• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Ik kan nu elk moment wegmoeten, ben ik er zondagavond weer. Behalve als we op één of andere magische wijze internet hebben.]

    Luca Jones
    "Gelukkig." glimlach ik. "Nou ik vind Cassie erg leuk, héél erg leuk. Maar Chèlle mag het niet weten, ik kan haar niet kwetsen dus probeer ik haar tevreden te houden en het te verzwijgen. Nu wilt ze een kind adopteren, binnenkort en moet ik de wettelijke vader worden."


    Your make-up is terrible

    [Ehh ok? (: Veel plezier, met dat.]

    Jeremy Velez

    Verbaasd keek ik hem aan. 'Hoe..' Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd. 'Waarom kan je Chèlle niet kwetsen en waarom word jij de wettelijke vader?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ze is me echt heel dierbaar, nog steeds. Na 30 jaar kan je niet ineens stoppen met van iemand te houden. En omdat ik haar wil helpen met alles en blij wil maken, ik zou niet weten wie anders de wettelijke vader moet worden."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte. 'Jij bent echt aardig,' zei ik vriendelijk. 'Alleen ik denk dat het op sommige momenten voor jou wel heel handig is om na te denken erover. Je wilt iedereen tevreden houden, of niet? Dat kan niet altijd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Het liefst wel... Maar ik weet het gewoon even niet meer." Ik zucht en laat mijn hoofd in mijn handen zakken. "Ik weet ook niet hoe het met Cassie verder moet, op dit moment hebben we een stomme ruzie over dingen die ze af en toe zegt over bepaalde jongens."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik hield mijn armen een beetje open. 'Somebody need a hug,' zei ik met een glimlachje tegen hem. 'Zoals welke dingen dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Een beetje verlegen schuif ik op hem af om me in zijn armen te leggen. "Dankje." mompel ik. "Oh, vandaag was het over haar voetbalteam. Ik wilde niet mee shoppen voor lingerie ofzo, dus ging ze het aan die jongens vragen, zogenaamd. Ik heb geen idee of ze het echt gedaan heeft maar ze zei van wel."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik sloot mijn armen losjes om hem heen, zodat als hij weg wou hij dat zo kon doen. Ik dacht ondertussen een beetje na. 'Misschien heeft ze gewoon jongens als vrienden. Een beetje vertrouwen in haar hebben kan geen kwaad, of wel?' vroeg ik met een glimlachje.

    [Ik ben even eten. Veel plezier dit weekend]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dankjewel, eetsmakelijk!]

    Luca Jones
    Ik sla mijn armen ook los om hem heen. "Nee." zeg ik. "Ze heeft toegegeven dat er... hoe noemen ze dat tegenwoordig... Ach, geen idee. Iets tenminste tussen haar en haar ex in dat team." Ik zucht zacht.


    Your make-up is terrible

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik weet niet hoe ze dat noemen, maar misschien voelt zij nog wat voor hem?' vroeg ik zachtjes. 'Misschien heeft zij hetzelfde probleem als jij met Chèlle en Cassie, alleen heeft zij de minder ingewikkelde versie met jou en haar ex.' Onbewust legde ik mijn hoofd tegen de zijne aan en staarde een beetje voor uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [OMG de buurman heeft zijn rekening betaald dus we hebben internet! Yeaaaah. :'D]

    Luca Jones
    "Ik hoop het niet zeg." mompel ik. "Het is lang geleden dat ik zoiets gevoeld heb voor iemand en het is nog een mens ook." Ik zucht en sluit mijn ogen, terwijl ik best comfortabel en gemakkelijk zit bij hem.


    Your make-up is terrible

    [Whaha. Dus jij jat gewoon bij de buurman? Zou ik ook doen.]

    Jeremy Velez

    'Ik weet het anders ook niet,' zei ik zachtjes. 'Voelt zeker raar om na zo veel tijd verliefd op iemand te zijn, of niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja haha. Maar dat internet was dus afgesloten omdat hij al 6 maanden de rekening niet had betaald en als Mitchell zijn vader dan internet zou willen hebben moest hij iets van 400 euro extra betalen maar hij is toch nooit thuis.]

    Luca Jones
    "Heel raar." beaam ik. "Ben jij vaak verliefd geweest?"


    Your make-up is terrible

    [Aha, ok. Super buurman ?]

    Jeremy Velez

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik was er vroeger niet zo veel mee bezig. Andere dingen zaten er aan mijn hoofd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you