dan nog geneens meer naar Zweinsveld om opzoek te gaan".
    Ik merkte dat mijn hoofdpijn langzaam weer erger werd en zuchtte even.
    "En daar komen we wel op terug als je zestien bent" zeg ik.
    "Eerst dat toernooi en dan zien we het wel weer"

[ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 22:40 ]

Emily
    'Ik hoorde dat de jongens van Klammfels gespierd, knap en badboyachtig zijn,' zeg ik. 'Beter kan het niet, badboys zijn leuk.'
    Ik glimlach bij de gedachte, ik zie het al voor me, ik en mijn prachtige, gespierde badboy.

Summer

"We zullen het wel zien en jij sowieso eerder dan mij aangezien ik hier nog wel even lig"
    Ik schudde lachend mijn hoofd toen ze er met haar gedachtes niet meer helemaal bij was. "Kom terug nij de werkelijkheid Emily" zeg ik lachend en toen ik doorhad dat ze me niet hoorde gooide ik een chocokikker haar kant op waarna ik even onschuldig glimlachte.

Emily
    Er komt een chocokikker tegen mijn hoofd maar ik vis hem onmiddelijk daarna uit de lucht. 'Misschien komt er een toevallig hier terecht,' zeg ik glimlachend. 'Voor mijn beste vriendin doe ik alles, dat weet je intussen toch wel?'

Summer

"Heel toevallig inderdaad en dan ben ik wel benieuwd hoe dat dan komt" zeg ik. Ik trok een bedenkelijk gezicht "Nee jij zal er wel niets mee te maken hebben dan dus dan zou ik het echt niet weten" zeg ik lachend
    Ik keek haar weer aan "Nee dat wist ik niet tot nu" zeg ik serieus, maar schoot al snel weer in de lach. anders zou dat wel heel vreemd zij "Natuurlijk weet ik dat"

Emily
    Ik grinnik. Wat heb ik Summer ontzettend veel gemist tijdens de vakantie, dat is een van de grote nadelen van de vakanties. Ik zit zonder mijn vriendinnen en dan met name haar dus. 'Het is waarschijnlijk niet ernstigs,' zeg ik. 'Een gebroken arm max.'

Summer

"Mh dat zeg je nu, maar misschien is het straks toch erger jou kende" zeg ik. "Maar ik ben al blij dat je dat voor me wilt regelen".
    Het liefste zou ik me eigen nu willen omkleden, terug gaan naar de leerlingenkamer van slytherin of ergens anders naartoe en morgen alle lessen willen volgens maar dat kan natuurlijk weer is een keer niet.

Emily
    Ik zucht. Ze heeft gelijk. Je zou het door mijn lengte en postuur niet zeggen maar ik ben ontzettend link. Een gebroken arm loopt waarschijnlijk uit op een gebroken rechterhelft van je lichaam. 'Ach, de helft van je botten gebroken is ook zo genezen toch?'

Summer

Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik Emily weer wat hoorde zeggen.
    "Of de helft van je botten als die gebroken zijn ook zo genzen zijn vroeg je?" vroeg ik en keek haar aan. "Om eerlijk te zijn zou ik het echt niet weten maar ik denk het wel".