• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Ik kan het wel alleen ik heb er geen zin in" zeg ik lachend. "Dat is iets anders en aangezien mensen het graag willen doen voor me waarom zou ik het dan zelf doen?" vroeg ik

    [ ik ga even opzoek naar iemand die nog een 17 jarige wil spelen en Summer kan helpen dus reageer iets later]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'O dus voortaan hoeven ik en Hermelien je huiswerk niet meer te maken?' Vraag ik. 'Dat zal ik haar dan maar even doorgeven hé? Als jij onze hulp toch niet nodig hebt.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek haar aan "Laten we doen alsof ik nooit heb gezegd dat ik het zelf ook wel kan maken" zeg ik lachend. "En jij die met Hermelien wilt praten vrijwillig?" vroeg ik verbaasd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Je vergeet dat het puur over mijn beste vriendin gaat,' zeg ik. 'En ik heb besloten om mijn best te doen om minder onvriendelijk tegen je vrienden te zijn, poging een tegen Fred mislukte helaas jammerlijk.'


    Remember to be ridiculous.

    [ yeah ik heb iemand gevonden]

    Summer

    "Dat is waar en ook heel erg lief van je" zeg ik glimlachend. "En dat word misschien inderdaad wel wat lastig aangezien de afgelopen jaren, maar het zal echt wel goed komen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Het gaat in eerste instantie om het idee toch?' Vraag ik. 'En al is het maar zo dat we met jou kunnen praten zonder elkaar uit te schelden, dat zou al vooruitgang zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Daar gaat het inderdaad om" zeg ik nog steeds glimlachend. "En dat kunnen jullie nu toch ook al aangezien jullie dat nu ook niet doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Maar nu zeggen ze helemaal niets,' zeg ik lachend. 'Uitschelden is nog bijna beter als negeren, dan erken je elkaars bestaan in elk geval.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "En dat is dus de reden dat ik dus geen vriendje zoek" zeg ik lachend.
    "Slytherins vallen de Gryffindors niet in de smaak en de andere afdelingen niet bij jullie"
    Ik dacht na "Ja uitschelden is inderdaad beter dan negeren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niet om te zeiken, maar kunnen jullie alsjeblieft wat langere posts schrijven? :3.
    Anders wordt het topic zo snel volgespamt, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emily
    'Echt leuke slytherins zijn er ook niet,' zucht ik. 'En ik vind ravenclauws nog best meevallen hoor, ze zijn in elk geval slim.'
    Ik schud mijn haar op mijn rug en glimlach.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Helemaal mee eens" zeg ik en zucht even. "En waarom ga je dan niet is opzoek bij Ravenclaw want het wachtwoord weten we en wel zijn er beide welkom". Ik weet van alle afdeling de wachtwoorden iets wat handig is voor iemand die elke dag wel een keer bij elke afdeling te vinden is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Doe ik ook,' zeg i. 'Er lopen gewoon bijna geen leuke jongens rond hier op Hogwarts en die paar zijn over het algemeen altijd bezet,' zucht ik. 'Dat is zo ontzettend klote.'
    Je zou het niet geloven maar ik heb een tijd een ontzettende crush op Carlo Kannewasser gehad, een Hufflepuff. Hoe het komt? Geen flauw idee en Summer is altijd de enige geweest die er van wist.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 22:03 ]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Blijven zoeken er komt vanzelf wel iemand en dit jaar komt ook Klammfels voor het toverscholen toernooi dus misschien zie je dan iemand" zeg ik lachend. "Maar het is inderdaad klote, maar het komt wel goed en dat zal je vanzelf wel zien"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ik blijf hoop houden,' zeg ik glimlachend. 'Misschien dat mijn prins op het witte paard nog langs komt.'
    Ik glimlach en blaas een plukje van mijn blonde haar uit mijn gezicht. Aan mijn looks zal het waarschijnlijk niet liggen, ik zie er zo ontzettend engelachtig uit dat het mensen laat wegsmelten.


    Remember to be ridiculous.