• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Ik heb geen spreuken nodig om iemand over te halen" zeg ik met een onschuldig glimlachje. "En dat heb je inderdaad, maar dat weet je volgens mij al sinds je me ken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Soms vraag ik me echt af waarom ik je vriendin ben,' zeg ik. 'Uiteindelijk maak je alleen gebruik van mijn hersenen en spullen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek haar aan "Denk je dat echt?" vroeg ik.
    Ik dacht na, maar kon me er echt niet veel van herinnren


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Koekje dit heet een grapje,' zeg ik. 'Je leent vaak dingen van me en ik maak je huiswerk regelmatig maar ik zou niet zonder je willen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dan is het goed" zeg ik lachend. "En volgende keer moet je echt gewoon mee naar een feestje en ik zou ook niet zonder jou willen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ik denk niet dat Gryffindors mij erg graag op hun feestje zien verschijnen,' zeg ik. 'Ik ben niet echt aardig tegen ze geweest tijdens mijn schoolcarriere,' help ik haar herinneren.
    Ik ben een pestkop, maar geen laffe pestkop, ik durf iedereen te pesten. Niet alleen de zwakkeling.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek haar aan "Als jij het zegt" zeg ik aangezien ik het me echt niet kan herinneren
    "Dan ga je mee naar Huffelpuff" zeg ik schouderophalend.
    Ja ik was dan wel een zwadderaar, maar daar lijk ik niet op


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Dat is al beter,' zeg ik. 'Voor het geval je het je niet meer kan herinneren, Gryffindors mogen me niet omdat ik ze over het algemeen beledig en uitscheld.'
    Het zou nooit iets zijn waarover ik zou liegen maar ik schaamde me er ook niet voor.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek van Emily naar Ginny,Harry en Ron. "Dat kan ik me inderdaad niet meer herinneren" gaf ik eerlijk toe.
    "Maar dat zal nog wel vaker voorkomen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Officieel is er vandaag iets heel wonderlijks gebeurd want ik ben met vier gryffindors in een kamer en heb ze, behalve Fred maar hij begon, nog niet afgesnauwd,' zeg ik. 'Bijna een applausje waard.'


    Remember to be ridiculous.

    @Aragog
    [Lol :'D.
    Eh ja ik wil Jeanine/Samantha best naar hem toe laten komen, maar hoe.. :'D. Ik bedoel, je komt toch niet gezellig even het verboden bos inwandelen? :3]

    @XSlyterinX
    [haha! dat wordt wel lastig inderdaad misschien komt hij (de niet echte)Jeanine ook tegen in het bos en daardoor wordt hij wakker ofzo??? en wil hij naar (de echte) Jeanine...]

    @xJonnyDepp
    {de niet echte Jeanine? Heb ik wat gemist ? Sorry ik volgde al die gesprekken niet echt}

    we hadden het er over hoe Draco uit die droomwereld komt. en Aragog vroeg toen of ze Jeanine/Samantha zal laten komen alleen ze wist niet hoe ne toen had ik het er over dat Draco misschien een droom Jeanine tegenkomt en dat hij dan wakker wordt ofzo ^^


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik klapte in mijn handen en lachte. "Je hebt volgens mij ook niet echt een keuze aangezien je met mij omgaat' zeg ik. "Maar het is inderdaad een applausje waard"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Toch doe ik het zo al zo'n vier jaar,' zeg ik. 'Dat is al even lang als wij beste vriendinnen zijn dus volgens mij red ik alles nog prima, dat jij nou geen echte slytherin bent.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat is zo en dat zal ook nog wel hopelijk 3 jaar zo zijn" zeg ik lachend.
    "En je red het volgend mij ook prima en dat ik geen echt Slytherin ben weet ik en jij weet binnenkort ook waarom".
    Ik keek haar aan "Trouwens ik vind het ook niet erg want de andere 3 afdelingen zijn ook gezellig"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Dat geloof ik best maar zo zit jij in elkaar en ik niet,' zeg ik. 'Je bent dan ook bijna aardig genoeg voore en Hufflepuff maar je hebt dus absoluut geen Ravenclauw hersenen. Dan zou ik je huiswerk namelijk niet hoeven te maken.'


    Remember to be ridiculous.