• De stelling van deze week luidt:
    Praktisch gezien heeft het leven geen nut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    het enige nut dat we hebben is reproductie van ons ras, maar we zijn met f*cking 7 biljoen. dus de meesten zitten hier wel nutteloos hun leven te verdoen, met zoveel is het net slecht.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Daar ben ik het mee eens.

    deels eens, deels oneens.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Puug schreef:
    deels eens, deels oneens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ButterflyElf schreef:
    (...)
    sorry ik bedoelde het tegen iemand anders, heb waarschijnlijk bij de verkeerde reactie, ik vind het alleen nogal dom dat mensen zeggen: we zijn vast wel ergens goed voor, anders zouden we niet bestaan, want de aarde denkt heus niet: nee, de mensen zijn nergens goed voor dus ik ga ze niet maken. al vind ik wel dat we vast ergens een nut hebben, maar niet voor onszelf.

    Wat nou als je vanuit jezelf kijkt? Heeft dit leven voor jou nut? Voor mij wel.
    Praktisch gezien niet dus.


    Deep inside, I've never felt alive

    Eens en oneens.

    Tussenin dus, ik weet het niet. Gemengde gevoelens..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oneens. Ik ben moslim, dus ik geloof sws dat dit leven een soort van 'test' is van Allah. Maar ja, dat geloof ik dus.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eens, dus moet je het zelf nut geven:Y)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    eens.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Hmm, ja eigenlijk eens.
    Het enige nut maar dat is die van de natuur: voortplanten.
    Best wel raar als je er over gaat na denken.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Oneens. Waarom zouden we hier anders zijn? Alles heeft een reden.
    En niets is een ongeluk


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Eens/oneens,
    Als je het zo bekijkt, heeft het leven eigenlijk geen nut;
    We zitten alleen maar op school, leren wat, vergeten het weer, en daarna ga je werken om geld te verdienen. En daarna, ga je dood.

    Maar soms kan 1 leven zo veel uitmaken, iemand heeft bedacht dat mensen samen in vrede kunnen leven, iemand heeft de ijsjes ontdekt. Hetzelfde voor vliegtuigen en auto's. Iemand heeft ook ontdekt dat druiven lekker zijn, en cactussen niet. Mensen kunnen veel bereiken in het leven, maar dan moet je het er wel uit halen.

    Oneens, het ligt eraan wat je van je leven maakt of het nuttig is ja of nee. Het ligt dus helemaal aan jezelf.


    Friendship is not about whom you have known the longest. It is about who came, and never left your side.

    Zayniator schreef:
    Oneens. Waarom zouden we hier anders zijn? Alles heeft een reden.
    En niets is een ongeluk

    Tss, zij es nie zo pessimistisch.
    Haal er het beste uit, dan heeft het wel nut.
    Als je zo gaat praten niet natuurlijk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.