• L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit liedje zo mooi :'D


    -

    Het liedje is prachtig, ik vind het alleen geen videoclip -_____- maar dit is volgens mij niet de 'echte' want er zijn allemaal foto's gelekt van de clip en die zagen er heeeeeeel anders uit.


    To infinity and beyond •

    Geweldig <3

    kippenvel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit heeft echt mijn dag gemaakt, wauw.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Merrygold schreef:
    Het liedje is prachtig, ik vind het alleen geen videoclip -_____- maar dit is volgens mij niet de 'echte' want er zijn allemaal foto's gelekt van de clip en die zagen er heeeeeeel anders uit.

    Dit is ook van de Up All Night tour dvd :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Never mind (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 17:06 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Merrygold schreef:
    Het liedje is prachtig, ik vind het alleen geen videoclip -_____- maar dit is volgens mij niet de 'echte' want er zijn allemaal foto's gelekt van de clip en die zagen er heeeeeeel anders uit.


    Ja, gister zag ik er eentje op twitter van Zayn. Maar dit is van die DVD.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Is het raar dat telkens wanneer ik naar die jongens luister ik een glimlach op m'n gezicht krijg?<3


    There is nothing more badass than being yourself

    (H) Every time I'm sad and I see/hear them. I start smiling!!!(H) love them so


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    dit vind ik een mooi nummer <3
    misschien heeft het iets te maken met het feit dat Niall een echte solo heeft


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Super lied echt waar, maar dat ze de studioversie eronder hebben gezet stelt me teleur.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mute schreef:
    Super lied echt waar, maar dat ze de studioversie eronder hebben gezet stelt me teleur.


    mij ook, beter hadden ze de live versie eronder gezet, alleen in de live versie zingen Louis en Niall hem anders dan het origineel omdat sommige noten te hoog zijn en ik denk dat fans dat dan ook weer jammer vinden maja.. ik vind het wel een gave video.. EN DIE BANK!!


    Is it too much to ask for a guy which will cheer you up, protect you, and just loves you for who you are?

    N'aaawh it's cute.


    Alleen maar tranen van geluk

    G-g-guys... ik denk dat ik Directioner aan 't worden ben.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo