• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Dat is ehm.. Slim xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja omg. Ik ben allang blij dat mijn laptop het doet! Gisteravond wilde hij dus niet meer aan.]

    Luca Jones
    "Je hebt er nu van geleerd, dus vind ik het niet meer dom." antwoord ik. Daarom ben je slim.


    Your make-up is terrible

    [Waar zitten Luca en Jeremy eigenlijk a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Op Jeremy's kamer.]


    Your make-up is terrible

    [haha okee, dan kan ik Cassie niet echt zomaar binnen laten wandelen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nee, would be weird haha.]


    Your make-up is terrible

    [klopt xd, ook omdat ze eigenlijk nog niet echt met Jeremy gepraat heeft]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Je kan altijd op zoek gaan.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca is al een behoorlijk tijdje weg en ik zit nog steeds in mijn badjas op de grond. Ik zucht zachtjes en kom overeind. Energieloos loop ik naar de kast om wat kleren aan te trekken. Ik besluit Luca maar eens te gaan zoeken, ook al wil hij waarschijnlijk toch niet met me praten. Ik hou gewoon niet van ruzies. Ik loop naar Luca's kamer en klop op de deur maar er wordt geen antwoord gegeven of open gedaan. Of hij is er niet of hij wil niet me praten. Ik bijt op mijn lip en ga dan naar beneden maar daar is hij ook niet. Ik zucht zachtjes en krul mezelf op, op de bank. De tv heb ik aangezet maar ik kijk er niet echt naar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat laatste zinnetje van Luca, zei hij dat nou ook? Want zo lijkt het wel maar die haakjes staan er niet xd

    Nja, maak niet uit.]


    Jeremy Velez

    'Hmm, oké,' zei ik en ik glimlachte eventjes. Ik legde mijn hoofd weer tegen hem aan en bleef eventjes stil. 'Luca?' begon ik zachtjes. 'Mag ik je tanden zien? Ik bedoel.. Ik geloof je wel dat je een vampier bent, maar ergens zit er toch twijfel.. Snap je?'

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 14:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Faal, sorry. Was net wakker haha.]

    Luca Jones
    Hij blijft even stil terwijl hij met zijn hoofd tegen het mijne aan ligt. "Luca?" begint hij zacht. "Mag ik je tanden zien? Ik bedoel... Ik geloof je wel dat je een vampier bent, maar ergens zit er toch twijfel... Snap je?" Ik trek mijn hoofd een stukje achteruit en knik langzaam. "Natuurlijk." zeg ik tegen hem. Ik trek mijn bovenlip een stukje op waardoor mijn hoektanden te zien zijn. Ze verschillen niet zo heel veel van die van mensen, je ziet het vooral als je erop let.


    Your make-up is terrible

    [Trouwens, alvast een tip.. Blijkbaar lust een laptop wel alcohol.. Maar probeer het niet met Cola.. Ze overleven het wel, alleen ze kunnen daarna niks vinden als je ze aan zet... Één keer, maar de tweede keer niet..]

    Jeremy Velez

    'Natuurlijk,' zei hij. Ik glimlachte eventjes en keek naar zijn tanden toen hij zijn bovenlip een stukje omhoog deed. Echt veel verschil zat er niet. 'Ik dacht dat die dingen bij vampiers altijd gigantisch opvielen,' zei ik en ik keek hem vragend aan. 'Hoe kan dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh, Fanta vinden ze ook lekker, maar daarvan plakken de toetsen wel aan de plaat eronder vast. :'D Cola is ook gewoon slecht haha.]

    Luca Jones
    "Dat zit toch enorm in de weg." zeg ik zacht lachend. "We hoeven er alleen maar een gaatje mee te maken op de juiste plek, dus ze zijn vooral scherp."


    Your make-up is terrible

    [Hmm, zal het onthouden ;d Nou.. Ja.. Lenny.. Ik verzorg ze goed.]

    Jeremy Velez

    Ik lachte eventjes. 'Oké, dat is waar.. Denk ik.. Jij hebt er meer verstand van dan ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik knik even. "Zal ik het laten zien." Ik wiebel plagerig met mijn wenkbrauwen.


    Your make-up is terrible